تقریبا 4000 دریانورد هنوز رشته در هیئت مدیره کشتی در انتظار بازگشت

نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | بمبئی | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 2:55:20 am مدیر کل حمل و نقل آمیت

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط NAO JANWALKAR | بمبئی | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 2:55:20 am
seafarers, seafarers starnded, All India Seafarers and General Workers Union, AISGWU, merchant vessels crew members stranded, covid-19, indian express مدیر کل حمل و نقل آمیتا کومار گفت: کسانی که در هیئت مدیره MV Astoria باید در راه خانه خود را به زودی. (بازنمودی)

در حالی که بیش از 18,000 دریانوردان رشته در بنادر در سراسر جهان به هند بازگشت و حدود 4000 نفر در هیئت مدیره تاجر عروق در سراسر جهان هنوز هم در دریا.

با دریانوردان هنوز هم به دنبال بازگشت از بنادر خارجی تمام هند دریانوردان و به طور کلی اتحادیه کارگران (AISGWU) در Navi Mumbai شده است swarmed با, تماس, ایمیل و توییتر پست از دریانوردان به دنبال کمک خود را به خانه می آیند و پس از گذراندن ماه در رگ بازرگان در میان جهانی Covid-19 اپیدمی ناشی از محدودیت های مسافرتی.

در نامه ای به وزارت امور خارجی در تاریخ 16 ژوئن AISGWU جلب توجه به 164 خدمه در هیئت مدیره کشتی های تجاری (MV) آستوریا در درشکه روباز سبک دو چرخه پورت در انگلستان است. در این نامه آمده است که در میان شیوع کروناویروس "ما شهروندان هند در گیر خارجی آب از گذشته 90 روز و نیاز به کمک.... هند خدمه صحنه تظاهرات مسالمت آمیز در کشتی درخواست دولت هند و مقامات دولتی برای کمک به آنها برای بازگشت به خانه به خانواده خود را." در تمام 495 سرخپوستان در هیئت مدیره پنج کشتی — چهار در درشکه روباز سبک دو چرخه و یکی در بریستول — در انتظار گواهی عدم سوء پیشینه برای بازگشت به صفحه اصلی این اتحادیه گفت.

مدیر کل حمل و نقل آمیتا کومار گفت: کسانی که در هیئت مدیره MV Astoria باید در راه خانه خود را به زودی. "ما رسیده به (حمل و نقل) شرکت برای پیدا کردن آنچه مشکلات آنها روبرو هستند در بازگشت. تا کنون ما دریافت هر گونه درخواست برای در آوردن کشتی خود را و یا اجاره یک پرواز. آنها نیاز به درخواست ما به کمیسیون عالی در لندن برای تصویب یک پرواز اجاره به آنها (دریانوردان) بازگشت. ما در حال هدایت آنها به منشور پرواز در مورد آنها می خواهند به. ما نمی توانیم همه را با ما دریانوردان هم به دلیل متحده همچنین ظرفیت محدود برای دریافت مسافران به دلیل تست و قرنطینه مورد نیاز است. یک کالیبره رویکرد است که استفاده می شود و ما انتظار داریم که این خواهد بود که مرتب در طول 15 روز آینده گفت:" کومار.

کومار گفت که در حالی که هند دریانوردان پراکنده در سراسر جهان کانال های باز شده برای فعال کردن خود بازگشت در میان بحران بی سابقه ناشی از این بیماری همه گیر. او گفت که راه های مختلفی وجود دارد برای دریانوردان به عقب می آیند. "اگر کشتی خود را در حال آمدن است به هند آنها مجاز به ثبت نام در هر پورت. اگر کشتی خود را در حال آمدن است به یک پورت آنها می توانند با ثبت نام کردن در یک لنگرگاه رایگان از هزینه اگر نه یک کشتی آنها همچنین می توانید از طریق هوا اما که ممکن است بسیاری از محدودیت ها — بندر که در آن آنها ممکن است ممکن است اجازه می دهد آنها را به بیرون آمدن از کشتی به دلیل همه گیر حتی اگر آنها اجازه ممکن است هیچ پرواز از وجود دارد. بسیاری از مسائل تدارکاتی باید به حساب گرفته شود اما هیچ شرکت حمل و نقل اتحاد حاضر به بازگرداندن دریانوردان" کومار گفت.

سانجی Pawar, رئيس جمهور از AISGWU گفت: "ما اخذ شده است تماس ما در مدیریت پیام در رسانه های اجتماعی از دریانوردان رشته در کشورهای مختلف است. اما این هیچ عادی زمان خدمه بازگشت به هند نیز نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه از هند ماموریت در کشورهای آنها را به هیئت مدیره پرواز از."

دیگر از خدمه گیر در انگلستان AISGWU هماهنگ کننده ملی Harshal مطلب گفت: یک زن و شوهر هر دو رشته در دریا در نروژ تا به حال به دنبال بازگشت به, Tamil Nadu. در یک ایمیل ارسال با محدود "وای فای" و یک ملوان از بمبئی خواسته اتحادیه برای کمک به تسهیل بازگشت از ایران. در ایمیل های خود از طرف خود و پنج نفر دیگر سرخپوستان ملوان رشته در ویتنام در نامه ای به اتحادیه "لطفا ما را درک احساسات و وضعیت. آن شده است یک سال پس از ما شاهد خانواده ما است."

Chirag Bahri, مدیر مناطق بین المللی دریانوردان رفاه و کمک شبکه (ISWAN) اجرا می شود که 24 ساعته تلفنی برای دریانوردان گفت که آنها در تماس با حداقل 15 هند ماموریت های خارج از کشور و کمک به دریانوردان که مایل به بازگشت به خانه. او گفت که در سه ماه گذشته آنها را دریافت تماس بیشتر از رشته دریانوردان که مایل به رفتن به خانه کسانی که به دنبال کمک به Vande بهارات ماموریت پرواز و از کسانی که رفتن را از طریق شديد استرس و اضطراب است.

"چه مدت می تواند یک روز مثل این ؟ دریانوردان نگران خانواده های خود را در میان همه گیر آنها ذهنی و عاطفی تاکید کرد آنها را محدود به اتصال پورت در همه جا تبدیل شده اند سخت است. آنها همیشه قادر به پیاده بروید و استراحت کنید. اگر شما بادبان به طور مداوم شما نیاز به انتشار خستگی که در مجموعه" گفت: Bahri, هشدار می داد در مورد بالا-سطح استرس میان رشته دریانورد.

با توجه به اداره کل حمل و نقل بین مارس 23 و 15 ژوئن 7,280 دریانوردان را امضا کرده بود در 19 بنادر هند و بمبئی و گوا را دریافت حداکثر تعداد عودت دریانورد. پس چارتر پرواز اجازه داده شد مارس 19 به بعد 10,824 دریانوردان بوده است عودت و 427 دریانوردان بازگشته اند در VBM پرواز.

کسانی که بازگشت به بمبئی پس از طاقت فرسا صبر در دریا صرف هفت روز در قرنطینه در یک هتل قبل از اینکه پیوست با خانواده خود را. Vijay d'souza که به خانه آمد به او در Vasai یک روز پس از پدران' روز ترک کرده بود در مارس 3. "احساسات زد بالا مردم نگران خانواده های خود را در میان همه گیر برخی از همکاران از دست اعضای خانواده در حالی که آنها گرفتار شده بودند در یک کشور دیگر. ما تا به حال همه را به حفظ آرامش و ما صحنه یک اعتراض مسالمت آمیز با پلاکارد در عرشه کشتی به رسم دولت ما توجه او گفت:" در حالی که خود را کشتی MV اکسپلورر من لنگر در جزیره سفید در انگلستان است.

راجش Gawde یک متصدی بار در اکسپلورر من و دریانوردان از 15 سال به خانه آمد در Kandivali شرق در یک PPE کت و شلوار ساخته شده است که او دو سال اجرا و دور از او. "با افراد مسن, مادر و پسر, همسر من تا به حال به انجام همه چیز را در خانه و هم بیرون رفتن برای هر آنچه که ما نیاز از من دور بود. این یک زمان سخت در دریا شدند افسرده و استرس کشتن ما," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب