مینه سوتا شهردار معذرت خواهی برای مستی رانندگی پس از تماشای وایکینگ ها از دست دادن

EAGAN, Minn. -- Eagan شهردار مایک مگوایر گفت: او التماس کرد گناه را به رانندگی در حال مستی در ماه ژانویه پس ا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

EAGAN, Minn. -- Eagan شهردار مایک مگوایر گفت: او التماس کرد گناه را به رانندگی در حال مستی در ماه ژانویه پس از یک بعد از ظهر از نوشیدن و تماشای وایکینگ ها.
در پایان روز سه شنبه مجازی شورای شهر جلسه مگوایر گفت که پیش از آن در روزی که التماس گناه است و "پذیرش بدون اعتراض عواقب ناشی از اشتباه من است."

در Jan. 11, مگوایر سقوط یک snowbank در Eagan محله با سطح الکل خون از 0.19 بیش از دو برابر حد قانونی و با توجه به یک Jan. 15 شکایت کیفری در داکوتای شهرستان دادگاه منطقه شارژ او را با دو فقره ناخالص بزه سوم-مدرک رانندگی در حالی که دچار اختلال میشود.

مگوایر شهردار این شهرستان از سال 2007 نیست رسیدگی به اتهامات علنی تا زمانی که رسانه ها گزارش شده در آنها نه روز بعد. در Jan. 22 جلسه شورای شهر او اذعان کرد که گزارش های رسانه ای اما گفته بود به نظر.
او صحبت کردن در سهشنبه, مارس 5, زمانی که او اعتراف کرد که در ژانویه. 11 پس از یک بعد از ظهر از نوشیدن و تماشای وایکینگ ها از دست دادن را به San Francisco 49ers در پلی آف, او ساخته شده "بسیار ضعیف تصمیم به رانندگی کنید." او گفت که او صرف شب در زندان است.

"من خجالت می کشم. من بسیار سپاسگزار هستم که هیچ کس صدمه دیده بود به عنوان یک نتیجه از اقدامات و بسیار نا امید خودم," او گفت:. "نه تنها من نا امید از خودم نا امید خانواده من 17 ساله من همکاران و بسیاری از مردم در جامعه که به حق انتظار بیشتر از من. که برای من واقعا متاسفم و عذرخواهی می کنم."

با توجه به شکایت کیفری پلیس Eagan در پاسخ فقط پس از 8 p. m. به گزارش یک خودرو گیر کرده در یک snowbank.
یک افسر دیدم ورزشی-ابزار خودرو با موتور خود را در حال اجرا در پارک بیش از محدود کردن و در snowbank. افسر شناسایی راننده پشت فرمان به 52 ساله مگوایر و بوی الکل در او شکایت مدعی. او آهسته و لکنت زبان و خون آبکی و شیشه ،

"(مگوایر) بود swaying و متناوب و نیاز به کمک راه رفتن و در حال نشسته در تیم ملی ماشین" شکایت بخوانید.
تاریخ دادگاه بعدی او برنامه ریزی شده است برای چهارشنبه آینده. مگوایر در خدمت چهار سال در Eagan شورای شهر قبل از اینکه انتخاب شهردار در سال 2006. او زد unopposed در سال 2014 و 2018; خود را در ترم جاری به پایان می رسد در سال 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن