Himchal پرادش شل ممنوعیت ورود گردشگران

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: جولای 4, 2020 1:57:47 am مقامات گفت که همه دو

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: جولای 4, 2020 1:57:47 am
tourists ban, Unlock 2.0, Coronavirus outbreak, HP tourism, Himchal Pradesh news, indian express news مقامات گفت که همه دولت درون جنبش خواهد شد و نظارت از طریق ثبت نام در Covid e-عبور نرم افزار (covid19epass.hp.gov.در). (بازنمودی)

سه ماه و نیم پس از آن ممنوع ورود گردشگران به دولت هیماچال پرادش دولت در روز جمعه تصمیم گرفت برای استراحت بان به عنوان بخشی از فاز re-opening زیر باز 2.0.

اصل کار (درآمد) Onkar شارما گفت که وزارت گردشگری صادر خواهد شد, دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) برای تنظیم ورود گردشگران است.

مقامات گفت که همه دولت درون جنبش خواهد شد و نظارت از طریق ثبت نام در Covid e-عبور نرم افزار (covid19epass.hp.gov.در). "مردم از آمدن به هیماچال پرادش از کشورهای دیگر باید به شدت پایبند به دستورالعمل های حاکم/دستورالعملهای عملیاتی استاندارد صادر شده توسط بهداشت و درآمد بخش از دولت" دولت گفت.

"گردشگران با مدرک معتبر رزرو ترجیحا برای مدت زمان کمتر از پنج روز و آزمایش شده است برای Covid-19 یک ICMR آزمایشگاه معتبر زودتر از 72 ساعت در زمان ورود نیز ممکن است معاف از نیاز قرنطینه" دولت منظور گفت.

کارگران از آمدن به مزارع و باغ ها و پروژه ها و یا به کار برای پیمانکاران اجازه خواهد داشت برای ادامه به طور مستقیم به کار سایت. کارفرمایان خود را خواهد شد را به اطمینان حاصل شود که آنها ثبت نام کنید و قرنطینه می شوند, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب