گجرات: تاجر یافت سوخته به مرگ در پلنپور پلیس مظنون به قتل

نوشته شده توسط Vaibhav جها | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:48:11 pm Prajapati صاحب Krupa ل

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط Vaibhav جها | احمدآباد | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 3:48:11 pm
Ahmedabad businessman murder, businessman murder in Ahmedabad, Gujarat businessman murder, Banaskantha businessman murder, India news, Indian Express Prajapati صاحب Krupa لباس یک kidswear فروشگاه در Kirti اتاق پیچیده در پلنپور Taluka.

55 ساله و تاجر از پلنپور از Banaskantha داشت سوخته به مرگ در آنچه به نظر می رسد یک مورد قتل در یک نقطه جدا شده در خارج از شهر در جولای 14. حادثه شده و نگرانی از معاملات جامعه در شهرستان ها و حتی به عنوان پلیس شده اند قادر به پیدا کردن هر گونه آگهی.

قربانی شناخته شده به عنوان Dalpatbhai Prajapati (55) یکی از Navalpark جامعه در Lakshmipura از پلنپور. او صاحب Krupa لباس یک kidswear فروشگاه در Kirti اتاق پیچیده در پلنپور Taluka.

در 14 ژوئیه در حدود 5 ساعت در شب خود را سوخته پیدا شد در کنار Akesan-Vedancha جاده در پلنپور Taluka توسط چند نفر. به گفته پلیس پیدا شد سوخته به مرگ و به یک درخت گره خورده توسط یک سیم آهن, ساخت آن را یک عمل قتل بر اساس prima شواهد در نظر.

قربانی جان سالم به در با همسر خود Geeta بن و دو پسر Sandil کومار Prajapati یک تاجر و Fenil کومار Prajapati, یک دکتر در پلنپور بیمارستان مدنی.

یک مورد قتل در برابر افراد ناشناس ثبت شده در پلنپور Taluka ایستگاه پلیس در جولای 14 شب تحت IPC بخش 302 و 34 بعد از قربانی پسر Sandil ارائه یک شکایت است.

"مثل هر روز با پدرم به سمت چپ برای خود مغازه حدود 8:30 صبح بر روی موتور سیکلت خود را. بعد در 5:45 pm مادر من به من اطلاع داد که پدر من است نه چیدن تلفن خود را. نگران من نام خود را در فروشگاه دستیار Nikitaben که من اطلاع داد که حدود 10:15 am پدر من سمت چپ مغازه گفتن او را که او را به جایی بروید برای دریافت برخی از پول است. سپس او به من گفت که او منتظر تا 3:30 بعد از ظهر و نام او را بر روی تلفن خود را, اما او نبود و او تا به حال بسته مغازه ها بعد از 4 بعد از ظهر. حدود 6 ساعت من دریافت یک تماس از پدر من شماره. یک فرد ناشناس به من گفت که این گوشی در نزدیکی یک بدن و شاهد تماس های از دست رفته تحت شماره من, به طوری که آنها به نام من برگشت. پرسیدم کسی محل سکونت خود را و همراه با برادر من رسیده وجود دارد برای پیدا کردن پدر من بدن سوخته و با مفتول آهن به یک درخت" Sandil گفت: در شکایت خود.

زبان به بیان Sandil گفت که خانواده اش هیچ شک و تردید بیش از هر کسی در پشت عمل می کنند. "پدر من تا به حال هیچ دشمنی با کسی در گذشته و ما هیچ نظری ندارم که چرا هر کسی که کشتن او در این شیوه است. من آگاه هستم از هر گونه عمده وام های گرفته شده توسط او," او اضافه شده است.

قتل Prajapati باعث شده است که خشم در میان معامله گران جامعه در پلنپور که خواستار سویفت اقدام پلیس در این مورد. یک کمپین همچنین اجرا در رسانه های اجتماعی به عدالت تقاضا برای 55 ساله تاجر.

زبان به بیان MK, زلا پلیس sub-بازرس و مسئول پلنپور Taluka ایستگاه پلیس گفت: "بدن داشت در Akesan ایجاد کرد و پس از مرگ انجام شده است. با این حال ما منتظر نتایج آن به منظور تعیین علت مرگ. ما دو چشم شاهدان را تایید کرده اند که آنها را دیدم قربانی در Akesan ایجاد کرد حدود 12 ساعت است که بعد. ما در حال بررسی بیشتر این پرونده است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن