هولناک با beachgoers پارک اشاره گر برای کمک تماس بگیرید

اخبار تریبون صحبت با چند ساکنان که ابراز نگرانی در مورد داشتن هیچ غریق و یا پارک رنجر حضور سطل زباله تجمع بیش

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

اخبار تریبون صحبت با چند ساکنان که ابراز نگرانی در مورد داشتن هیچ غریق و یا پارک رنجر حضور سطل زباله تجمع بیش از حد نوشیدن پارکینگ در هر دو طرف از مینه سوتا خیابان که تنها خلیج طرف مجاز است در تابستان, بالا بردن سرعت و کمبود امکانات سرویس بهداشتی از جمله استفاده از توالت های قابل حمل برای برآوردن بیش از 7-کشش مایل از دریاچه سوپریور مجتمع.

"ما می دانیم که وجود دارد شرایط فوق العاده ای با COVID-19" گفت: سحر باک پارک نقطه جامعه باشگاه جمهور. "(اما) ما نگرانی. ما یک مقدار زیادی از غرور و افتخار در پارک نقطه مورد نگه داشتن آن را تمیز و امن است. ما واقعا نیاز به این شهر حمایت و احساس آنها همکاران را در اینجا. به جای آن ما احساس می کنیم نگران است."

Beach-goers walk past a sign Friday on the Park Point Beach House in Duluth stating that there are no lifeguards on duty. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

ساحل را برانگیخت گذشته راه رفتن نشانه جمعه در پارک نقطه ساحل خانه در دولوت بیان کرد که هیچ غریق در وظیفه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

تام Rauschenfels رشد در پارک نقطه زندگی می کردند وجود دارد برای بیش از 60 سال است. ترکیبی از آب و هوای خوب و گرم شدن دمای آب در این دریاچه آوردن جمعیت دوست دارد که او هرگز قبل از دیده می شود.

"مانند آن است که در حال حاضر" Rauschenfels گفت. "شما ببینید گروه — جت اسکی paddleboards kayakers اسکی،. بسیاری از این افراد در حال حاضر هوشمند مورد استفاده از آب است. برخی نمی سرنخی در مورد جریان و پتانسیل undertow."

محله هنوز هم نیش از غرق شدن و مرگ یک پدر و دختر فلات قاره در سال 2017.

"ما می توانیم از مهمانان را بر عهده دارد اما برخی از افراد نمی دانند که چگونه خطرناک آن که ممکن است" باک گفت.

تا COVID-19 گیر این شهرستان برنامه ریزی شده بود در اضافه کردن نجات غریق در پارک نقطه. آن را به عنوان جامعه اعضای باشگاه گفت: آنها انتظار نجات غریق توسط ژوئیه 1 در پارک نقطه ساحل مجلس در پایان از پارک نقطه.

اما دلوت منطقه YMCA که قطار را فراهم می کند و نجات غریق در ساحل, خانه مطمئن نیست. آموزش و عرضه شده است تماما نهفته COVID-19 از جمله روش های جدید و تجهیزات حفاظت فردی مسئولیت.

"ساحل و دریاچه ایمنی در این جامعه فوق العاده مهم است به من گفت:" شریل Podtburg به YMCA را کهنه پارک نقطه هماهنگ کننده. "اگر ما قادر به دریافت درستی آموزش دیده نجات غریق در ساحل با یک لیست کامل از تجهیزات در ساحل, در برخی از نقطه در این تابستان ما خواهد شد."

اخبار تریبون به خارج از شهر از دلوت در مورد پارک نقطه نگرانی ساکنان را. از طریق سخنگوی این شهرستان گفت: این امر می تواند پرداختن به این موضوع در طول یک شنبه در کنفرانس خبری.

هفته گذشته شهردار امیلی لارسون تشویق استفاده از سواحل.

"ما در حال انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به ساحل امن و هنوز هم باز چون ما می دانیم که این مهم به مردم را یک فرصت برای گسترش به آفتاب احساس و اجتماعی به اتصال در راه است که واقعا مهم است در حال حاضر" لارسون گفت: "وجود دارد مقدار زیادی از ساحل برای همه است."

People fill the beach near the Park Point Beach House in Duluth on Friday afternoon. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

مردم پر کردن ساحل در نزدیکی پارک نقطه ساحل خانه در دولوت در بعد از ظهر جمعه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Rauschenfels empathized با شهردار مخمصه گفت: ساحل ساخته شده است و حتی بیشتر جذاب برای یکی از چند توده جمع آوری مکان هایی که باز است.

"این یک تصمیم سخت و من می توانم احترام چه امیلی لارسون برای مقابله با هزینه و اعداد" Rauschenfels گفت. "من نمی دانم که چگونه شما آن را پوشش و مطمئن شوید که شما کنترل تمام این اماکن است."

اولیه ساحل دسترسی در "S curve" در 12th Avenue, Lafayette, مرکز جامعه و خانه ساحل. اما دستشویی های عمومی بسته شده, از جمله در خانه ساحل و امکانات جدید در لافایت.

دایان گولد یکی دیگر از دیرین پارک اشاره گر. او توضیح داد که چگونه ساکنان استفاده می شود به حمل کیسه های زباله در ساحل پیاده روی انجام سهم خود را به نگه داشتن محله تمیز....

اما در هفته گذشته او را در بر داشت کاغذ توالت و بدتر در تپه تماشا دسته از وسایل نقلیه به سرعت با اقامت آمد picnickers راه اندازی در حیاط و مشاهده تعداد زیادی از نوشیدن و پر از زباله است.

A sign at the Park Point beach in Duluth tells beach-goers where they can find updates on beach conditions. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

نشانه ای در پارک نقطه ساحل در دولوت می گوید ساحل را برانگیخت که در آن آنها می توانید به روز رسانی در ساحل, شرایط. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"شهر دعوت از همه پایین, اما ما نیاز به تماس برای دریافت آشغال خالی" گولد گفت. "ما نیاز به یک حضور به عنوان به زودی به عنوان مدرسه می شود. زمانی که پلیس آمار سرعت سخت برای شروع آن متوقف می شود. اما زمانی که هیچ کس در اطراف آن سخت است."

ساکنان می گویند آتش نشانان صادقانه به روز رسانی های سبز-زرد - قرمز-پرچم سیستم هشدار دهنده روزانه در سراسر پارک نقطه.

اما این کافی نیست, ساکنان می گویند. باک اشاره کرد پارک رنجرز راه رفتن در ساحل شده است یک ابزار موثر در سال های اخیر است. آنها توصیه شناگران از جریان های پاره بگویید beachgoers به پا زدن کردن آتش سوزی که مجاز نیست و یادآوری آنها را به تمیز کردن پس از خود آوردن یک حس از ادب به ساحل عیاشی.

باک اضافه شده است که این محله به طور معمول تا به حال قوی اتصال به یک شبکه پاسخگو شهرستان کارکنان. اما در حال حاضر آن کار نمی کند.

"زندگی پر استرس بیش از همه" باک گفت. "ما نمی خواهیم به آزار دهنده بود اما زمانی که این شهر می گوید:" هی رفتن به ساحل,' آن نیاز به ارائه خدمات است."

 A vacant lifeguard stand at the Park Point beach in Duluth Friday carries a reminder that there are no lifeguards on duty. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

خالی نجات غریق در پارک نقطه ساحل در Duluth, جمعه حمل یک یادآوری است که هیچ غریق در وظیفه. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن