کارو, کتاب جدید یک ضربه

این لیست شامل baseball Hall of Famer راد کارو ادعا او تبدیل می شود. در Carew جدید کتاب "سختی از: مبارزه با زند

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

این لیست شامل baseball Hall of Famer راد کارو ادعا او تبدیل می شود.

در Carew جدید کتاب "سختی از: مبارزه با زندگی Curveballs" (پیروزی کتاب) سابق مینه سوتا دوقلوها و کالیفرنیا فرشتگان infielder در نهایت مجموعه ای از رکورد مستقیم. در حالی که در آغوش یهودیت کارو می نویسد: "من هرگز تبدیل می شود."

که یکی از لحظات سبکتر در یک زندگینامه است که اغلب خنده دار, گاهی غمگین و گاهی قابل توجه درست مثل Carew فوق العاده ای زندگی. جنبه های خاصی از داستان خود را به شما حتی نمی توانید را تشکیل می دهند.

کارو زندگی می کند که در کتو ده عزاا کالیفرنیا صحبت با اخبار تریبون در یک مصاحبه تلفنی در ماه گذشته در مدت کوتاهی پس از خود کتاب منتشر شد. او در مورد سفر باور نکردنی محدود تزلزل ایمان به خدا.

"من در زندگی پر برکت زندگی من واقعا باید" Carew گفت. "او به من یک شانس برای زندگی قسمت دوم, بنابراین من قصد دارم برای ادامه کار و انجام کار خود را برای او."

نوشته شده با جیمی آرن سابق تگزاس ورزشی ویرایشگر برای آسوشیتد پرس و نویسنده ارشد این انجمن قلب آمریکا 336 صفحه جزئیات کتاب کارو افزایش به شهرت. طولانی است اما آسان به عنوان خوانده شده. طرفداران بیس بال را تشخیص دهند که چه کسی از نام و شگفت زده می شود توسط برخی از اتصالات, در حالی که دیگران ممکن است گرفتن خود گفت: "من نمی دانم که" مانند این واقعیت کارو, رشد, بازی فوتبال.

کارو 74 متولد شد در یک قطار در پاناما و بزرگ شده در فقر با سوء استفاده پدر اما او به نحوی در بر داشت راه خود را به رشته. پس از یک نامی حرفه ای که در آن او به هدف قرار دادن یک توپ بیس بال نگاه آسان 18-زمان All-Star و عمر .328 hitter وظیفه بود مجبور به بازنشسته با 3,053 بازدید.

عشق و حمایت از کارو, دریافت از مادر خود اولگا که به کمک القای ایمان خود به خدا و مرگ دخترش میشل در سن 18 سالگی به لوسمی مرکزی به داستان.

سال بعد پس از کارو, دچار حمله قلبی و دریافت یک پیوند او کشف جدید خود را قلب و کلیه در آمد از NFL تنگ پایان کنراد Reuland که او قبل از ملاقات.

"به عنوان یک بچه در حال رشد مادرم همیشه به من می گفت" شما لازم نیست که هر چیزی برای نگرانی در مورد. خدا را برای رفتن به مراقبت از شما. او همیشه رفتن به مراقبت از شما و من اعتقاد او" نرم-صحبت Carew گفت. "با تمام منحنی و خم در جاده من گرفته ام از آن سخت بوده است اما زمانی که شما می دانید شما باید این مرد بزرگ در گوشه ای خود را, او را برای رفتن به رسیدگی شما به راه راست."

Rod Carew, baseball Hall of Famer and heart and kidney transplant recipient, embraces Mary Reuland, mother of Konrad Reuland, former NFL and Stanford player who died of a brain aneurysm at 29 in December 2016, before a news conference at the Encino Little League Baseball Park on Tuesday, April 18, 2017, in Los Angeles. (Al Seib/Los Angeles Times/TNS)

میله کارو baseball Hall of Famer و قلب و پیوند کلیه گیرنده پذیرای مریم Reuland از کنراد Reuland سابق NFL و استنفورد بازیکن که در اثر آنوریسم مغز در 29 دسامبر سال 2016 قبل از یک کنفرانس خبری در انسینو لیگ کوچک بیس بال پارک در روز شنبه, مارس 18 سال 2017 در لس آنجلس. (آل Seib/لس آنجلس تایمز/TNS)

از طریق اهدای روند کارو جعلی نشکن پیوند با Reuland خانواده چیزی است که در تنظیم کردن یک سری از دست زدن به ویژه تلویزیون و چیزی کارو به نام مهم ترین بخش از کتاب خود.

"من امیدوار هستم داستان من به مردم می شود یک بار آنها نشستن و خواندن آن را" Carew گفت. "آنها را درک خواهد کرد که من از آمدن و جایی که آنها باید رهبری به مطب دکتر برای چک کنید. ما نگاه و احساس خوب در خارج اما آن چه در درون ما نیاز به مراقبت از."

کارو که با وجود اینکه یک شخص بالغ در اواخر در گلف همانطور که اشاره شد در کتاب خود شد تا شش حرفه مطلب در زمان او teed تا سپتامبر. 20, 2015.

Carew آمار یک درایو پایین وسط fairway و احساس کرد سینه اش را سوزاند و دست خود را سرد و مرطوب در راه خود را به سبد خرید خود را. او به رسمیت شناخته شده نشانه رفت و به دریافت کمک. بعد از او تا به حال به شوکه بازگشت به زندگی است.

در کتاب کارو توضیح داد که چگونه دختر خود را دیدم یک فرشته نگهبان در جلسه با لوسمی و او فکر کرد که آن را ممکن است ناشی از مواد مخدر توهم اما پس از آن او را دیدم یک فرشته نگهبان ،

"حتی زمانی که من تا به حال حمله قلبی و رفت و از طریق تمام این روش های مختلف من نبود ترس به مرگ در همه," او گفت:. "من می ترسم."

در حالی که اکثر مردم آهسته پایین با سن Carew گفت: بالا بردن سرعت. چه تفاوت پنج سال می سازد.

Carew گفت: او در کلاس جهانی قلب است. از او پرسیده شد که چگونه او احساس شد.

"من انجام خوب," او گفت:. "داشتن یک قلب جدید آن را ضرب و شتم مانند یک مازراتی یک فولکس واگن کنه. هیچ کاهش فقط چیدن سرعت, و, کلیه, همه چیز انجام شده است خوب است. من از مرد جوان و خانواده اش. آنها به من یک شانس دوم در زندگی با اهدای قلب و کلیه است. این زندگی من را نجات داد."

Reuland, 6-پا-5 و 250 پوند بود و یک ورزشکار نیز excelling در بسکتبال. او دچار آنوریسم مغز در حالی که کار کردن در نوامبر 28, 2016 و درگذشت دو هفته بعد. او 29. Carew گفت: او ملاقات Reuland که آینده NFL تنگ شد حدود 11.

"من فکر می کنم مادر خود را از همسر به نحوی و با اشاره چیزی در مورد پسر او به من دل" Carew گفت. "من نوع زبانم بند آمده. ما تا به حال حتی شناخته شده که پسرش مرده بود. که چیزی نیست. ما شگفت زده به شنیدن آن است."

کارو می دانست که ارزش دادن به عقب در سن کم درآمد روبرتو کلمنته جایزه برای مشارکت جامعه در سال 1977 اما او اغلب مختصر و مفید و حتی ترشرویی با برخی در رسانه ها. درونگرا او اذعان می کند او سر گرم هنگامی که او جوان بود بخشی از یک سخت ذهنیت است که از سال مورد ضرب و شتم پدرش اما او mellowed شده با زمان.

"در اوایل سال من منزوی به ضرب و شتم نویسندگان" Carew گفت. "اگر شما چیزی می گویند و می نویسند مخالف و سپس شما باید یک راست به یک گاو در مورد آن. که برای من اتفاق افتاده چند بار و من فقط گفت: "آنها در حال رفتن به من بد نگاه کنه. من فقط رفتن به نگه داشتن دهان من بسته (خندید), بنابراین من فقط متوقف صحبت کردن است."

این رفت و بیش از 10 سال.

Carew گفت که او نمی شکستن سکوت خود تا سال 1996 زمانی که دخترش درگذشت. کسانی هستند که لمس ترین جنبه های "سختی بیرون" و خواندن آن صفحات نرم خواهد شد حتی سخت ترین قلب ها.

میشل به خاک سپرده شد در مینه سوتا جایی که Carew گفت: "من همه چیز را در مینه سوتا; مردم را دیدم به من می آیند به عنوان یک بچه جوان و ترک به عنوان یک انسان." (خود Cooperstown پلاک که توصیف اولین رای گیری Hall of Famer به عنوان "پنبه حلاجی جادوگر" است که از کارو, در یک دوقلو شد.)

Carew ساخته شده و به قول میشل برای کمک به مردم و تغییر چشم انداز خود را در زندگی. که این موضوع از کارو, کتاب از جکی رابینسون نقل قول در شروع ("زندگی مهم نیست به جز در مورد تاثیر آن بر روی دیگر زندگی") تا پایان.

"زمانی که او به خواب رفت او را بیدار جهان" کارو می نویسد. "ادامه من به قول میشل برای کمک به صرفه جویی در زندگی می کند یعنی همه چیز برای من است."

Carew دارای یک پلت فرم و او قصد دارد به استفاده از آن طریق خود را ارتقاء مغز استخوان رجیستری به جمع آوری پول و آگاهی برای کودکان, سرطان, بیماری قلبی, اهدای عضو کودک آزاری است.

"این داستان زندگی من" Carew گفت. "وقتی که دختر من از من خواست شروع به صحبت کردن به مطبوعات زمانی که او مبتلا به سرطان خون که زمانی که من شروع به باز کردن خیلی بیشتر است چرا که او احساس کردند که من می تواند به علت کمک کند. من به او وعده داده است که من تا زمانی که من بمیرم و که این امر می تواند چیزی است که من را گرامی و اجبار به انجام. در حال حاضر من با همه صحبت کنید چون من می دانم که ما یک صدای و ما باید برای استفاده از آن در راه حق است."

یکی از دشوار کردن: مبارزه با زندگی Curveballs
(پیروزی, کتاب, مارس 2020)
توسط راد کارو با جیمی آرن
قیمت: $26.95
برای خرید: triumphbooks.com/rodcarew یا (800) 888-4741



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن