جهانی کاراته فدراسیون موقت د-به رسمیت می شناسد کای

این فدراسیون جهانی کاراته (WKF) اتحاد موقت د-به رسمیت شناخته شده کاراته ارتباط هند با اثر فوری برای اختلافات

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

این فدراسیون جهانی کاراته (WKF) اتحاد موقت د-به رسمیت شناخته شده کاراته ارتباط هند با اثر فوری برای اختلافات و نقض جهانی بدن اساسنامه آن در طول انتخابات سال گذشته است.

WKF گفت: تصمیم گرفته شد پس از پرس و جو.

"...بیشتر به تحقیقات و پرس و جو به رهبری سفارش اعضا به بررسی وضعیت کاراته, انجمن هند (کای), WKF اجرایی کمیته تصمیم گرفته است به موقت برداشت شناخت کای که شما رئیس جمهور که از 22 ژوئن با اثر فوری در مطابق با قوانین WKF," WKF رئیس آنتونیو Espinos نوشت: در نامه ای به کای جمهور Hariprasad Pattanayak.

WKF روشن ساخته است که از آن ناراضی بود با اختلافات درون کای که منجر به یک "ناقص" روند انتخابات در ماه ژانویه سال گذشته است.

"به مدیریت فعلی کای خود را از دست داده و صداقت و اعتبار است. از مدیریت فعلی است که در حال حاضر فلج با بخشی از مدیریت به رهبری آقای Likha تارا ادعا که دفتر حامل به طور غیر قانونی از انتخاب بخشی از مدیریت ادعا کنترل و بخشی از مدیریت پیشنهاد برای بازگرداندن آقای بهارات شارما به عنوان معاون رئیس جمهور.

"به عنوان یک نتیجه از آن به نظر نمی رسد ممکن است برای کای برای حل و فصل دوستانه اختلاف و مسائل در آینده قابل پیش بینی.

"به جای این کمیسیون معتقد است که مبارزه داخلی تشدید خواهد شد و دخالت خارجی بدن قریب الوقوع است با پتانسیل تداخل در استقلال ملی فدراسیون" نامه مورخ 22 ژوئن اظهار داشت.

WKF, اما, گفت کای گزینه جذاب در برابر د-شناخت در 21 روز.

"یک درخواست تجدید نظر می تواند ارائه شده قبل از انضباطی و حقوقی کمیسیون در عرض 21 روز پس از اطلاع از موقت وابستگی یا disaffiliation تصمیم توسط کمیته اجرایی و/یا نهایی وابستگی یا disaffiliation تصمیم کنگره" آن را گفت.

کای را موقت disaffiliation خواهد شد برای تصویب ارائه قبل از آن کنگره در جلسه بعدی خود را.

"در آن مناسبت, کای داده خواهد شد از این فرصت برای بیان نظر خود را با توجه به آن disaffiliation از WKF اگر آن را بخواهد.

"...خود را به فدراسیون خواهد شد از امروز دیگر نمی توان تحت عنوان حقوق این سایت متعلق تنها به WKF, اعضای, از جمله, اما نه محدود به شرکت در WKF حوادث با استفاده از WKF آرم و نام و نشان WKF در هند" جهان بدن گفت.

هند المپیک انجمن (IOA) disaffiliated کای در ماه ژانویه این سال برای نقض قانون اساسی آن و دستورالعمل ها.

این موضوع مربوط به کای انتخابات در ژانویه 2019 بود که بدون حضور یک ناظر از IOA و شده اند وجود دارد مبنی بر اینکه این روند صحیح نیست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن