Starc فراهم می کند فیلم برای اثبات آسیب برای $1.43 میلیون IPL پرداخت بیمه

استرالیا هاي Mitchell Starc مبله شده فیلم از تست دوم در مقابل آفریقای جنوبی در سال 2018 به اثبات که او مصدوم

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

استرالیا هاي Mitchell Starc مبله شده فیلم از تست دوم در مقابل آفریقای جنوبی در سال 2018 به اثبات که او مصدوم در زمان واقعی و سزاوار بیمه پرداخت از $1.53 میلیون برای از دست دادن خود را IPL مقابله با Kolkata Knight Riders.

Starc بود واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر شرکت های بیمه در مارس سال گذشته است. شرکت های بیمه به حال مورد اختلاف زمان صدمه در تست دوم در پورت الیزابت.

این 'صبح سیدنی هرالد' گزارش داد که دادگاه مدنی موکول شده است به تاریخ 12 اوت پس از میانجیگری مذاکرات را شکست ماه گذشته زمانی که Starc مدیر Andrew Fraser ارائه فیلم از Fox Sports از بادپا بولینگ در تست دوم.

چپ و بازو هاي حال صعود 1.8 میلیون دلار قرارداد پیش از سال 2018 IPL.

"تاخیر آمد پس از وکلا برای شرکت های بیمه استدلال آنها زمان کافی برای بررسی این فیلم از آوریل 10, یک کلیپ ماندگار یک دقیقه و 37 ثانیه و دوم 7:25 دقیقه" این روزنامه گزارش گفت:.

اما Starc تیم حقوقی استدلال می کنند که شرکت های بیمه به حال 13 سال به "نقد و بررسی مورد و به دنبال فیلم."

Starc نیاز به اثبات است که "او دچار یک, ناگهانی و غیر منتظره رویداد رخ داده است که در شناسایی زمان و مکان".

Starc رفته بود در بازی سوم آزمون از سری.

هر دو طرف باید ثبت گزارش های پزشکی این ادعا مخالف است.

Starc در زمان کمک ارتوپدی جراح راسل میلر که گفت: آسیب دیدگی شد "پیچیده و چند عاملی" اما "آن است که به احتمال زیاد در تعادل از احتمالات که در خاص آسیب رخ داده در 10/03/2018 بود که در ارتباط با فعالیت های فیزیکی از جمله بولینگ در یک زمین با 'ناهموار footmarks'."

دکتر سایپا دالتون از طرف بیمه گر گفت: "به نظر من شاکی نیست رنج می برند آسیب یا حادثه در تاریخ 10 مارس سال 2018 است. آقای Starc آگاه شد شروع خلفی راست و posteriolateral گوساله درد در طول دوره دوم آزمون. شروع به نظر می رسد شده اند تدریجی و علائم ادامه داد: در این دوره از آزمون است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب