برنامه های چینی ممنوعیت مزیت برای محققان هندی: IIT-Kharagpur

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 5:27:11 am IIT Kharagpur. (فایل) کارش

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 5:27:11 am
india border dispute, chine pp ban, iit kharagpur, chinese app ban boom for indian researchers and market, indian express news IIT Kharagpur. (فایل)

کارشناسان در IIT-Kharagpur (IIT-KGP) در روز پنج شنبه گفت: این ممنوعیت در چندین برنامه های چینی توسط دولت مرکزی باید به عنوان یک مزیت برای محققان هندی و بازار است.

Virendra کومار Tewari, مدیر IIT-KGP گفت: در بیانیه ای که محققان و دانش آموزان می توانند بهتر کار کنند اگر این پروژه و شروع یو پی اس در حال حمایت.

"ما در حال فکر در فراخوانی برای ارائه برنامه توسعه پروژه های دانشجویان است که ما می توانیم اسپانسر. با استعداد در مدارس مانند IITs که قدرت قوی ترین شرکت ها در فضای دیجیتال این است که نه تنها یقین اما دستیابی به این هدف باید به عنوان یک شگفتی آمده گفت:" Tewari.

رجا داتا سر GS Sanyal دانشکده مخابرات در موسسه گذاشته تاکید بر اهمیت تحقیقات از ممنوع برنامه های کاربردی.

"این مهم است که به بررسی ویژگی های ممنوع برنامه های کاربردی و برخی از نرم افزارهای مخرب توابع اگر هر و اقدامات لازم برای حذف ممکن است تهدیدات امنیتی گفت:" Datta.

صحبت کردن در مورد بازار که ایجاد شده پس از ممنوعیت Suman چاکرابورتی, Dean حمایت از تحقیقات و صنعتی, مشاوره, اعتماد به نفس در مورد هند فن و دانشمندان که آماده برای دیدار با تقاضا برای محصولات مشابه.

"این ممنوعیت تنها ایجاد یک عدم تعادل عرضه در بازار خواهد شد که جذب هند شروع یو پی اس به احساس درجه اعتبار ساقط است. همچنین ما تحقیقات فن آوری رسیده است سطح جایی که طراحی این محصولات بومی نباید یک چالش در همه," گفت: چاکرابورتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب