دیدگاه ما: رها کردن تعصب برای کار مهم

یک جلسه ویژه قوه مقننه در این سال بود که تقریبا نتیجه گیری لحظه ای نمایندگان مجلس موکول ماه گذشته بدون عبور از

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

یک جلسه ویژه قوه مقننه در این سال بود که تقریبا نتیجه گیری لحظه ای نمایندگان مجلس موکول ماه گذشته بدون عبور از یک پیوند بیل دلیل در جلسات حتی شماره سال مثل این یکی حتی آغاز برگزار شد. پیوند صورتحساب مسئولانه سرمایه گذاری و پرداخت هزینه برای نگهداری از ساختمان ها ، فضاها و زیرساخت ها است.

اما پیوند لایحه در حال حاضر به طور ناگهانی تنها یک بخش کوچک از یک جلسه ویژه که انتظار می رود به آن می شود و در عین حال این هفته است. دولت و جهان به مراتب مکان های مختلف از پایان جلسه چند هفته پیش.

این نماینده مجلس همچنین در حال حاضر نیاز به در نظر گرفتن گسترش زمان صلح اضطراری اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی است. تیم Walz در پاسخ به کروناویروس و COVID-19 بیماری همه گیر.

در پاسخ به جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس افسران مقننه همچنین دارای یک قایق از طرح های پیشنهادی برای اصلاح سوتا سیستم عدالت کیفری و نحوه اجرای قانون است که تمرین در دولت است.

علاوه بر متفاوت قانونگذاران باید علنا تحت فشار قرار دادند برای اقدامات برای مقابله با نابرابری نژادی در مدارس و به کمک مینه سوتا کسب و کار کوچک صاحبان بازیابی از شورش و از COVID-19 shutdown.

این یک دستور کار برای چه باید یک جلسه کوتاه. کمی بیشتر کار تکمیل شده در طول جلسه به طور منظم ساخته اند لیست اولویت در حال حاضر در کل خیلی کمتر دلهره آور است.

تهدید به از خط خارج شدن از آن همه جمهوری خواهان در مجلس سنا گفت: آنها می خواهم نگه گروگان پیوند بیل و شاید دیگر قانون تا زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz japanese, ژاپنی, پرستار اورژانس قدرت او فرض در ماه مارس به سرعت و به طور موثر و مناسب مقابله با شیوع کروناویروس. با COVID-19 هنوز هم بسیار با ما, آن بعید به نظر می رسد Minnesotans حمایت خواهد Walz پله به عقب.

همچنین تهدید به از خط خارج شدن از آن همه DFLers در مجلس گفت: آنها می خواهم نگه گروگان پیوند بیل و شاید دیگر قوانین مهم بدون اجرای قانون اصلاحات در جلسه ویژه. این می تواند یک پانسمان بر روی زخم تازه و دیگر قانونگذاران نیست اشتباه برای سوال که آیا همه از آن می تواند به طور موثر و مناسب بود خطاب در درون محدودیت زمانی از یک جلسه ویژه.

مسائل و تقاضا برای دریافت انجام می شود. همه آنها. و بدون سیاست های حزبی لطفا.

قانونگذاران از چپ و راست باید فرصتی برای گرد هم می آیند برای خوب از همه Minnesotans در یک لحظه در تاریخ زمانی که وحدت است و آنچه مورد نیاز بیشتر است.

آنها می توانند با تصویب یک اندازه منطقی مطابق با لایحه ای که نه تنها خواهد مسئولانه حفظ و سرمایه گذاری در امکانات, اما همچنین کمک خواهد کرد jumpstart اقتصاد ما.

و آنها می توانند به آدرس جنایی-عدالت و اجرای قانون اصلاحات شناخت که بیشتر کار بدون شک نیاز به حمل بیش از به 2021 جلسه.

اما قانونگذاران بعید است برای به انجام رساندن هر چیزی را با تهدید از تخریب دیگر قوانین مانند یک ابر تیره بیش از خود کار مهم است. چنین تفرقه باید کاهش یافته و برای اولین بار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن