هند و چین نیروهای شروع به قدم در Galwan; جنبش همچنین انتظار می رود در Gogra, چشمه های آب گرم

نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 12:59:44 pm منابع تاکید کرد که ای

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 12:59:44 pm
india china border news, india china troops withdraw, india china soldiers withdraw, india china soldiers ladakh, galwan faceoff, india china border dispute منابع تاکید کرد که این روند هنوز هم در جریان است و راه دور است که توسط هر دو طرف را نمی توان تایید کرد. (AP/فایل)

در اولین نشانه از متارکه بین هند و چین نیروهای در خط کنترل واقعی (LAC) در لاداخ سربازان هر دو طرف باید شروع به حرکت به عقب در PP14 در Galwan منطقه است. جنبش های مشابه از دو طرف همچنین انتظار می رود در دو بن بست سایت های PP15 و PP17A در چشمه های آب گرم بخش.

تایید نیروهای در حال حرکت به عقب در Galwan دره و چشمه های آب گرم پس از هند اکسپرس گزارش داد صبح روز دوشنبه که وجود دارد آزمایشی نشانه هایی از یک climbdown در برخی از "درگیری" پنج روز پس از فرمانده کل سپاه-سطح مذاکرات در یک توافق گام به گام de-تشدید. تحت این هر دو طرف شد و قرار است به خروج نیروی انسانی و ساختار و تایید می شود انجام شد 5 جولای.

منابع دولت گفت: هند اکسپرس که به "روند آغاز شده است و پس از برخی از فعالیت دیده شد در طرف چینی در Galwan شب گذشته که در آن آنها در حال حاضر برچیده دفاع آنها تا به حال ساخته شده و پاکسازی این منطقه است. برخی از وسایل نقلیه نیز در حال آمدن به محل به نیروهای خود را به سمت طرف."

"تیم از ارتش را به منظور بررسی در برخی از نقاط که در آن نیروهای ما در یک بن بست. گزارش های دقیق را به ما فقط فردا اما شواهدی وجود دارد برخی از خروج از نیروی انسانی و برچیدن سازه حداقل در Galwan منطقه" یک مقام ارشد امنیتی استقرار افسر گفت.

این ثبت شده است در سه روز گذشته افسر گفت که پیشرفت است "الحسین...نه به عنوان مورد نظر".

"ما نمی دانیم که اگر عمدی. آب و هوا در چند روز گذشته قرار داده شده است. در Galwan رودخانه است که در سیل. که می تواند حرکت آهسته," او اضافه شده است.

منابع تاکید کرد که این روند هنوز هم در جریان است و راه دور است که توسط هر دو طرف را نمی توان تایید کرد. هر گونه تایید امکان پذیر خواهد بود و پس از تایید منابع و روشن است.

خانه مقام وزارت گفت که یک جدول زمانی در حدود 10 روز تا به حال کشیده شده است نگه داشتن در ذهن چه می توان هر روز با اهداف تعریف شده هر سه تا پنج روز است.

"ممکن است نیاز به تجدید نظر در این جدول زمانی اما حداقل برخی از پیشرفت های ساخته شده در Galwan منطقه است. که اولویت منطقه برای ما" این مقام گفت.

اما در Pangong Tso از جمله منطقه بین انگشت 4 و 8 که در آن چینی ramped تا حضور خود را پس از مه ده-تشدید روند هنوز به طور مسلم و قطعی نیست.

"تا آنجا که به ساخت تا در Depsang نگران است که یک ماده از نگرانی. نتایج ملموس ممکن است زمان را با توجه به نحوه مذاکرات در بازی" این مقام گفت.

محل در PP14 در Galwan که طرف چینی باید برچیده خود دفاع اشغال شده بود دوباره آنها را پس از درگیری های خشونت آمیز در 15 ژوئن پس از سربازان هندی رفت به اخراج یک چینی پست از این منطقه است. در برخورد 20 سربازان هندی و نامشخص تعداد از سربازان جان خود را از دست.

در دیگر بن بست سایت در PP15 و PP17A, چینی, اجاره در حال برچیده منابع دولت گفت و وسایل نقلیه نظامی هنوز هم در حال آمدن است. این سایت پاییز در چشمه های آب گرم بخش با PP17A همچنین به عنوان شناخته شده Gogra.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب