نیروبخش برای مورد افزایش ناامنی در لیست 215 ایستگاه های راه آهن برای جداسازی مربیان

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar , Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده در: 7 مه سال 2020 12:54:43 am

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar , Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده در: 7 مه سال 2020 12:54:43 am
migrant workers, special trains, migrants train fare, sonia gandhi on migrants train fare, centre on migrants train ticket, coronavirus cases, india lockdown, indian express news مهاجران ترک در یک قطار ویژه از Sabarmati ایستگاه راه آهن. (اکسپرس عکس توسط جاوید رجا/فایل)

نیروبخش برای افزایش COVID-19 موارد دولت را شناسایی کرده 215 ایستگاه های راه آهن در 23 متحده و اتحادیه سرزمین های که در آن قطار با جدید "انزوا مربیان" می تواند مستقر شود.

این ایستگاه در حال گسترش در سراسر عمده نقاط مهم هستند و در واقع مناطق سبز و همچنین به عنوان یک تعداد زیادی از پرتقال مناطق. قطار در صورت درخواست از متحده خواهد بود مستقر در ایستگاه ها و مرتبط به نزدیکترین COVID بیمارستان دولتی, دستورالعمل می گویند.

"با توجه به احتمال افزایش موارد COVID - 19, نظر گرفته شده است به استفاده از راه آهن مربیان برای COVID مرکز مراقبت" دستورالعمل صادر شده توسط وزارت بهداشت در روز چهارشنبه گفت:. مربیان استفاده می شود برای موارد "مشکوک/تایید و طبقه بندی بسیار خفیف/خفیف" آنها اضافه شده است.

جدا مربیان استفاده می شود برای مشکوک و تایید موارد SOP می گوید. تا آنجا که ممکن است فردی در کابین ممکن است به بیماران داده شده و در اکثر بيماران ممکن است جایگزین وجود دارد.

"ایستگاه انتخاب شده است در چنین راهی که قطار می تواند مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد و همچنین در حالت آماده به کار باقی می ماند به طوری که آنها می تواند رسیدن به هر مکان در کوتاه ترین زمان ممکن" یک مقام ارشد دولت گفت: هند اکسپرس.

لیست ایستگاه های راه آهن در تمام شهرستانها عمده — دهلی نو و بمبئی و بنگلور, حیدرآباد, چنای و کلکته و شهرستانها عمده در ایالات مانند راجستان, Uttar Pradesh, Bihar, Gujarat, آسام, آروناچال پرادش, Haryana, Jammu and Kashmir, Madhya Pradesh, Telangana, آندرا پرادش, Odisha, Chhattisgarh, تریپورا, Tamil Nadu, گوا, Maharashtra, West Bengal, Jharkhand, Uttarakhand, Karnataka و پنجاب.

این لیست دارای 21 ایستگاه از ماهاراشترا 18 از, West Bengal, 27 از اوتار پرادش 11 از گجرات دو از جامو و کشمیر 14 از Madhya Pradesh, 15 از Bihar, هفت, از, Jharkhand, 14 از کارناتاکا سه از کرالا 13 از آسام هفت از پنجاب دو از Telangana نه از Odisha و 10 از Tamil Nadu.

ایستگاه انتخاب شده اند و پس از بررسی اگر متحد امکانات را به این مربیان عملیاتی مانند آب و برق در دسترس هستند.

در 85 از ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها ارائه خواهد شد پرسنل پزشکی.

Uttarakhand شهدای متحده: ترتیب آموزش برای مهاجران ما پا لایحه

دهرادون: Uttarakhand خواسته است تا گجرات و مهاراشترا دولت به قطار ترتیبات برای ساکنان آن گیر در دو کشور گفت: این امر خرس قطار خود را کرایه.

دبیر کل Utpal کومار سینگ گفت: دولت با ارسال لیست مسافران به گجرات و مهاراشترا دولت و درخواست آنها را به هماهنگی با وزارت راه آهن برای سفر. این Uttarakhand دولت مورد بحث و بررسی این موضوع با وزارت او گفت:. —آپادانا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب