مرد شناسایی شده در آخر هفته غرق شدن در دریاچه مینه سوتا

اسکندریه, Minn. -- مردی که غرق در دریاچه کارلوس آخر هفته گذشته شناسایی شده است توسط مقامات. خاویر Miguel Cas

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

اسکندریه, Minn. -- مردی که غرق در دریاچه کارلوس آخر هفته گذشته شناسایی شده است توسط مقامات.

خاویر Miguel Castro, 30, از اسکندریه شد توسط Douglas County تیم شیرجه در دریاچه کارلوس در حدود 10 صبح روز یکشنبه, جولای 5, پس از او سقوط کردن یک پل موقت نظامی زدن در اواخر شب جمعه, جولای 3.

کاسترو داشت زیر آب در حدود 12-14 پا در مقابل کاهش اردوگاه منطقه در دریاچه کارلوس پارک ایالتی در شمال اسکندریه, Minn. او را به میانه دفتر معاینات پزشکی در Anoka County برای شناسایی و علت مرگ آنها ،

مقامات گفته بودند که کاسترو بود که با پوشیدن یک ژاکت زندگی به سقوط کردن یک حرکت موقت به آب است. شاهد گفت: آنها می توانید ببینید پاشش به طور خلاصه قبل از از دست دادن بینایی از او.

پل موقت نظامی زدن, رانده شده توسط رابرت اولسون, 42, از اسکندریه تا به حال شش بزرگسالان و بعضی از بچه ها در آن است. این گروه در گزارش عنوان به تماشای آتش بازی هنگامی که کاسترو به آب افتاد.

کمک به Douglas County شیرجه تیم بودند Otter Tail County شیرجه تیم Pope County جستجو و نجات LifeLink سوم هلیکوپتر, کارلوس اولین پاسخ کارلوس آتش نشانی, دریاچه کارلوس امور خارجه پارک رنجرز و شمال آمبولانس.

غرق شدن در دست بررسی است و توسط Douglas County Sheriff ،

کمک به دست اسکندریه جمع آوری پول برای کمک به پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه برای کاسترو. کمک های مالی را می توان از طریق کمک به دست Venmo حساب پی پال, پول نقد و یا چک کنید. قرار دادن "Zavier" در این یادداشت برای اهدای. با توجه به کمک دست اندرسون کفن کمک می کند با ترتیبات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب