استالین قلم عاطفی ادای احترام به DMK را J Anbazhagan که درگذشت COVID-19

توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 11:42:39 am استالین اضافه شده است ک

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 11:42:39 am
استالین اضافه شده است که با وجود عدم سلامت Anbazhagan تا به حال شده است به طور فعال درگیر در اجرای اقدامات انجام شده توسط DMK در این زمینه در طول این بیماری همه گیر.

DMK رئیس M K استالین گذراند عاطفی ادای احترام به رهبر حزب J Anbazhagan, که گذشت به دلیل بیماریهای همراه در حالی که تحت درمان برای COVID-19 در چنای این صبح است.

تماس با اخبار یک پیچ از رعد و برق و رعد و برق به قلب' استالین نوشت: "برادر من Anbazhagan زمانی که من دیدن شما دوباره ؟ آیا چنین خبری را به در صبح مانند یک پیچ از رعد و برق و رعد و برق به قلب ؟ قلب من آماده است تا به قبول که پسر محبوب سرباز از دراویدی جنبش Pazhakadai Jayaraman, یکی, که از عشق و محبت و حمایت از ما Kalaignar معشوق برادر یک کادر که کار با جدیت در این زمینه خستگی ناپذیر منطقه از چنای غرب MLA J Anbazhagan رفته است."

استالین اضافه شده است که با وجود عدم سلامت Anbazhagan تا به حال شده است به طور فعال درگیر در اجرای اقدامات انجام شده توسط DMK در این زمینه در طول این بیماری همه گیر. "پس از وخامت سلامت خود او بستری در ICU بیمارستان. با وجود دریافت بهترین درمان او در سمت چپ ما در 10 ژوئن 2020" او نوشت. خواندن این داستان در تامیل

Anbazhagan در Covid-19 کار امداد تا هفته آخر ممکن است.

این DMK رهبر گفت: او چگونه می توانید یک مرد که مشغول به کار خستگی ناپذیر برای رفاه مردم رو آلوده به بیماری و بعد از آن تسلیم به آن است. "Kazhagam (حزب) جریان خون از طریق بدن خود را Kalaignar او تنها رهبر. او تا به حال شجاعت به اجرای دستور کار خستگی ناپذیر در این زمینه و در مجلس برای مردم و جرأت به بیان آنچه که او احساس درست بود. Anbazhagan درست بود برادر که کار خستگی ناپذیر تا آخرین نفس" او نوشت. "زمانی که من در یک موقعیت برای راحتی خودم چگونه من رفتن به کنسول خود, خانواده, دوستان, و دیگر کادر? وقتی که من او را دوست داشتنی چهره دوباره؟" استالین پرسید.

به عنوان یک علامت از احترام به DMK رهبر J Anbazhagan استالین گفت: DMK پرچم را به پرواز نیمه افراشته به مدت سه روز و تمام فعالیت های حزب خواهد بود به تعویق افتاد. "به غیر از اشک ریختن من نمی دانم که راه دیگری برای پرداخت احترام من برای Anbazhagan را خدمت خالصانه و فداکاری خود را به حزب."

وزیر Edappadi K Palanisamy گفت که او عمیقا غمگین مرگ DMK رهبر Anbazhagan و ارائه تسلیت خود را به خانواده اش.

Anbazhagan با اواخر Karunanidhi. (توییتر/@KanimozhiDMK)

ارائه همدردی AMMK رهبر TTV Dhinakaran گفت: مرگ Anbazhagan آموخته است درس را به همه سیاستمداران به دقت فوق العاده در طول رفاه عمومی فعالیت است. DMDK رهبر Vijayakant همچنین ابراز غم و اندوه خود را.

کنگره رهبر بازیگر Khusbu Sundar به توییتر گرفت و نوشت: Anbazhagan خواهد بود بشدت از دست رفته است. "بسیار متاثر بدانید #DMK رهبر J Anbazhagan اتحاد چپ ما دل شکسته. او گوهر. من 5 سال در DMK من تو را دیدم او را همیشه زحمتکش. یکی بود که هرگز ترس به جمع آوری سوالات و ایستادگی برای حق. همیشه کمک به فقرا n نیازمندان است. او را بشدت از دست رفته #RIP آنا."

Anbazhagan, DMK وزیر چنای غرب پذیرفته شده بود به دکتر Rela, موسسه و مرکز پزشکی در Chromepet در ژوئن 2 تا به حال شده است در یک حمایت در طول درمان خود را. او تا به حال شده است به طور فعال درگیر در COVID-19 امداد در این شهرستان تا هفته آخر ممکن است. Anbazhagan درگذشت او 62 تولد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب