راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: SC به سر جلسه سخنران درخواست برابر HC منظور در شورشی MLAs

راجستان بحران زندگی می کنند: راجستان وزیر Ashok Gehlot (R) و معاون سابق Sachin خلبان. راجستان دولت در بحران

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan govt news, rajasthan govt latest news راجستان بحران زندگی می کنند: راجستان وزیر Ashok Gehlot (R) و معاون سابق Sachin خلبان.

راجستان دولت در بحران زندگی می کنند به روز رسانی: دیوان عالی کشور را روز دوشنبه از سر جلسه راجستان مجمع سخنران C P Joshi دادخواست علیه دادگاه عالی امتناع به آغاز رد صلاحیت رسیدگی علیه معاون سابق وزیر Sachin خلبان و 18 شورشی MLAs.

در درخواست خود را Joshi گفت از بالا دستور دادگاه بود "غیر قانونی منحرف" و "در عدول از قدرت بلندگو در قانون اساسی". دادگاه عالی تا به حال در سه شنبه معوق خود را در دادخواست خود را به چالش کشیدن رد صلاحیت اعلامیه تا جولای 24. همچنین خواسته سخنران به گسترش دوره با توجه به شورشی MLAs برای پاسخ به او توجه کنید تا پس از آن. سخنران بعد از توافق به تسلیم هر گونه اقدام "تا شب از ماه جولای 24".

یک نیمکت از قضات آرون Mishra, B R Gavai و کریشنا Murari گفته بود که Joshi درخواست افزایش می دهد سوال مهم و طولانی مدت نیاز به شنیدن. آن معوق این موضوع برای بیشتر شنیدن به جولای 27, که همچنین بدان معنی است که خلبان و MLAs نخواهد بود رد صلاحیت از دولت و مجلس تا این تاریخ.

در ضمن Ashok Gehlot دولت دارای ارسال های تازه توصیه به فرماندار Kalraj Mishra درخواست برای یک جلسه از راجستان مجمع در ژوئیه 31. فرماندار و بازگشت به حال اولیه توصیه شده توسط دولت, درخواست برای توضیحات در شش نقاط خاص. تازه توصیه فرستاده شد در اواخر شنبه شب پس از کابینه ملاقات برای بار دوم پیش از آن در شب است. "تمام پرسش پاسخ داده شده است در آخرین, توصیه, که از طریق آن ما باید به دنبال یک مجلس جلسه از جولای 31," کنگره رهبر گفت.

rajasthan, rajasthan news, rajasthan latest news, rajasthan government crisis, sachin pilot, sachin pilot news, rajasthan government news, rajasthan govt news, rajasthan latest news, rajasthan government formation, rajasthan today news,rajasthan live news, rajasthan govt news, rajasthan govt latest news

سانتی متر Ashok Gehlot پیاده روی از راج Bhavan با حامیان خود در جیپور جمعه.

در New Delhi, کنگره متهم فرماندار بازیگری حزبی و "انگیزه" به شیوه ای. نمایش داده شد که Mishra مطرح کرده بود "منعکس دولت متاسفم از امور مبهم و تاریک کردن انسداد و تاکتیک های انبساطی در شل و ول بیهوده و بیمعنی و غیر قضایی زمینه" کنگره سخنگوی Abhishek Singhvi گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

این Gehlot دولت که در برابر یک چالش از معاون سابق وزیر Sachin خلبان و 18 MLAs وفادار به او می خواهد یک طبقه آزمون به طوری که آن را می تواند به اثبات آن اکثریت و امان از دیگر تعداد در مجلس برای شش ماه آینده.

موفق کف تست همچنین اجازه خواهد داد که کنگره اجازه دهید به آن وزرا و MLAs از جیپور را فیرمونت هتل و رفت و آمد مکرر که در آن آنها نگه داشته شده است به مدت دو هفته در حال حاضر. در حالی که به دنبال یک جلسه مجلس دوم پیشنهاد دولت نیست اما خاص ذکر یک طبقه و تست.

پس از فرماندار عمل نمی کند در کابینه اصلی توصیه در پنجشنبه Gehlot را متهم کرده بود که او را از اقدام تحت "فشار از بالا" و منجر شده بود اعتراض خود را MLAs در راج Bhavan. اعتراض نامیده می شد بعد از یک "تضمین" توسط فرماندار که این خواسته برای دولت پاسخ در شش امتیاز.

Mishra گفت: دولت توجه داشته باشید تا به حال ذکر نشده تاریخ که از آن جلسه بود به نام. هیچ دلیلی داده شده بود برای فراخوانی این جلسه در کوتاه مدت متوجه و هیچ دستور کار پیشنهاد شده است. 21-بعد متوجه است که به طور معمول نیاز به تماس با یک جلسه Mishra گفت و همچنین به دنبال جزئیات بیشتر در مورد تدارکات برگزاری جلسه در وسط این بیماری همه گیر. فرماندار همچنین به دنبال روشن شدن دلیل خواستار جلسه اگر دولت در واقع اکثریت.

Singhvi در مقابله با هر یک از این نمایش داده شد.

او را رد کرد و به عنوان پوچ فرماندار اشاره به این واقعیت است که موارد مربوط به رد صلاحیت برخی از MLAs بودند در حال بررسی در دیوان عالی کشور و راجستان دادگاه عالی. "آیا مجمع سخنران disqualifies یا نمی کند بنابراین نمی تواند فی نفسه تاثیر برگزاری یک جلسه و یا یک شماره تست در کف خانه. آیا apex دادگاه یا دادگاه عالی تصمیم می گیرد یک راه یا دیگری آن را نمی گذارد خواستار یک جلسه و یا اعمال قدرت از فرماندار در ماده 174 که بدیهی است که نمی افتد قبل از هر بلندگو یا دو دادگاه," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب