وزرا و مقامات نظارت بر Covid-19 کنترل در بنگلور

نوشته شده توسط جانسون TA | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:50:29 am زودتر کارناتاکا وزی

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

نوشته شده توسط جانسون TA | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 5:50:29 am

Coronavirus cases, B S Yediyurappa, Bengaluru cases, Karnataka news, Indian express news زودتر کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa منصوب گروه هفت وزرا و سیاسی خود را در اتاق همراه با هشت IAS افسران برای نظارت بر تلاش برای بررسی گسترش coronavirus در بنگلور. (PTI)

کارناتاکا وزیر B S Yediyurappa روز جمعه گفت که او قرار بود به انزوا در حساب از کارکنان در دفتر خانه خود را آزمایش مثبت برای Covid-19.

قبلا Yediyurappa منصوب گروه هفت وزرا و سیاسی خود را در اتاق همراه با هشت IAS افسران برای نظارت بر تلاش برای بررسی گسترش coronavirus در بنگلور.

"از آنجا که برخی از کارکنان در دفتر خانه من کریشنا باید آزمایش مثبت برای Covid 19 من تصمیم گرفته اند به کار از خانه برای چند روز. من لازم را مشاوره و راهنمایی از طریق ویدئو کنفرانس. وجود دارد بدون نیاز به نگرانی من سالم" CM گفت: در رسانه های اجتماعی در روز جمعه. این موارد در دفتر خانه خود بودند شناسایی بیش از پنج روز پیش و محل بسته شده و sanitised.

Coronavirus موارد شده اند صعودی در کارناتاکا در طول هفته با بیش از 2000 موارد ثبت شده روزانه در چهار روز گذشته. بنگلور شده است در قلب افزایش و ضبط بیش از 1000 موارد به طور مداوم در طول هفته است.

در روز پنج شنبه Yediyurappa تعیین شده هفت وزیران برای نظارت بر تلاش برای کنترل Covid در هشت بخش از شهر است. وزرا — R Ashok, V Somanna, Byrathi Basavaraju Dr C N Ashwathnarayan K Gopalaiah S T Somashekhar و S سورش کومار — را پس از هفت منطقه در حالی که CM سیاسی وزیر S R Vishwanath را پس از هشتم را بدست آورد.

هشت کلید IAS افسران خواهد بود مسئول در هشت بخش در بنگلور که در آن بیش از 7000 موارد ثبت شده در هفته گذشته با دو برابر شدن نرخ در هفت روز (در مقایسه با نه برای دولت) و آزمون مثبت رای در 23.7 درصد (در مقایسه با 12.1 درصد برای دولت) در آخرین هفت روز است. این شهر را دیده است 18.4 مرگ و میر در هر یک میلیون جمعیت تا 9 ژوئیه در مقایسه با 7.9 برای دولت است.

"این است که به این وضعیت را در بنگلور تحت کنترل که سانتی متر است منصوب وزرا و IAS افسران برای نظارت بر مبارزه با Covid-19," پزشکی و آموزش و پرورش و Covid-19 مسئول وزیر Dr K Sudhakar گفت.

هشت IAS افسران منصوب شدند تحت قدرت اعطا شده توسط مدیریت بحران مصوب سال 2005 به "به طور موثر کنترل گسترش Covid 19 در بنگلور و به نظارت و تصمیم گیری سریع", سفارش توسط رئیس, منشی, T M Vijay Bhaskar گفت.

شهر بنگالور به حال 11,687 فعال موارد از جمعه پس از 1,447 موارد ثبت شده برای این روز است. نیز وجود دارد 29 مرگ و میر گزارش شده در روز جمعه.

این 1,377 دولت تخت بیمارستان به معنای برای درمان متوسط تا شدید موارد در بنگلور همه کامل در حال حاضر و اصلی درمان در بیمارستان بنگلور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی است که 550 تخت دیدم یک جریان مداوم از ورود آمبولانس جمعه. "تمام 36 تخت ICU در بیمارستان هستند. اضافی 10 تخت ICU است که در ایجاد یک جدید بال در اورژانس اساس" یک کارمند در بیمارستان گفت.

دولت تلاش کرده است به بیمارستان های خصوصی به چوب به یک تعهد ارائه 3,456 از 8,620 تخت در بخش خصوصی به دولت است.

پزشکی وزیر آموزش و پرورش گفت: چهار تخت بیمارستان وضعیت را سهولت در چند روز به عنوان بسیاری از بیماران بدون علامت خواهد بود آماده برای تخلیه اجازه می دهد دولت به اجرای یک سیاست جدید از اعتراف به تنها بيماران بد حال در بیمارستان در حالی که ارسال تمام بیماران بدون علامت به صفحه اصلی انزوا و یا Covid مراکز مراقبت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن