سام کوک ستون: برخی از افکار در مورد سوالات در جنگل

من شک دارم این پدر و مادر باید به اندازه کافی تجربه کمپینگ به جلو سفر بدون هر گونه خارج از مشاوره. اما 35 سال

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

من شک دارم این پدر و مادر باید به اندازه کافی تجربه کمپینگ به جلو سفر بدون هر گونه خارج از مشاوره. اما 35 سال پیش فیلیس و من در همان نقطه به دنبال راهنمایی. ما در زمان ما نخستزاده به قایق رانی کشور زمانی که او بود 6 هفته و همه خوب پیش رفت.

چرا یک زن و شوهر می خواهید به تجربه یک نوزاد در پشه آلوده backcountry بسته بندی در (و بسته بندی کردن) پوشک? چون زن و شوهر عاشق بیابان و می خواهد به مطمئن شوید که backcountry اردو باقی خواهد ماند و بخش مهمی از زندگی خود را — با کودکان است.

بنابراین در اینجا بیشتر از آنچه به من گفت: من دوستان جوان.

1 .انجام ساده ترین سفر ممکن است. رفتن به دریاچه با صدای تلپ پایین آویزان است. نکته این است که وجود خواهد داشت نه هر کجا بروید.

2. سقط جنین این ایده از یک ماه ژوئن سفر در صورت امکان. در ماه ژوئیه یا اوت در هنگام پرواز حشرات کمتر شایع است.

3. یک پشه سر-net برای قرار دادن بیش از پسر خود. این کار ممکن است. یا آن را ممکن است دمدمی مزاجی او را. تنها یک راه برای پیدا کردن است.

3. جلیقه نجات هستند تقریبا غیر ممکن است به تناسب بیش از نوزادان. و من مطمئن هستم که آنها می خواهم شناور بچه سمت راست بالا به هر حال. اما سعی کنید.

4. گاهی اوقات بهترین کار این است که در هنگام سفر با قایق رانی و فقط به پدر و یا مادر نگه کودک و اجازه همسر دیگر انجام پارو. (نه به عنوان همسر من یک بار انجام دادن فرزند جوان خود را خود را پر تلالو مچ دست سازمان دیده بان برای بازی در قایق رانی. در عرض پنج ثانیه امیلی تا به حال آن را پرتاب در دریا. من فرض آن را هنوز هم در پایین ویکی لیک کردن Gunflint نوین.)

5. آن را خوب است برای یک بچه به خوردن خاک و اشکالات ،

6. در شب ما قرار داده و ما برای اولین بار متولد شده در یک عایق کمی پاکت مانند کیسه و یک کیسه خواب. هر آنچه که شما با استفاده از این کودک را پیچ یا تاب خوردن به سمت پایین و هنگامی که شما از خواب بیدار در شب برای بررسی در بچه شما ترس شما او را خفه. اما افسوس که او می تواند وجود دارد هنوز هم تنفس.

7. کمک طلب کردن یک زن و شوهر از دوستان با شما. که راه شما می توانید تمام تصویب بچه در اطراف در حالی که دیگران در حال ساخت چوب و تبادل چادر ، این است که احتمالا تنها بهترین قطعه از مشاوره به من ارائه می دهند.

8. باران ؟ سرد است ؟ بدبختی نه ؟ فقط بسته و به خانه می آیند و حتی یک روز زن و شوهر در اوایل. بله شما می تواند سخت آن را. اما سال بعد از آن شما می خواهم می گویند: "آنچه که ما فکر میکنند ؟

9. مطمئن را کوچک جای. قرار داده و آن را داخل چادر.

10. اشکال پیش بینی در بچه ها ؟ احتمالا بهترین ایده است. دیدن شماره 3.

11. به عنوان پسر خود می شود و بیشتر تلفن همراه او را دوست دارم که در چادر. او را خیلی دوست دارم و تندرست اطراف در تمام کسانی که باد تشک که او هرگز می خواهید برای رفتن به خواب. سپس مانند من و شما در نهایت او را, او را بر روی شانه خود را زیر blankie و او را برای یک پیاده روی در اردوگاه. شما سفر بیش از ریشه. شما راه رفتن را به درختان. و در نهایت زمانی که شما فکر می کنم او خواب شما را یکی دیگر از دامان به لبه آب است که در آن قایق در حال بريدن ، و شما را بشنود بسیار کوچک صدا از زیر پتو می گویند "قایق." شما لبخند. و راه رفتن نگه دارید.

12. هیچ کدام از این توصیه های مهم است. شما را بزرگ بدون توجه به آنچه و آن داستان را بگویید.

و روزی به دنبال در تصاویر از این سفر خود را به شکل از چگونه خوش شانس بود او که متولد شده اند به خانواده خود را.

سام کوک یک نویسنده مستقل برای اخبار تریبون. او را در رسیدن به cooksam48@gmail.com و یا پیدا کردن خود را در Facebook صفحه در facebook.com/sam.cook.5249.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن