هند Coronavirus به روز رسانی 11 ژوئن: با نزدیک به 10 ، 000 مورد جدید هند اینچ نزدیک به 4 بدترین ضربه نقطه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 1:44:03 pm پزشکی عضو هیات کمک می کن

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 1:44:03 pm
پزشکی عضو هیات کمک می کند تا بیمار در خارج از بخش اورژانس در سانت Parmanand بیمارستان در دهلی نو (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

هند Coronavirus آخرین به روز رسانی: با نزدیک به 10 ، 000 مورد جدید هند است که البته برای رسیدن به بریتانیا در فهرست جهانی از کشورهای بدترین تاثیر Covid-19. امروز نشانه نهمین روز متوالی است که این کشور — پنجم بدترین ضربه گیر — گزارش بیش از 9000 COVID-19 نفر در یک روز. مرگ و میر افزایش به 8,102. انگلستان که چهارمین بدترین ضربه ملت بیش از 2.91 لاخ موارد است.

تعدادی از بهبود موارد بیش از این تعداد فعال موارد دوباره امروز. بیش 1.41 لاخ مردم مرخص شده به عنوان در برابر 1.37 لاخ فعال موارد است. این است که, اما از اهمیت کمی که از هم اکنون. این است که نه آغاز پایان اپیدمی و نه رسیدن به "اوج". این به آن معنا نیست که تعداد موارد خواهد بود کاهش از هم اکنون در.

مجموع بهبود و تعداد فعال موارد قابل مقایسه نیست متریک. مجموع بهبود حساب برای هر کسی که تا به بهبود از این بیماری از ابتدای شیوع. این یک انباشته شماره. فعال موارد از سوی دیگر تنها کسانی که آلوده شده اند در 14 روز گذشته اگر ما فرض کنیم که هر کس به غیر از کسانی که مرگ است و دوره نقاهت را در 14 روز. بنابراین مقایسه بین تعداد زیادی انباشته است که بیش از سه ماه است که این مورد در هند در حال حاضر تعدادی که پدید آمده در دو هفته گذشته.

در عین حال هند را آزمایش کرده است بیش از پنج میلیون دلار برای COVID-19 از زمان شروع این بیماری همه گیر. تقریبا 1.5 لاخ تست های در حال انجام در هر روز است.

دنبال Coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

در اینجا همه مهم COVID-19 اخبار از سراسر هند

نیاز به تبدیل COVID بحران به فرصت برای ایجاد Atmanirbhar بهارات: ساعت مودی

پرداختن به ملت به مناسبت 95 سالانه بعد از هندی, اتاق بازرگانی, نخست وزیر نارندرا مودی امروز کشور باید حل و فصل به "به نوبه خود این بحران را به یک فرصت". "هند در حال مبارزه با چالش های متعدد همراه با COVID-19 از جمله سیل ملخ حمله و زلزله و...ما باید به نوبه خود بحران را به یک فرصت برای ایجاد Atmanirbhar بهارات و مراحل را به اطمینان حاصل شود که محصولات است که ما واردات از جاهای دیگر در حال تولید در هند," او گفت:.

نخست وزیر نارندرا مودی در حالی که پرداختن به 95 سالانه بعد از هندی, اتاق بازرگانی

ویژه پرواز حمل 180 مهاجران از بمبئی اراضی در لکنو

ویژه پرواز مرتب بازیگر آمیتا باچان به کشتی 180 مهاجران از بمبئی فرود آمد در لکنو فرودگاه در روز پنج شنبه صبح. در هنگام ورود مهاجران نقطه از یوننو, گندا لاکنو و دیگر مناطق از دولت تشکر بالیوود ستاره برای کمک به آنها در رسیدن به خانه. مدیر فرودگاه AK شارما گفت: 180 مسافران وارد شده اند توسط ویژه پرواز. پله در رشته مهاجران رسیدن به روستاهای خود باچان مرتب کرده بود برای چهار ویژه پرواز برای ارسال حدود 700 نفر به خانه های خود در اوتار پرادش. منابع نزدیک به باچان گفته بود که او می خواست به یک کتاب برای آموزش مهاجران اما تدارکات کار نمی کند.

Delhi covid news, Kejriwal Covid test تقریبا 1.5 لاخ تست های در حال انجام در هر روز است.

SC طول می کشد توجه داشته باشید از COVID-19 عفونت در میان کودکان در TN پناهگاه صفحه اصلی

روز پنج شنبه دادگاه عالی در زمان توجه داشته باشید از 35 کودکان تست مثبت برای COVID-19 در یک دولت-اجرای سرپناه خانه در تامیل نادو و به دنبال یک گزارش وضعیت از دولت از جمله اقدامات انجام شده برای حفاظت از کودکان باقی مانده. یک نیمکت از قضات L Nageswara Rao کریشنا Murari و S Ravindra Bhat همچنین در پی گزارش وضعیت از حالت های مختلف دولت در اقدامات انجام شده برای حفاظت از کودکان در خانههای میان همه گیر و همچنین انطباق آن مه 3 سفارش در این زمینه است. بالا دادگاه گفت که نوجوانان عدالت کمیته های دادگاه بالا را گردش یک پرسشنامه در میان دولت های ایالتی و جمع آوری انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد حفاظت از کودکان در COVID-19 در خانههای امن.

Darul شود دئوبند به تعویق انداختن جلسه علمی با توجه به همه گیر

اسلامی حوزه علمیه Darul شود دئوبند به تعویق انداخته است آن جلسه علمی تا سفارشات بیشتر با توجه به COVID-19 وضعیت همه گیر. این mohtamim حوزه علمیه مولانا ابوالقاسم Kasimnaumani صادر کرده است, اطلاع رسانی, بیان کرد که با توجه به گسترش coronavirus نهاد بسته شده تا سفارشات بیشتر و درخواست از دانش آموزان به ورود در حوزه علمیه محل در دئوبند.

coronavirus, coronavirus India updates, coronavirus India death toll, India updates coronavirus, health insurance, coronavirus health insurance, Business news, Indian Express خصوصی, دکتر, درمانگاه در Dharavi که یکی از نقاط مهم از COVID-19 همه گیر در بمبئی (اکسپرس عکس توسط Prashant Nadkar)

داستان از هند اکسپرس است که شما باید از دست ندهید

  • 200 چنای مرگ و میر 'گمشده': حداقل 200 Covid-19 مرگ و میر از دست رفته از تامیل نادو رسمی تلفات. این برآورد بر اساس فقط "ارزیابی مقدماتی." دولت را تکذیب کرد که این fudged اعداد و سرزنش "عدم تطابق" در یک "رویه گذشت."
  • عادی چالش: یک تجزیه و تحلیل از راه آهن رزرو بلیط الگوها را نشان می دهد که بر خلاف قطار حامل مهاجران دور از شهرها و کسانی که در راس هستند تا حد زیادی در حال اجرا با ضعیف ridership اعداد. الگوی دیگری که در حال ظهور است که مردم در حال برنامه ریزی پیشبرد سفر. مقامات انتظار قطار در حال بازگشت به مراکز صنعتی و شهرهای بزرگ شروع به چیدن به تدریج.
  • بیان پادکست: امروز در قسمت از سه چیز پادکست گوش دادن به دلیل راجستان بستن مرزهای خود را برای یک هفته.
  • از ما توضیح صفحه: جدید مدلسازی مطالعه led توسط دانشگاه کمبریج نشان می دهد که اگر facemasks استفاده می شود در سراسر جمعیت آن را نگه می دارد coronavirus 'تولید مثل شماره' تحت 1.0. هنگامی که در ترکیب با مستندات گسترده استفاده از ماسک جلوگیری از امواج از ویروس
  • بی پایان تراژدی: در تنها نه روز Covid-19 همه گیر را نابود کرده است جالگاون مبتنی بر Nehete خانواده — و در این فرآیند در معرض خودنمایی شکاف در سیستم بهداشت و درمان. اول Harshal Nehete مادرش را از دست داده Tila Nehete, 60, به ویروس, به عنوان او به مدت شش ساعت برای یک تخت ICU در جالگاون بیمارستان مدنی. و چهار تا حدی تجزیه بدن Harshal مادر بزرگ پیدا شد فر در کف توالت یک اطاقک در همان بیمارستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب