فورد با قاطعیت تایید جدید F-150 اندازی نشده به تعویق افتاد coronavirus گیاه خاموش شدن ناگهانی

"ما در مسیر به تحویل ما همه جدید فورد F-150 به مشتریان شروع این سقوط" گفت: Kelli Felker فورد جهانی تولید و نیر

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

"ما در مسیر به تحویل ما همه جدید فورد F-150 به مشتریان شروع این سقوط" گفت: Kelli Felker فورد جهانی تولید و نیروی کار مدیر ارتباطات

"این تیم همچنان به انجام یک کار شگفت انگیز در حال حرکت با برنامه به جلو حتی با کروناویروس چالش است. ما نگاه رو به جلو برای نشان دادن جهان همه جدید ما وانت به زودی و شروع به ارائه به مشتریان این سال است."

Felker کاهش یافته است به ارائه جدول زمانی برای زمانی که دیربورن کارخانه کامیون و, کانزاس, شهرستان مونتاژ خواهد تعطیل به retool عملیات برای همه-جدید F-150 مدل.

فورد و رقبای خود را بسته متحده آمریکا گیاهان در اواخر ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر. خودروساز دیربورن لغو آن F-150 جلسه رسانه در 29 آوریل. فورد همراه با جنرال موتورز و فیات کرایسلر خودرو برنامه ای برای راه اندازی مجدد کارخانه تولید در آمریکای شمالی در هفته آینده.

فورد مورد نیاز است برای ارائه UAW یک کپی از مقدماتی سالانه تابستان خاموش کردن برنامه در ماه ژوئن 1 برای نقد و بررسی با توجه به قرارداد کار اتحادیه تایید پنج شنبه. که برنامه شامل کارخانه خاموش شدن ناگهانی از ژوئن تا اکتبر.

با توجه به مقدماتی تولید برنامه فورد گیاهان که به طور مشترک با تامین کنندگان خود را برای اهداف برنامه ریزی وجود ندارد و آشکار مدت زمان ذکر شده به طور معمول چهار هفته — را تعطیل, کانزاس, شهرستان مونتاژ یا دیربورن کامیون به تغییر بیش از این گیاه برای ساخت دوباره طراحی مدل.

سالانه خاموش کردن برنامه نشان دهنده یک یا دو هفته بلوک برای انجام برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات. Felker نشان داد که یک دگرگونی را می توان در بسیار کمتر از چهار هفته است.

تامین کنندگان نیاز به دانستن در پیشبرد برنامه ریزی به طوری که آنها می توانید مطمئن شوید که مواد لازم در دسترس هستند. یک بخشی از دست رفته فلج کل فرایند.

سقوط خاموش

مدل های جدید F-150 اغلب ساخته شده در دیربورن ،

فورد اولیه خاموش کردن برنامه به دست آمده توسط مطبوعات آزاد لیست دیربورن خاموش کردن آن F-150 خط هفته از سپتامبر. 7 و هفت. 14. در شهر کانزاس مجمع برنامه را نشان می دهد حمل و نقل ون خط تعطیل این هفته از سپتامبر. 28 Oct. 5 در حالی که F-150 خط است که انتظار می رود به پایین Oct. 12 Oct. 19.

فورد تولید مدیران همراه با دیگر خودروسازان شده است جلسه هماهنگی هفته تامین کنندگان کارگران و مقامات دولتی به آنها شده است در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد تولید.

$75,000 وانت

پرفروشترین F-150 و آن F-Series خواهر و برادر هستند فورد با ارزش ترین حق رای دادن. F-150 است که گاهی اوقات به نام "غاز طلایی" توسط تحلیلگران که به گفته فورد سلامت مالی بستگی به F-Series.

هزینه یک سال 2020 F-150 می توانید شروع در $28,745 و حتی بیش از $75,000 با عنوان فورد مدیران گفت: "تمام زنگ ها و سوت." هزینه به طور متوسط از F-سری $51,585.

تیم سنگ فورد رئیس امور مالی گفت: در سه ماهه اول درآمد تماس در ماه گذشته که این شرکت انتظار می رود که پول نقد به اندازه کافی به گذشته از طریق دسامبر سال 2020 بر اساس شرایط شناخته شده در طول این نامشخص زمان.

در حال حاضر F-150 است که قدیمی ترین طراحی وانت کامیون های ساخته شده توسط دیترویت سه, شرکت, رقابت, با به طور فزاینده ای محبوب Chevy Silverado و Ram 1500.

فورد مدیران باید تبلیغ اندازی جدید F-150 در طول درآمد تماس ها و تماس های فروش برای ماه و در نشست سالانه سهامداران جلسه پنج شنبه.

به عنوان همه گیر در ادامه به انتقام ویران کردن در اقتصاد خودروسازان از جمله فورد در حال گرفتن وام و تعلیق پرداخت سود سهام به سرمایه گذاران به ساحل تا پول نقد. فورد خواستار سرمایه گذاران به تمرکز بر روی محصولات آینده.

'هر 52 ثانیه'

بیل فورد رئیس اجرایی این شرکت افتتاح شد فورد سالانه سهامداران جلسه بیش از یک مجازی کنفرانس در روز پنج شنبه گفت: "در حالی که ما 2019 نتایج مالی نمی دیدار با انتظارات ما و یا شما ... ما به زودی سر بلند پروازانه چرخه محصول جدید معرفی می کنیم و در ادامه به خروج از کاهش بخش در حالی که اضافه کردن محصولات جدید هیجان انگیز مانند F-150."

او اشاره کرد که این شرکت معلوم F-150 هر 52 ثانیه.

او ساخته شده هیچ اشاره ای به تولید تاخیر از مدل های جدید.

اجتناب از یک بحران دیگر

مدیر عامل شرکت فورد جیم هاکت گفت: طی شش ماه و با انجام دوباره در روز پنج شنبه که این شرکت ناراضی بود با آن botched فورد اکسپلورر و لینکلن هوانورد راه اندازی در سال 2019 که منجر به تیره و تار تا پایان سال مالی. نه تنها فورد باید هزینه های اضافی برای تعمیر وسایل نقلیه جدید اما مشکلات مختل کلی فروش محصولات محبوب.

او گفت: سهامداران او "حمله بوروکراسی و سقفی" در فورد و او را ستوده و مدیریت تغییر در شرکت که نقل مکان کرد و جیم فارلی به افسر ارشد عامل و منجر به بازنشستگی زود هنگام از جو Hinrichs, رئيس جمهور از ساخت و تولید.

این شرکت در "شکل بسیار خوب و بر اساس پرداختن به بسیاری از اساسی یا ساختاری مسائل" هاکت گفت. "ما در حال حفاظت از چرخه طرح محصول طرح راه اندازی شد. ... ما هنوز متمرکز بر بازی است."

گذشته گلایه

"ما گرفته ایم گام های مهمی به نشانی سال گذشته عملیاتی اعدام مسائل" هاکت گفت. "ما هیجان زده در مورد آینده راه اندازی دوباره طراحی F-150 یک لنگر از F-سری امریکا پرفروشترین خودرو با 43 سال است.

"یک سوال منصفانه است که بعد از همه ما انجام داده ایم از آنچه که ما نمی بینیم ؟ و از همه مهمتر چگونه باید ما خطاب به کسانی که مسائل؟"

او با اشاره به "آزار دهنده گارانتی مشکلات" و گفت: "بالاتر از حد نرمال" هزینه های برون سپاری انتقال قدرت کار منجر به فقیر و توسعه محصول است.

"ما باید به طور کامل خطاب به این مسائل با ما توسعه محصول بازسازی" هاکت گفت. "و ما شاهد بهبود در اوایل شاخص های ما گارانتی تلاش است."

مشرف مشکلات اولیه در فرآیند اتفاق نمی افتد دوباره هاکت گفت.

"ما در حال قرار دادن در جای خود بسیار انعطاف پذیر شیوه های نظارت بر کیفیت عملکرد گذشته قبل از آنها بدتر. ... ما با کیفیت معیارهای اما برای این باریک مسئله باقی می ماند بسیار قوی," او گفت:.

هاکت سرزنش "بیش از حد تهاجمی تلاش به طور همزمان relaunch" نونما اکسپلورر و با نام تجاری جدید هوانورد در همان زمان منجر به "مرکب" خطر.

گران سردرد

مطبوعات آزاد گزارش اکسپلورر و هوانورد مشکلات در پاییز گذشته برای اولین بار به عنوان مسائل عمده نیاز به پس از تولید تعمیر و سپس گزارش مشتری از جمله مسائل جدی پس از زایمان است که در برخی موارد وسایل نقلیه جدید خریداری شد و برگشت. تولید مشکلات نیز تحت تاثیر تحویل پلیس رهگیر Suv ها به عنوان اولین گزارش مطبوعات آزاد.

در علاوه بر این به بهبود کیفیت و کنترل دقیق عرضه محصول فورد گفته است که قصد دارد به تمرکز بر روی شامل گارانتی هزینه های پس از دیدن یک سنبله سال گذشته ،

در روز پنج شنبه سهامداران جان Chevedden صرف زمان در تماس با به چالش کشیدن این شرکت مسئولیت پذیری; او اشاره کرد که "از دنده" مطبوعات آزاد و تحقیقات در مورد انتقال مشکلات و هزینه های مرتبط با معیوب انتقال از تمرکز و تخصصی ماشین جمع و جور است که خالی از سکنه شده اند فورد برای یک دهه

در توضیح خوشبینی برای شرکت قدرت در آینده فورد گفت: "ما تا به حال بسیار خوب در سه ماهه اول سال گذشته و سهام ما به رهبری بود در مسیر درست است. متاسفانه پس از آن ما تا به حال اکسپلورر راه اندازی است که نمی تواند به خوبی و واقعا نوع زدم ما را در نظر ما کامل-عملکرد سال — که ما گارانتی. ... در هر دوی این مسائل ما احساس ما اسلحه در اطراف آنها.

"بیرون آمدن از COVID واقعا همه چیز در مورد عملکرد," او گفت:. "نگاه, شما می دانید, مدیریت جبران خسارت است که به شدت وابسته به سهام ما پس از آن در هر کس علاقه به ما قیمت سهام به بالا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن