'جهان در حال تماشای': Walz پرس برای دوباره نوشتن از پلیس قوانین زیر جورج فلوید مرگ

این حرکت را به قانونگذاران جمعه ناشی از یک جهت گسترش دولت در زمان صلح و اورژانس به آدرس COVID-19 همه گیر و قان

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

این حرکت را به قانونگذاران جمعه ناشی از یک جهت گسترش دولت در زمان صلح و اورژانس به آدرس COVID-19 همه گیر و قانونگذاران باید توانایی به پایان است که به عنوان به خوبی به عنوان فرماندار گسترش اقتدار اگر هر دو مجلس نمایندگان و سنا رای پایین فرمت. اما با اکثریت دموکرات ها در مجلس, آن بعید به نظر می رسید این فرمت می شوند.

مجلس دوباره به نگاهی که رای Walz فشرده آنها را برای پیشبرد یک تخته سنگ از طرح ها با هدف تغییر پاسخگویی و پلیس قوانین با اشاره به تماس در سراسر کشور و کشور سویفت اصلاحات.

"زمان به بحث و پیاده روی به دور است. هم به بحث و آمد تا با راه حل های پیاده سازی آنها و در ادامه به حرکت رو به جلو است بر ما" Walz گفت. "جهان در حال تماشای ما چگونه این عمل می کنند. بیایید دست گرفتن این لحظه. بیایید فکر نمی کنم ، بیایید فکر می کنم بزرگ."

فلوید پس از درگذشت سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین برگزار شد فلوید بر روی زمین در حالی که او به زانو در گردن او. حساب دستگیر شد در یک تماشاچی های تصویری که ویروسی رفت و پس از مینیاپولیس اداره پلیس صادر شده یک گزارش اولیه در مورد مرگ که نیست ذکر است که چوین دوخته فلوید به زمین برای چند دقیقه به عنوان فلوید و دیگران برای کمک خواسته.

هیچ مجموعه پایان تاریخ برای جلسه ویژه و قانونگذاران تصمیم خواهد گرفت که چه چیزی آنها را تا زمانی که آنها موکول کردن. Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت: دهه از تلاش ها برای بازنویسی پلیس پاسخگویی و توسعه اقتصادی قوانین تا به حال جوامع محروم از رنگ. گفتند: تقاضا برای تغییر ارائه می تواند اهرم مورد نیاز برای به دست آوردن چیزی انجام می شود در خانه ملت.

"ما نمیتوانیم اجازه دهیم این فرصت را منتقل می کند. آن را بیش از حد مهم است" فلاناگان گفت. "ما نمی خواهد مینه سوتا خوب ما راه خروج از این وضعیت پیدا کنیم و خودمان را در. این نیاز به اقدام جسورانه."

اعضای محلی مردم رنگ و بومی جلسه چهارم یک تخته سنگ از طرح های پیشنهادی برای پیاده سازی اضافی پاسخگویی اقدامات برای افسران که عمل کردن و درگیر در نیروی مرگبار مواجه است. در میان طرح ها لوایح که آن را یک جرم به استفاده از ناموجه نیروی مرگبار که منجر به مرگ یا جراحت شدید محل نیروی مرگبار تحقیقات تحت نظارت دادستانی کل و گسترش آموزش در پلیس de-تشدید تکنیک های زیر فلوید مرگ و تظاهرات که به دنبال.

دموکرات ها در کنگره آمریکا گفت: آنها آماده بودند به سرعت عبور آنها را در این آخر هفته. اما جمهوری خواهان که اکثریت را در سنا گفت: دولت باید زمان بیشتری را برای ارزیابی تغییرات است که می تواند یک نسل و تا به حال چند نمونه از طرح های پیشنهادی آنها را پشتیبانی می کند.

ده ها تن از مینه سوتا, فورچون 500 رهبران کسب و کار در روز چهارشنبه پیوست مینه سوتا کسب و کار مشارکت در اصرار نمایندگان مجلس برای تصویب طرح به عنوان بخشی از جلسه ویژه.

"مینه سوتا رهبران کسب و کار متحد هستند در تعهد خود را به آدرس نه تنها پلیس اصلاحات بلکه گسترده تر نیاز به پیشرفت اجتماعی و نژادی و عدالت در جامعه ما" مینه سوتا مشارکت کسب و کار اجرایی, مدیر سابق مینه سوتا امنیت عمومی کمیسر چارلی ویور گفت: در انتشار اخبار.

و در مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo روز چهارشنبه اعلام کرد که او را به خروج از مذاکرات قرارداد با مینیاپولیس پلیس اتحادیه های کارگری سازمان به نمایندگی از افسران و راه اندازی یک سیستم را به دخالت در رفتار مشکل قبل از آن ميگيرد. Arradondo گفت: این تغییرات برای اولین بار در یک مجموعه ای از تغییر سیاست او امیدوار است برای به اجرا درآوردن.

"تاریخ در حال حاضر نوشته شده است و من مصمم هستم به مطمئن شوید که ما در سمت راست از تاریخ" Arradondo گفت.

همچنین در دستور کار

حتی قبل از تماس به پلیس موجب قوانین جدید خواستار نشست ویژه نمایندگان مجلس گفت که آنها برنامه ریزی برای بازگشت به کسب و کار ناتمام مانند عبور از یک لایحه استقراض برای تامین مالی پروژه های داخلی و بودجه اضافی برای کمک به مالکان اجاره صاحبان کسب و کار و دیگران نهفته این بیماری همه گیر و دولت پاسخ.

در آخرین ساعت از جلسه ماه گذشته قانونگذاران تلاش برای تصویب بیش از 1 میلیارد دلار مطابق لایحه اما اختلافات حزبی در راه ایستاده بود. در ضمن یک لایحه مالیات اضافی و دور از حمایت های دولتی برای کسانی که تحت تاثیر COVID-19 سقوط توسط ایستگاه فرعی همراه با آن است.

پس از ساعت علامت پایین قانونی رهبران گفت که انتظار می رود یک مصالحه مطابق لایحه در 1.1 میلیارد دلار به 1.3 میلیارد دلار متغیر است. اما پیوند کمیته صندلی که در کل می تواند بالاتر و یک لیست از پروژه های تامین مالی می تواند تغییر را با توجه به آسیب های گسترده ای که صورت گرفت در مینیاپولیس و سنت پل به عنوان شورش زیر فلوید مرگ موجب آتش سوزی گسترده, آتش سوزی و غارت.

پیوند لایحه های پیشنهادی برای تقویت کسب و کار تحت تاثیر این بیماری همه گیر و شورش در شهرهای دوقلو خواهد بود تا برای در نظر گرفتن به عنوان بخشی از نشست ویژه Walz گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب