قفل شده در Duluth بحران به ارمغان می آورد 'بهترین ها را از ما'

این COVID-19 همه گیر و اقدامات انجام شده برای کاهش آن باید هزینه یکی 17 ساله پسر خود را تخلیه و مختل معمول برا

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399

این COVID-19 همه گیر و اقدامات انجام شده برای کاهش آن باید هزینه یکی 17 ساله پسر خود را تخلیه و مختل معمول برای نزدیک به 50 دختر و پسر مجرم قرار دارد در جایی که روال امور بیشتر از بیشتر.

اما چیزی اتفاق افتاده است در راه را از طریق بحران به ارمغان آورده است که همه به هم نزدیک داخل تپه نوجوانان عدالت مسکونی برنامه درمان.

به جای هرج و مرج وجود دارد وضوح و یک حس است که هر کس می تواند از طریق اگر آنها را از طریق با هم.

"من دیده ام بهترین از ما در شش هفته" گفت: مدیر برنامه های کوین Szczyrbak 24 سال کهنه از مرکز. "این شگفت انگیز بوده است. این راه را که قرار است رخ دهد."

تپه دعوت News Tribune به دانشگاه خود را در اوایل این ماه برای دیدن از نزدیک چه Szczyrbak نامیده می شوند "درمانی داد."

A staff member gets food in the cafeteria at Woodland Hills building in Duluth Thursday, April 30. Yellow X’s mark areas that clients can stand to keep a safe distance apart. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

یک عضو هیات می شود مواد غذایی در کافه تریا در وودلند هیلز ساختمان در دولوت پنج شنبه, آوریل 30. زرد X علامت گذاری مناطق است که مشتریان می تواند ایستادن به نگه داشتن یک فاصله امن از هم جدا. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

این بود یک روز زرق و برق دار. گوسفند قرق در زمینه پشت انبارهای متعلق به یک دامداری برنامه با استفاده از آموزش مجرم چگونه به پرورش موجودات زنده دیگر.

در داخل گسترده آجر correctional facility است که قدمت آن به سال 1909 زمانی که آن آغاز شده به عنوان یک یتیم خانه سرپرستان و تغییر مشاوران در ماسک کلیک کنید و طلیعه گروه از بچه ها از طریق درب.

"این یک رابطه متعادل — همه کار با هم انجام بخشی خود را — و به نوعی ما در حال پر رونق" Jeswa هریس, تیم, سرپرست گفت, توصیف پرنیان در داخل مرکز.

برخی از واحدهای حصيري با فعالیت و صدای در حالی که یک جدا سوم-طبقه رزرو واحد نشسته سکوت آن اتاق prepped و آماده دریافت بیمار باید هر کسی بیمار قرار می گیرند.

به عنوان جمع مراقبت از تنظیمات را به تمرکز برای مکان های مستعد به آتش سوزی گسترش این بیماری شده اند وجود دارد هیچ مورد به تاریخ COVID-19 در میان کارکنان و یا ساکنان در تپه.

Caillin Krivinchuk talks about preparing for the Corona virus during an interview at Woodland Hills in Duluth Thursday, April 30. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

Caillin Krivinchuk مذاکرات در مورد آماده شدن برای کرونا ویروس در طی یک مصاحبه در وودلند هیلز در دولوت پنج شنبه, آوریل 30. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"ما در حال حاضر شش هفته برای آماده شدن و رفتن بیش از برنامه ها و واقعا فکر می کنم در مورد همه چیز را در یک متفکر شیوه" Caillin Krivinchuk گفت. "هنگامی که ما فراموش کرده اند که وضعیت ما آماده برای رفتن."

Krivinchuk یک پرستار ثبت شده و انطباق و بهبود کیفیت مدیر تپه. او را ستایش همکاران او برای تسهیلات COVID-19 پاسخ. در شروع دولت, اقامت در خانه سفارش در ماه مارس او تحویل داده dispiriting اخبار به جمعیت پسران که بازدیدکننده داشته است خانه تا به حال به متوقف شود.

بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی استفاده می شود به عنوان یک ابزار در روند انتقال برای کسانی که در داخل تپه ها ساخته شده است که برایس, 17 موجود به بحث ارائه اخبار تریبون را شامل نمی شود هر گونه شناسه. برایس را تخلیه برنامه ریزی شده بود در آوریل 15, اما که تحت فشار قرار دادند چرا که او نبوده است قادر به تقویت جامعه قطعه از بازسازی خود را از طریق یک شبه خانه بازدیدکننده داشته است.

"اگر من می خواستم به من می انداخته اند یک جا و همه در گروه من می شده اند مانند "آن را توجیه و آنها را دنبال کرد و آن را هرج و مرج" برایس گفت. "به جای آن معلوم خیلی بهتر است چرا که یکی از نزدیک ترین به رفتن به خانه را گرفت و آن را در گشاد گشاد راه رفتن."

Szczyrbak گفت: از برایس: "او را به انجام یک کار شگفت انگیز به عنوان یک رهبر برای ما و رهبری گروه خود را."

لسلی چاپلین افسر ارشد عامل تپه. در کارکنان برای یک سال اعتبار جانباز تجربه در میان 124 کارکنان حمل برنامه های گذر از بحران است.

"پنج هفته پیش بود اولین بار که بچه ها اینجا نگران بودند و این اولین بار نیست که کارکنان مجبور به تعیین مرزهای," او گفت:.

Anne Macaulay holds Goose-Goose as she feeds him at Woodland Hills in Duluth Thursday, April 30. Macaulay runs the Husbandry Program, where clients grow food and tend to animals on the property. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

آن مکالی دارای غاز غاز او به عنوان خوراک او را در وودلند هیلز در دولوت پنج شنبه, آوریل 30. مکالی اجرا می شود پرورش برنامه که در آن مشتریان رشد مواد غذایی و تمایل به حیوانات در اموال. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

با کامل تر روزهای هفته از تحصیل برای ساکنان کارکنان مجبور به تنظیم مانند پدر و مادر مجبور به تنظیم شدن آموزگار برای کمک به ساکنان با بسته های مدرسه مرتب توسط دلوت مدارس دولتی.

"این یک همکاری" مدیر واحد راجر رابینز گفت. "اولین چیزی که یک بچه در می آید اگر شما نمی توسعه روابط با آنها را به شما نمی باید فرصتی برای ایجاد یک تفاوت در زندگی خود را."

او در طول دو ده سال در تپه Szczyrbak گفت که او نگه داشته است آهنگ از ساکنان پس از حرکت آنها توسط ظالمانه تماشای دولت به دادگاه پرونده, به دنبال جنایات و جملات به دولت penitentiaries. با توجه به ردیاب شخصی او تنها قادر به پیدا کردن 17 ٪ از گذشته ساکنان نشان می دهد تا در آمار ورق — مسلما یک رقم غیر رسمی گفت: با توجه به شمار نتایج ممکن است.

"این چیزی است که سوخت ما" Szczyrbak گفت. "ما مستقیم کارکنان مراقبت است تا هر روز به کار بودن کارگران ضروری فقط انجام یک کار شگفت انگیز کمک به بچه ها که واقعا درد نکنه بچه ها و دادن آن بچه ها یک فرصت است."

داخل مراقبت ارشد مشاور جوزی Antonich توصیف یک زمان تعامل بعد از یک پسر آموخته در یک تماس تلفنی خانه که مادر او مثبت با COVID-19. آن می تواند انداخته اند او را برای یک حلقه.

"هنگامی که او متوجه او شد و رادیو خاموش" Antonich گفت: توصیف چگونه پسر را به باز کردن یک بار کارکنان نشان داد که آنها مایل به گوش دادن. "آنها کمی بیت ها و قطعه از اطلاعات و با یکی از سریع فرض ما در حال رفتن به پایین جاده ما احتمالا نیازی به رفتن به پایین."

Front desk workers at Woodland Hills take the temperatures of everyone that comes into the building. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

میز جلو کارگران در وودلند هیلز گرفتن درجه حرارت هر کس که می آید به ساختمان. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

با تلفن های همراه و محدود کامپیوتر دسترسی ساکنان تکیه بر کارکنان به آنها را اطلاعات در مورد COVID-19.

کارکنان در جریان روزانه در ویروس ها و هر گونه تحولات جدید و یا به روز رسانی شیوه های.

"اینجا جایی است که همه ما اطلاعات می آید از" رابینز گفت: تاکید بر این که الگوهای رفتاری به اینترنت شایعات و اطلاعات غلط امکان پذیر نیست.

تنها سه منبع اطلاعات بازی در این مرکز: دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است.

"من موضع شده است و ما نیاز به یک تیم است و ما باید خوب جامد اطلاعات از یک روز" چاپلین گفت.

مصرف هنوز هم اتفاق می افتد در مرکز پیوستن به quarantining روش و مدیران همچنان به نشان می دهد تا بر روی سایت چرخش بین کار از خانه و دفتر خود را.

"ما فقط فکر می کنم آن را واقعا مهم برای ما مستقیم مراقبت از کارکنان برای دیدن که ما در حال کار کردن در کنار آنها و نه فراخوانی عکس از خانه" Szczyrbak گفت.

Signs on a door near the barns remind clients to wear masks and keep their distance at Woodland Hills in Duluth Thursday, April 30. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

علائم در یک درب در نزدیکی انبارهای یادآوری مشتریان به پوشیدن ماسک و نگه داشتن فاصله خود در وودلند هیلز در دولوت پنج شنبه, آوریل 30. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

برای ساکنان معتدل بهار منجر به مقدار زیادی از کار حیاط بر این اساس برخی از پیاده روی در ردن را از مسیرهای پیاده روی و عجیب و غریب حزب پیتزا برای داشتن تمیزترین واحد. اما آنها به سختی در حال خروج از ساختمان است که هرگز بخشی از آنچه که یک برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه.

برای کتی, 15, زندگی در تنها دختران واحد در میان پنج سایت شده است بهتر از حد نرمال است. وجود دارد یک دختر جدید او گفت که "قرار داده و همه ما را در بررسی." کتی نمرات بالا به دلیل تحصیل در خانه خود بهتر تمرکز از مدرسه به طور منظم. او برنامه ریزی شده به ترشحات در ماه اوت است.

"ما باید یو پی اس و فراز زندگی" کتی گفت. "ما هنوز هم استدلال می کنند اما ما در حال تلاش برای برقراری ارتباط با کارکنان بیشتر می شود و برای هر یک از دیگر."

کتی گفت که او نگران COVID-19. و در حالی که کارکنان ممکن است آنها در مواجهه با کروناویروس با فضل.

"من به عنوان نگران به عنوان نفر بعدی گفت:" هریس که مبتلا به آسم است. "اما من می دانم که ما در حال انجام آنچه که ما نیاز به انجام است."

اضافی ماسک صورت?

این تپه به دنبال ماسک های پارچه ای کمک های مالی. اگر شما ماسک صورت تماس (218) 728-7500 و گوش دادن به نشانه به صحبت می کنند به یک منشی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن