ساعت نارندرا سخنرانی نکات برجسته: "یک ویروس را نابود کرده است جهان'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 8:40:44 pm نخست وزیر نارندرا. (ویدئو یو

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 8:40:44 pm
نخست وزیر نارندرا. (ویدئو یوتیوب تصویر)

ساعت نارندرا سخنرانی نکات برجسته: یک روز پس از برگزاری یک ماراتن شش ساعت جلسه با رئیس وزرا و نخست وزیر نارندرا جمعه خطاب به ملت بیش از coronavirus بحران است. این پنجمین آدرس به ملت از جمله یک پیام ویدئویی پس از شیوع Covid-19.

در آدرس خود را نخست وزیر اعلام ویژه تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی با توجه به "بحران بی سابقه ای" ناشی از رمان coronavirus. این است که 10 درصد از هند تولید ناخالص داخلی او اطلاع داد. او همچنین گفت که جزئیات این بسته اعلام خواهد شد توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روزهای آینده.

رمان coronavirus در هند تاکنون 2,293 و آلوده بیش از 70000 نفر از جمله 22,454 که درمان شده اند و مرخص شد.

در اینجا نکات برجسته PM مودی آدرس به ملت:

#یک ویروس را نابود کرده است جهان است. ما تا به حال هرگز دیده یا شنیده در مورد چنین بحران همیشه قبل از. این است که قطعا غیر قابل تصور برای انسان است. این بی سابقه بود. اما بشریت نمی خواهد قبول شکست از این ویروس است. ما باید نه تنها از خود بلکه حرکت رو به جلو است.

#در سطح جهان بیش از 42 لاخ مردم آلوده شده اند توسط یک coronavirus بیش از 2.75 لاخ مردم از دست داده اند و زندگی خود را با توجه به این ویروس است. در هند بیش از حد چندین خانواده خود را از دست عزیزان من ابراز تسلیت به آنها.

#قبل از وقوع حتی یک PPE یا N95 ماسک ساخته شد, در هند, اما در حال حاضر ما در حال ساخت حداقل 2 لاخ از PPE و 2 لاخ N95 روزانه.

#من نیز اعلام ویژه بسته اقتصادی امروز است. این نقش مهمی را در ساخت ساخت هند متکی به خود. اطلاعیه های ساخته شده توسط دولت بیش از Covid-19 تصمیمات RBI و امروز بسته مجموع به تومان 20 lakh کرور. این است که 10 درصد از هند تولید ناخالص داخلی.

#این ویژه اقتصادی بسته است که برای ما کارگران و کشاورزان و صادقانه مالیات دهندگان MSMEs و صنعت کلبه. جزئیات بسته خواهد شد و اعلام شده توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روزهای آینده.

#هند اعتماد به نفس خواهد بود بر پنج پایه–اقتصاد و زیرساخت مبتنی بر فن آوری سیستم پر جنب و جوش شناسی و تقاضا است.

#در این ساعت از بحران ما تامین کنندگان محلی ملاقات کرده اند از ما خواسته است. ما باید آوازی در مورد محلی و خرید محصولات از آنها

#چهارمین مرحله از مستند خواهد بود بر اساس ورودی های ما در حال گرفتن از ایالات متحده. اطلاعات در این به شما داده خواهد شد قبل از مارس 18.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب