راجستان: دفاتر به طور کامل باز محدودیت اقامت در مراکز و اماکن عبادت

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 6:11:15 am تحت دستورالعمل جدید دو

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 6:11:15 am
coronavirus cases, lockdown guidelines, Jaipur news, Rajasthan news, Indian express news تحت دستورالعمل جدید دولت انجام دور با منطقه سیستم برای طبقه بندی نواحی با توجه به SARS-CoV-2 موارد و محدودیت را در حال حاضر همچنان در مهار /منع رفت و آمد در مناطق و مناطق بافر. (بازنمودی)

اعلام دستورالعمل برای مستند 5.0 های راجستان دولت روز یکشنبه گفت که تمام ادارات دولتی را با قدرت کامل از ژوئن 1 و دفاتر خصوصی خواهد بود و مجاز به کار با قدرت کامل اما آنها باید تشویق "کار از خانه".

دستورالعمل صادر شده توسط اضافی دبیر کل (صفحه اصلی) Rajeeva Swarup خواهد بود و در اثر از ژوئن 1 به 30 ژوئن و طبق مقامات تاکید "محتاط سرگیری عادی از طریق کافی پیشگیرانه و اقدامات ایمنی".

تحت دستورالعمل جدید دولت انجام دور با منطقه سیستم برای طبقه بندی نواحی با توجه به SARS-CoV-2 موارد و محدودیت را در حال حاضر همچنان در مهار /منع رفت و آمد در مناطق و مناطق بافر.

زمان prohibitory سفارشات تحت CrPC بخش 144 سراسر کشور تغییر کرده است برای ساعت 9 شب تا 5 صبح از دوشنبه به عنوان برابر زودتر از 7 ساعت به 7 هستم. اما خدمات ضروری – پلیس, پزشکان, آن کارکنان موار شرکت شیمیدان صاحب مغازه/کارکنان ، — ادامه خواهد داد به مجاز در طول این ساعت.

اگر چه اتحادیه وزارت خانه تا به حال اجازه باز کردن اماکن مذهبی و مراکز خرید از ژوئن 8, این ادامه خواهد داد تا ممنوع در دولت است. در حالی که این وزارت خانه نیز مجاز افتتاح هتل ها و رستوران ها و سایر خدمات مهمان نوازی از ژوئن 8, تنها در خانه تحویل و غذای آماده خدمات توسط این استقرار را ادامه خواهد داد به مجاز در راجستان. فروش اقلام مواد غذایی از طریق دکه/thelas/کیوسک از جمله میوه و چای و چات شده اند مجاز به کار در حالی که زیر اجتماعی فاصله هنجارها و دفع مناسب زباله و غیره. باز کردن ساعت برای پارک شده اند آرامش بیشتر و آنها در حال حاضر ممکن است باز در خارج از شب مقررات منع رفت و آمد.

"فعالیت های ممنوع" بر اساس آخرین دستورالعمل ادامه به سفر هوایی, مترو, راه آهن, خدمات, مدارس, آموزشی, موسسات, هتل ها, سینما, سالن مراکز, سالن ها, میله, استخر شنا, سالن, و غیره. و همچنین به عنوان تمام اجتماعی/ سیاسی/ ورزشی/ سرگرمی/ اشاره کرده است.

در حالی که دولت تا به حال برداشته شدن منع فروش paan, gutkha و تنباکو در مه 25, مصرف خود را در ادامه خواهد داشت "ممنوع".

در حالی که اتوبوس های شهر اجازه داده شد در مناطق سبز, آخرین دستورالعمل ها می گویند که آنها نباید رفت و آمد تا سفارشات بیشتر اگر بین دولت و داخل اتوبوس دولت مجاز به کار گیرند. همچنین در حالی که تاکسی ها و خودرو rickshaws بودند زودتر اجازه کار تنها به فرودگاه و راه آهن و ایستگاه ها و بیمارستان های سبز و نارنجی, مناطق, همه, تجاری, خدمات مسافر حاضر شده مجاز خارج مهار مناطق با "مناسب sanitisation صندلی و لمس نقاط پس از هر سفر".

هیچ محدودیتی وجود دارد در درون دولت و درون دولت حرکت افراد و کالاها و بدون موافقت قبلی و یا عبور مورد نیاز است.

افراد بالای 65 سال و زیر 10 و همچنین به عنوان کسانی که با شرکت مرضی شرایط هستند "به شدت توصیه می شود" به ماندن در خانه به جز ضروری و مقاصد بهداشت و درمان. ازدواج خود ادامه خواهد داد و نیاز به اجازه قبلی از subdivisional دادرس و حداکثر 50 مهمان ممکن است اجازه داده شود در حالی که حداکثر 20 نفر می توانند در یک مراسم تشییع جنازه.

با اعلام مطلب تسهیلات دولت اعلام کرده است "عظیم آگاهی جامعه برنامه" راه اندازی می شود در دولت و در سطح منطقه به مردم در مورد اقدامات ایمنی و در صورت تخلف از دستورالعمل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن