صدها سوگواری جورج فلوید تقاضا عدالت در مینیاپولیس یادبود

فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت لوئیس پارک درگذشت مه 25 در جنوب مینیاپولیس پس از سابق-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت لوئیس پارک درگذشت مه 25 در جنوب مینیاپولیس پس از سابق-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین که سفید است به زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت. فلوید گریه برای مادرش در لحظات پایانی عمر خود و گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

این واژه ها — "من نمی توانم نفس بکشم" — را تبدیل به یک پاره به عنوان معترضان به خیابان آمده اند در اعتراض به Floyd مرگ خشونت پلیس و نژادپرستی سیستماتیک. به عنوان فلوید عزیزان راه می رفت به شمال مرکزی دانشگاه فرانک Lindquist محراب در روز پنج شنبه به سوگواری چندین عینک سیاه ماسک در سراسر دهان خود را — یک جزء اصلی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس — با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" نوشته شده است در سراسر.

فلوید برادر Philonise فلوید گفت که او و جورج — که عزیزان به نام پری "انجام بسیاری از کارها با هم." او reminisced بازی بازی های ویدئویی در خانه دوران کودکی خود را در هوستون و یا بازی با دوستان محله که عاشق مادر خود را پخت و پز. هر کس احساس پذیرفته و دوست داشتنی در خانه خود را, او گفت:, و سمت چپ شکم کامل است.

Philonise فلوید گفت: مهم نیست که او صحبت کردن به برادر خود "ساخته شده (آنها را) احساس جمهور."

فلوید خواهر Bridgett فلوید گفت: او را از دست خود را در آغوش ترین. ایستاده در 6-پا-4 جورج — با نام مستعار "بزرگ فلوید" — احاطه شما خود را در آغوش او گفت:.

صدها نفر از عزاداران متمایل شدن سر خود را به عنوان فعال حقوق مدنی در Al Sharpton تحویل فلوید را مدح. او گفت: در پی فلوید مرگ حتی در میان بیماری همه گیر کوروناویروس صدها هزار نفر از مردم به خیابان آمده اند به تقاضای عدالت — نشانه آن است که در حال حاضر "زمان و فصل برای تغییر."

Decrying سیستماتیک نژادپرستی Sharpton گفت فلوید داستان "داستان سیاه مردمی است."

"ما هرگز نمی تواند بود که ما می خواستیم به دلیل این که شما تا به حال خود را به زانو در گردن ما. ما نمی توانستم نفس بکشم نه به خاطر ما بد ریه ها" Sharpton ادامه داد: "اما از آنجا که شما نمی خواهد را به زانو خود را خاموش گردن ما."

به عنوان برخی از اعتراضات در سراسر این کشور افزایش یافته خشونت آمیز Sharpton گفت فلوید خانواده نیست چشم پوشی کردند. اما "تفاوت وجود دارد بین کسانی که خواستار صلح و کسانی که خواستار آرام" او گفت:.

"برخی از شما فقط می خواهید به ما در سکوت رنج می برند," او گفت:.

در پایان یادبود عزیزان در داخل و عزاداران در خارج متمایل شدن سر خود را در سکوت برای هشت دقیقه و 46 ثانیه-مقدار زمانی که چوین او زانو در Floyd گردن قبل از او بی توجه.

چوین و همچنین سه نفر دیگر از افسران حاضر در صحنه بودند و همه اخراج از مینیاپولیس اداره پلیس. دو کالبد شکافی باید حکومت فلوید مرگ یک قتل و چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم و قتل نفس. سه دیگر افسران در حال حاضر توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng شده اند به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

روز پنجشنبه برای اولین بار از سه بنای یادبود برگزار می شود برای Floyd. دوم این است که روز شنبه در Raeford, N. C. A مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در Floyd شهر هوستون پس از یک بنای یادبود در روز سه شنبه نیز در هوستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب