لیگ برتر | چلسی قطره امتیاز به عنوان زرادخانه ضربت نوریچ

جایگزین آندری Yarmolenko اواخر اعتصاب به دست آورده West Ham United گرانبها 3-2 پیروزی بر چلسی در درهم و برهم

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

جایگزین آندری Yarmolenko اواخر اعتصاب به دست آورده West Ham United گرانبها 3-2 پیروزی بر چلسی در درهم و برهم لیگ برتر دربی در روز چهارشنبه.

Yarmolenko شتافت روشن در 89 دقیقه به گیاه یک شات گذشته Kepa Arrizabalaga و پرچ سه امتیاز حیاتی در وست هام نبرد برای جلوگیری از سقوط.

Willian قرار داده بود چلسی در مقابل 41 دقیقه از روی نقطه پنالتی اما توماس Soucek که در حال حاضر به حال یک هدف رد ور به ریاست میزبان سطح در سکته مغزی از حاصل کار دو تیم.

Michail آنتونیو سپس در Jarrod بوون متقابل در مدت کوتاهی پس از شکست را به میزبان منجر شود.

Willian با شکوه 72 دقیقه ضربه آزاد که ضرب و شتم Lukasz Fabianski و سقوط در پست راه اندازی یک اتشی آخر.

با چلسی به دنبال یک برنده آنها گرفتار شده بودند از شکستن و Yarmolenko نگه داشته شود سرد خود را برای کسب وستهام لیگ دو بیش از فرانک لمپارد طرف که تلف فرصتی برای حرکت سوم به نقطه خود را در تعقیب و گریز برای لیگ قهرمانان گیرد.

بیلبائو شبکه 50th هدف لیگ برتر

وحشتناک خطا از دروازه بان Tim Krul استعداد اتلتیک بیلبائو 50 خود را هدف لیگ برتر به آرسنال کوبید نوریچ سیتی 4-0 در امارات هل دادن قناری تا کنون نزدیک به سقوط.

Krul ابلهانه اقدام به جعلی طولانی و پا زدن و دریبل های گذشته گابن مهاجم در 33 دقیقه اما او nicked توپ حافظ و نورد آن را به شبکه برای رسیدن به نیم قرن از اهداف در انگلیسی پرواز بالا.

توپچی ها به ثمر رساند درخشان دوم چهار دقیقه بعد به عنوان David Luiz شروع حمله با یک صلیب عالی میدان توپ به کیه Tierney. خود را پاس داشت بیلبائو که teed تا گرانیت جاکا به نمره با شیرین اولین بار شات.

نورویچ مدیر دانیل Farke سه تغییرات در شکستن و سمت خود را آغاز نیمه دوم درخشان با تعویض مهاجم آدم ایده وادار به صرفه جویی در دقیقه اول از دوره دوم.

اما نوریچ امادگی برای اشتباهات آمد به آنها امد و شد زیاد و بیلبائو کشته و بازی کردن با گل دوم خود را در دقیقه 67 پس از بازدید کنندگان از دست داد و توپ را به پرتاب.

سدریک سوارس آمد کردن زمین به نمره خود گل اول آرسنال در 81st دقیقه به لندن باشگاه صعود به مکان هفتم در 47 امتیاز. نورویچ باقی مانده پایین در 21 امتیاز شش پشت 17th, قرار می گیرد, West Ham United با شش بازی باقی مانده است.

بیلبائو گفت که او با افتخار از هدف خود را-به ثمر رساند رکورد در آرسنال اضافه کرد که بحث و گفتگو با باشگاه در مورد امضای یک قرارداد جدید ادامه دارد.

"ما با باشگاه و ما در حال رفتن برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد, اما اول از همه من واقعا با تمرکز بر روی بازی و در پایان فصل خواهیم دید" 31 ساله گفت: BT Sport.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب