کرالا, رسوایی جنسی کلیسا حذف دو کشیش به اتهام سوء استفاده جنسی یک زن

نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:08:32 am کلیسا منابع گ

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shaju فیلیپ | تریواندروم | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 9:08:32 am
Kerala sex scandal, Kerala news, Kerala catholic church, Kerala church removes two priests, کلیسا منابع گفت: هر دو کشیش وحشیانه یک مادر جوان در یک محله در اسقف نشین که آنها کار می کرد در سال های اخیر است. (AP/بازنمودی)

را یکی دیگر از رسوایی جنسی کلیسای کاتولیک در کرالا حذف دو کشیش از وزارت اتهام سوء استفاده جنسی یک زن است. کشیش حذف هستند Fr Mathew Mullappally و یوسف Poothottal متعلق به قوس اسقف نشین از تهلسری در Kannur منطقه.

اسقف نشین روابط عمومی گفت: این دو کشیش شده اند به حالت تعلیق در انتظار یک پروب با توجه به قبر اتهام سوء رفتار. هر دو ممنوع شده است از تخلیه روحانی وظایف. اقدام آغاز شده است در برابر Fr Mullappally زمانی که اتهامات آمد به جلو در برابر او.

قبلا قربانی شکایت کرده بود به اسقف کمکی اسقف جوزف Pamplani در برابر کشیش اما انضباطی عمل آمد تنها یک اعترافی صوتی از یک کشیش در رسانه های اجتماعی. خجالت افشای اسقف نشین مجاز کشیش برای رفتن به پنهان کردن.

کلیسا منابع گفت: هر دو کشیش وحشیانه یک مادر جوان در یک محله در اسقف نشین که آنها کار می کرد در سال های اخیر است. Fr Mullappally با نزدیک شدن به زن متوجه می شوند که او نزدیک شده بود به سلف خود Fr Poothottal. هر دو تا به حال بارها مورد زن در parsonage در محله. هنگامی که زن شکایت به اسقف کلیسای حاضر به اقدام برای می خواهید از شواهد. اما به تازگی یک کلیپ صوتی از بیانیه اعترافی ساخته شده توسط Fr Mullappally به یک شخص غیر روحانی بود که ضروری به رسوایی جنسی بیرون آمد و همه چیز سختی برای روحانیت. روحانی همچنین بنا به گزارش ها نزدیک به زن و زن به اتهام تلاش برای تجاوز کشیش.

ماه گذشته اسقف نشین از ایدوککی برداشته Fr جیمز Mangalasseri پس از چند ویدئوها از امر جنسی با یک زن خانه دار در رسانه های اجتماعی. آن ادعا شده بود که کشیش در حال ثبت لحظات خصوصی با در تلفن همراه خود را که تصادفا رفت و به دست چند محله های کشیش نشین.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب