Hima دس 'نگران' مورد نیست و در عین حال مقدماتی برای المپیک

ستاره اسپرینتر Hima داس نیست بی جهت نگران در مورد نیاز به واجد شرایط برای بازی های المپیک توکیو به عنوان او اح

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

ستاره اسپرینتر Hima داس نیست بی جهت نگران در مورد نیاز به واجد شرایط برای بازی های المپیک توکیو به عنوان او احساس می کند او می تواند آن را به باکره بازی ها, بازی یک بار بین المللی فصل معلق با توجه به COVID-19 گیر رزومه.

Hima های حاکم junior قهرمان جهان در 400m است که هنوز واجد شرایط برای به تعویق افتاد توکیو المپیک و فصل بین المللی شده است به حالت تعلیق تا 30 نوامبر به دلیل بهداشت جهانی بحران.

"من نگران آن (المپیک صلاحیت), آن را تنها در ایجاد تنش است. وجود دارد یک سال هنوز هم برای رفتن به بازی های المپیک" Hima گفت PTI از NIS پاتیالا.

"اجازه دهید ما برای اولین بار دعا می کنم که این بیماری همه گیر به پایان می رسد به سرعت. سپس دو و میدانی فصل آغاز می شود (در تاریخ 1 دسامبر) و وجود دارد مقدار زیادی از زمان در سال آینده به واجد شرایط برای بازی های المپیک," او گفت: دقیقا دو سال پس از او برنده طلا در جهان Junior قهرمانی در فنلاند.

همچنین بخوانید: Hima داس برنده دوم بین المللی طلا در داخل یک هفته

20 سال Hima شناخته شده به عنوان "دهینگ بیان" در حال تبدیل شدن به اولین زن هندی به برنده مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان است. او دارای رکورد ملی (50.79 ثانیه) در 400m.

مصدومیت

یک آسیب کمر شده است نگران Hima برای برخی از زمان منجر به حدس و گمان که او ممکن است اجرا 400m در آینده ممکن است تبدیل به 200m.

در این مورد پرسیدند او گفت: "من دوره نقاهت بعد از آسیب). من انجام خواهد داد آنچه تصمیم گرفته شده توسط من مربی و AFI. آنها تصمیم خواهد گرفت که آن را (که یکی من را اجرا خواهد کرد)."

پرسید: اگر او به طور کامل بهبود از آسیب کمر, او گفت:, "این است که در روند ولی من هستم جا تحت آموزش در فضای باز و ما انجام شده است که در گذشته 30 تا 40 روز است."

او موفق به کسب یک نقره در بخش انفرادی 400 متر مسابقه در بازی های آسیایی 2018 شد و بخشی از طلا برنده کوارتت در زنان 4x400m رله و مخلوط 4x400m رله حوادث.

او اما دچار یک مصدومیت در طول مسابقه در بازی های آسیایی و او بیرون کشیده میدوی فرد 400m نژاد در مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه در ماه آوریل سال گذشته است. او بعد از آن کاهش یافته و از این تیم برای مسابقات قهرمانی جهان است.

پس از درمان در او مجروح به عقب Hima برنده شش درجه پایین مسابقات در لهستان و جمهوری چک در ماه های ژوئیه و اوت سال گذشته است. اما او فقط یک 400m مسابقه کل در سال گذشته از هر پنج نفر دیگر برنده آینده در 200 متر.

آموزش

Hima گفت: ملی کمپ در NIS پاتیالا باید شروع به کاهش به خود آموزش های تخصصی پس از کار خود را در منزل رژیم تناسب اندام.

"وجود دارد هیچ فوری مسابقات و بنابراین ما نه کار سطح پایین آموزش و نه شدید. ما فقط انجام شدت متوسط آموزش. اجازه دهید ما را ببینید که زمانی که ما را انتخاب کنید تا آموزش ما به بالا در حرکت است.

"آن بسیار گرم است و بنابراین در اینجا ما تنها آموزش صبح. بنابراین در عصر ما اوقات فراغت و من فراموش دوچرخه سواری (یامونا) و حتی فراموش کریکت توپ بولینگ."

AFI به طور آزمایشی ثابت 12 سپتامبر به عنوان شروع فصل داخلی. با COVID-19 نفر در کشور افزایش روز به روز AFI را مجبور به گرفتن یک تصمیم نهایی که آیا به رفتن پیش با آزمایشی تقویم یا نه.

پرسید: اگر 12 سپتامبر شروع فصل داخلی امکان پذیر است Hima گفت: "ما در حال انجام آموزش تفکر از برنامه آزمایشی. اما از سوی دیگر COVID-19 موارد در حال افزایش است و حتی در پاتیالا و بسیاری از ورزشکاران را به آمده است (برای یک ملی ملاقات).

"در نهایت AFI را به یک تصمیم در مورد این مسئله با در نظر گرفتن تمام شرایط."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن