هند به دیدن گرمتر روز بارش شدید باران منجر به سیل در این قرن: گزارش

نوشته شده توسط Anjali Marar عشا Roy | New Delhi, پونا | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:49:56 am

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anjali Marar عشا Roy | New Delhi, پونا | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:49:56 am
Climate Change, heavy rainfall, frequent floods, India Meteorological Department, Indian express news این مطالعه در نظر گرفته اتمسفر و اقیانوس اطلاعات برای 1951-2015 دوره است. این فصل بارش و آب و هوا مدلسازی. (بازنمودی)

هند را تجربه گرمتر روز و شب همراه با مکرر جادوها سنگین و بارش باران منجر به سیل و تا پایان قرن 21 یک گزارش دولت با عنوان ارزیابی از تغییرات آب و هوایی بیش هندی منطقه نشان داده است.

این گزارش مشخص نشده مناطق و یا کشورهای که رنج می برند با توجه به این شرایط آب و هوایی شدید.

مطالعه پیشگام شد و عمدتا توسط کارشناسان آب و هوا در هند هواشناسی بخش (آی) موسسه هندی گرمسیری هواشناسی (IITM) همراه با دانشمندان از دیگر موسسات زیر نظر وزارت علوم زمين. این اولین گزارش دولت در تغییرات آب و هوایی در کشور.

این مطالعه در نظر گرفته اتمسفر و اقیانوس اطلاعات برای 1951-2015 دوره است. این فصل بارش و آب و هوا مدلسازی.

با توجه به گزارش سالانه همه-هند بارش در طی این مدت به نمایش کاهش روند. کاهش بارندگی فعالیت بود به خصوص در طول مشاهده Indo-Gangetic دشت و قسمت های غربی. از همه مهمتر هر دو این کمربند شناخته شده به خانه برخی از مرطوب مکان در کشور است.

هند به عنوان یک کشور ارضی کشت در امتداد این کمربند می تواند یک ضربه با توجه به کاهش بارندگی شرایط این گزارش هشدار می دهد. "افزایش فعالیت های انسانی بیش از نیمکره شمالی می تواند برخی از نقش این کاهش بارندگی" این گزارش پیشنهاد شده است.

این گزارش همچنین ذکر شده است که هند شاهد افزایش سطح آب دریا و افزایش شدت طوفان شدید در طول این دوره است. ممکن است (قبل از موسمی) و نوامبر (پس از باران های موسمی) بیشتر مطلوب برای توسعه مکش که آمار هند سواحل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن