گوینده دهید قبل از شروع به لیگ

The Indian Premier League (IPL) پیشرفته برنامه های آن توسط یک هفته به جای پخش و تقاضا برای کاهش تعداد دو-عناوی

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

The Indian Premier League (IPL) پیشرفته برنامه های آن توسط یک هفته به جای پخش و تقاضا برای کاهش تعداد دو-عناوین — بعد از ظهر مسابقات جذب نمی همان نرخ تبلیغات که شب ها انجام دهید.

اما پیشنهاد شروع در سپتامبر 19, به جای 26 سپتامبر به عنوان اصل در نظر گرفته شده ممکن است در نتیجه برخی بین المللی کریکت مسابقه در برابر زمان برای به دست آوردن لازم COVID-19-مربوط به ترخیص کالا از مقامات بهداشتی در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی).

روز جمعه IPL حاکم رئیس شورای Brijesh پاتل تایید کرد که این مسابقات برگزار خواهد شد در امارات متحده عربی از 19 سپتامبر تا نوامبر 8, انتظار, دولت, ترخیص کالا از گمرک. آن را به طور موثر به این معنی است که برخی از اطفال به احتمال زیاد ویژگی در انگلستان محدود اور سری در مقابل استرالیا را از دست شروع لیگ.

این archrivals مجموعه به صورت خاموش در سه T20Is و به عنوان بسیاری از ODIs در انگلستان از سپتامبر 4 به 15. برخی از franchises امیدوارند که انگلستان و استرالیا اطفال مجاز به جست و خیز ODI سری به موقع به آماده برای لیگ شروع می شود.

یک مسافر از بریتانیا را به قرنطینه می شود و در امارات متحده عربی تنها تا COVID-19 آزمون تایید نتایج منفی به محض ورود در دبی. آزمون انجام خواهد شد بلافاصله در فرود و در نتیجه طول می کشد حدود 48 ساعت است.

"اگر بازیکنان کلیدی منتشر می شوند پس از T20 series [که به پایان می رسد در سپتامبر 10] این امر به آنها زمان کافی برای حل و فصل کردن و به لیگ منطقه قبل از اولین بازی گفت:" یک حق رای دادن مقام به شرط ناشناس ماندن.

هشت تیم در مجموعه ای برای رسیدن به امارات متحده عربی در نیمه دوم ماه اوت برای طولانی مدت آماده سازی اردوگاه.

زنان T20 چالش

در ضمن زنان T20 چالش — نمایشگاه بازی های سازمان یافته و طی دو IPL نسخه — ممکن است اوراق این سال است. در حالی که BCCI هنوز به تصمیم نهایی با توجه به این واقعیت است که بالای زنان و اطفال مشغول خواهد با زنان بزرگ باش در لیگ استرالیا از 17 اکتبر تا نوامبر 29, the T20 چالش مسابقات می تواند معوق به سال آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب