پول برای کود گاو: Chhattisgarh, راه اندازی طرح برای صاحبان دام

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:27:27 am Baghel گفت: این طر

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 2:27:27 am
Chhattisgarh, Chhattisgarh govt scheme, Chhattisgarh scheme for livestock owners, Money for cow dung Chhattisgarh, Indian express Baghel گفت: این طرح تا به حال چندین هدف از جمله ایجاد درآمد و محیط زیست حفاظت از محیط زیست. (عکس)

این Chhattisgarh دولت را در حال حاضر خرید کود گاو از صاحبان دام و تبدیل آن به کود یک حرکت آن گفت که کمک خواهد کرد که جلوگیری از باز چرا و گاو-پرورش سودآور است.

این ابتکار بخشی از 'Godhan Nyay Yojana' اعلام شده توسط وزیر Bhupesh Baghel در آنلاین کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه. آن آغاز خواهد شد از 20 جولای هنگامی که 'Hareli', محلی, جشنواره, جشن گرفته است.

Baghel گفت: این طرح تا به حال چندین هدف از جمله ایجاد درآمد و محیط زیست حفاظت از محیط زیست. "چتیسگر تا به حال سنت از گاو چرا در باز است که به ضرر هر دو گاو و محصولات کشاورزی از کشاورزان است. حیوانات ولگرد در جاده ها از شهرستانها هستند و علت عمده تصادفات جاده. اغلب گاو صاحبان ترک گاو گمراه پس از شیر است که باعث بروز مشکلات مختلف. این تغییر خواهد کرد پس از اجرای Godhan Nyay Yojana. صاحبان دام را ارائه مناسب علوفه و آب به گاو خود را نگه دارید و پس از آن گره خورده است." Baghel گفت.

این کود گاو در نتیجه جمع آوری شده می تواند تبدیل به کود و فروش برای سود اضافی او اضافه شده است.

Baghel همچنین گفت: کنگره دولت در دولت را استفاده از cowsheds راه اندازی هزاران نفر در روستاها تحت یک طرح متفاوت به عنوان یک منبع ورمی کمپوست. این کود خواهد شد و سپس فروخته شده به کشاورزان و همچنین سایر ادارات دولتی.

پنج عضو پانل وزیران است و انتظار می رود برای رفع تدارکات میزان کود علاوه بر کار کردن دیگر روش های مرتبط با این طرح است. این کمیته خواهد عمدی بر پیشنهادات از کشاورزان و دام داران cowshed اپراتورها و "روشنفکران".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن