آخر هفته روز یادبود مرگبارترین مینه سوتا رانندگان از سال 2010

ST. پل در حالی که حجم ترافیک کاهش یافته است در مینه سوتا در طول این آخر هفته روز یادبود بود مرگبارترین دولت ج

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

ST. پل در حالی که حجم ترافیک کاهش یافته است در مینه سوتا در طول این آخر هفته روز یادبود بود مرگبارترین دولت جاده ها از سال 2010 با هشت کشته در شش تصادفات است.

این بالاترین تعداد مرگ و میر بیش از سه روز آخر هفته از سال 2010 زمانی که نه کشته در تصادفات سراسر کشور با توجه به ایالتی مینه سوتا گشت و مقامات دولتی می گویند می آید که بیشتر رانندگان با سرعت در همه گیر-خالی جاده ها.

"ما به طور کلی سقوط اعداد پایین در نسبت با کاهش ترافیک ما شاهد در جاده ها در مینه سوتا گفت:" مایک هانسون با Minnesota Department of Public Safety. "شدت این تصادفات است و یک چیزی است که درایوهای شدت سرعت است."

دولت را به ماندن در خانه را زد از اواسط ماه مارس برای دومین هفته ممکن است باعث چشمگیر سنبله در بالا و سرعت حوادث در مینه سوتا جاده گفت: Hanson دولت مدیر ایمنی ترافیک.

"از آنجا که اقامت در خانه سفارش رفت و به اثر ایالتی مینه سوتا گشت به تنهایی دیده 149 درصد افزایش در تعداد از رانندگان که ذکر شده برای سفر بیش از 100 مایل در ساعت," او گفت:. "که فقط جنون در جاده های ما. شما نمی تواند زنده بماند که برخورد و نه کسی می تواند به شما ضربه."

رانندگان نبوده است رفتن فقط 5 یا 10 مایل در ساعت طی ارسال شده محدود است. در دو روز متوالی در اواسط ماه مه مقامات ذکر شده در دو درایور های مختلف در دیترویت لیکز منطقه برای سفر بیش از 100 مایل در ساعت هانسون گفت. دولت سپاهی نیز متوقف و راننده در بزرگراه بین ایالتی 94 نزدیکی فرگس فالز برای رانندگی 106 mph بیش از 36 ارسال شده محدود کردن سرعت 70 مایل در ساعت.

مینه سوتا وزارت امنیت عمومی گزارش دولت پیشی گرفته است 100 ترافیک مرگ و میر تا کنون در سال 2020 است. مینه سوتا به علامت on May 22 و مقدماتی اعداد نشان می دهد در مجموع 108 مرگ و میر در جاده های کمی بالاتر از 2019 را علامت گذاری در این نقطه است.

بخش ذکر شده با سرعت مربوط به تصادفات به عنوان علت مرگ و میر تا کنون در سال 2020 منجر به 32 مرگ و میر. الکل-درگیر تصادفات منجر به 26 کشته و پنج فوت در پریشان رانندگی تصادفات است.

دولت نیز دیده 26 درصد کاهش در DWI دستگیری با 292 رانندگان دستگیر و برای رانندگی در حالی که مست تا کنون در سال 2020 در مقابل 393 در همان نقطه در 2019.

از آخر هفته روز یادبود در نظر گرفته شده است ابتدا از 100 شلوغ ترین روز در جاده ها در مینه سوتا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب