نواک جوکوویچ تبدیل به چهارمین بازیکن تنیس برای تست مثبت برای coronavirus

نواک جوکوویچ آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه پس از شرکت در یک تنیس نمایشگاه سری او سازمان یافته در ص

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

نواک جوکوویچ آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه پس از شرکت در یک تنیس نمایشگاه سری او سازمان یافته در صربستان و کرواسی.

برتر صرب چهارمین بازیکن برای تست مثبت برای این ویروس پس از اولین بازی در بلگراد و سپس دوباره آخر هفته گذشته در زادار, کرواسی. همسر خود را نیز آزمایش مثبت است.

"لحظه ای که ما وارد بلگراد ما رفت و به آزمایش می شود. من نتیجه مثبت است فقط به عنوان Jelena را در حالی که نتایج حاصل از فرزندان ما منفی" جوکوویچ در بیانیه ای گفت.

جوکوویچ مورد انتقاد قرار گرفته است برای سازماندهی این مسابقات و در آوردن بازیکنان از کشورهای دیگر در میان coronavirus بیماری همه گیر.

Viktor Troicki روز سه شنبه گفت که او و همسر باردار خود را هر دو تشخیص داده شده است با ویروس در حالی که گریگور دیمیترو سه بار گرند اسلم کسیکه از بلغارستان گفت: او آزمایش مثبت است. برنا Coric بازی دیمیترو در روز شنبه در زدر و گفت: او نیز آزمایش مثبت است.

وجود دارد هیچ اجتماعی فاصله اقدامات مشاهده شده در این مسابقات در هر دو کشور است.

"همه چیز ما بود در ماه گذشته ما با یک دل پاک و نیت صادقانه" جوکوویچ گفت. "ما مسابقات به منظور متحد کردن و به اشتراک گذاشتن یک پیام همبستگی و محبت در سراسر منطقه است."

جوکوویچ که قبلا گفته او در برابر گرفتن یک واکسن برای ویروس حتی اگر آن اجباری شد به, سفر, شد, صورت, پشت, Adria, تور یک سری از نمایشگاه رویدادهای آغاز شده است که در پایتخت صربستان و سپس با انتقال به زادار.

با وجود تست مثبت او در دفاع از این نمایشگاه سری.

"این بود تمام دنیا را با یک بشردوستانه ایده برای هدایت همه بودجه مطرح شده و نسبت به مردم نیازمند و آن را گرم قلب من را ببینید که چگونه همه به شدت به این پاسخ" جوکوویچ گفت. "ما سازماندهی مسابقات در لحظه ای که ویروس ضعیف شده و اعتقاد داشتند که شرایط را برای میزبانی این سفر ملاقات شده است.

"متاسفانه این ویروس هنوز وجود دارد و این یک واقعیت جدید است که ما هنوز در حال یادگیری به مقابله و با زندگی است."

جوکوویچ گفت: او باقی خواهد ماند و در انزوا به مدت 14 روز و همچنین عذرخواهی به هر کسی که آلوده شد به عنوان یک نتیجه از این سری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب