مرکز خرید استخر بادی کودک و بزرگسال

در رابطه با استخر بادی همیشه حرف و سوال وجود داشته است و خیلی از افراد به دنبال این قضیه بوده اند که محصولی را

توسط NEWSMINERAL در 28 آذر 1401

در رابطه با استخر بادی همیشه حرف و سوال وجود داشته است و خیلی از افراد به دنبال این قضیه بوده اند که محصولی را خریداری کنند که بتوانند به بهترین شکل ممکن فضل گرم سال را سپری کرده و لذت ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که خرید و ثبت سفارش یک استخر بادی یکی از مواردی است که باعث می شود تا افراد مختلف با توجه به در نظر گرفتن قیمت های مختلف این محصولات آن ها را تهیه کنند. حال ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که فروشگاهی را به شما معرفی کنیم که مدل های گوناگونی از استخر بادی را دارا بوده و یک فروشگاه تخصصی برای استخر بادی به شمار می رود پس با ما همراه باشید.

خرید انواع استخر بادی کودک

یکی از پر فروش ترین مدل های استخر بادی را می توان مدل های استخر بادی کودک نامگذاری کرد که این محصولات هم تنوع خوبی داشته و هم برای تمام سنین مناسب و ایده آل می باشد. ما در این بخش سعی داریم تا به بررسی مدل های مختلف استخر بادی کودک پرداخته و این مدل ها را به صورت تک تک نام ببریم تا با علم به این موضوع خرید و سفارش خود را ثبت کنید. اگر بخواهیم تنوع استخر بادی کودک را نام ببریم این محصولات از نظر ظاهر و تنوع ساخت به دسته بندی زیر تقسیم می شود:

·       استخر بادی کودک مربعی

·       استخر بادی کودک گرد

·       استخر بادی کودک مستطیلی

·       استخر بادی کودک لوبیایی

·       استخر بادی کودک طرح دار

·       استخر بادی کودک کف بادی

·       استخر بادی کودک سرسره دار

·       استخر بادی کودک سایبان دار

·       استخر بادی کودک آبپاش دار

·       استخر بادی کودک دارای اسباب بازی مجزا

همان طور که در بالا می توانید مشاهده کنید این محصولات از نظر ظاهر و تنوع مدل های بسیار زیادی دارند که هر یک از این مدل ها به بهترین شکل ممکن می توان نیاز و خواسته شما را برطرف کرده و به این صورت شما می توانید بهترین انتخاب را در اختیار داشته باشید. مدل هایی از این استخرهای بادی وجود دارند که دارای کف بادی بوده و کودکان کمتر از سه سال به بهترین شکل ممکن می توانند از این کالاها استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین مدل هایی با کف ساده نیز رایج ترین نمونه های استخر بادی می باشد که تمام سنین می توانند از این محصولات استفاده کرده و لذت ببرند.

هم چنین مدل هایی که دارای اسباب بازی بادی هستند و یا سرسره بادی را بر روی بدنه اصلی خود دارا می باشند نیز جزو خلاقانه ترین و محبوب ترین محصولات بادی به شمار می رود که با خیال راحت می توانید این محصولات را از سایت فروشگاه پول اینتکس تهیه کنید. مدل هایی با بدنه طرح دار نیز در مقایسه با مدل هایی با بدنه ساده و بدون طرح هم بیشتر طرفدار دارند که باعث شده تا شما بتوانید با در نظر گرفتن این مسئله بهترین خرید را انجام دهید.

در مقابل از نظر نوع طراحی نظیر گرد ، مربعی ، مستطیلی و یا لوبیایی نیز شما باید به این نکته دقت کنید که بیشتر افراد با توجه به فضایی که در اختیار دارند سعی می کنند تا یک محصول را خریداری کنند و بیشتر این سبک و نوع طراحی به فضا و علاقه شما به محصول بر می گردد.

خرید انواع استخر بادی بزرگسال

در مقایسه با مدل های استخر بادی کودک ، استخر های بادی بزرگسال تنوع کمتری دارند و بیشتر ارتفاع در این دسته از استخرهای بادی در نظر گرفته می شود. برای مثال افراد بزرگسال سعی می کنند تا استخری را انتخاب کنند که حداقل دارای 50 یا 60 سانتی متر ارتفاع باشد و به همین دلیل نیز با در نظر گرفتن این مسئله خرید خود را نهایی می کنند. علاوه بر این ها استخرهای بادی بزرگسال نیز در کل به دسته بندی زیر تقسیم می شوند:

·       استخر بادی بزرگسال با ارتفاع زیاد

·       استخر بادی بزرگسال دارای نشیمنگاه

·       استخر بادی بزرگسال دارای تکیه گاه

·       استخر بادی بزرگسال دارای جالیوانی

این تنوع در کنار تنوع استخرهای بادی کودک نیز باعث می شود تا شما در هنگام خرید با دست باز بتوانید مدل مد نظر خود را به ثبت برسانید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصولات نیز سبب شده تا در کنار ظاهرهای گرد و مدل های دیگر که در بخش استخر بادی کودک به ان ها اشاره کردیم باعث شود تا بیشترین تنوع را چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات بتوانید در اختیار داشته باشید.

خرید انواع استخر بادی برای حیوانات

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث استخر بادی برای پِت و یا حیوانات می باشد. خیلی از شما عزیزان در منزل دارای حیوان خانگی هستید و نیاز دارید تا شرایطی را فراهم کنید که حیوان شما نیز بتواند با در اختیار داشتن یک استخر بخ تفریح بپردازد. در همین راستا باید توجه کنید که ممکن است استخرهای بادی خیلی مناسب برای حیوانات نباشد زیرا اگر حیوان خانگی شما دارای پنجه باشد ، با فرو کردن این پنجه ها به بدنه اصلی محصول ممکن است استخر شما آسیب ببیند. هم چنین باید توجه داشته باشید که شما اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید ترجیحا یا باید محصولی را انتخاب کنید که ارتفاع زیادی داشته باشد و یا محصولی را خریداری کنید که اصلا ارتفاع نداشته باشد. برای مثال یک سری از استخرهای بادی نیز وجود دارد که بر روی زمین قرار گرفته و صرفا به دلیل داشتن فواره و یا آبپاش باعث شده است تا محصول فوق العاده جذاب شود که این دسته از محصولات مناسب شما خواهد بود.

فروش استخر بادی در ایران

با توجه به توضیحات ذکر شده در این مطلب ، شما می توانید از طریق سایت پول اینتکس به نشانی www.poolinteks.ir که فروشگاه تخصصی استخر بادی و پیش ساخته می باشد محصول خود را خریداری کرده و یا جهت مشاوره قبل از خرید با شماره تماس 02156190840 ، 09376668146 و یا 09026668146 تماس گرفته تا بهترین انتخاب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آخرین مطالب