BJP مشغول در انتخابات نادیده گرفتن مشکل بیکاری: Akhilesh Yadav

توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:41:40 pm Akhilesh Yadav, رئيس جمهور, Samajwadi

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:41:40 pm
akhilesh yadav, samajwadi party, bjp, bjp election rally Akhilesh Yadav, رئيس جمهور, Samajwadi ، (Express photo by Vishal Srivastav)

ارتباط افزایش بیکاری به موارد خودکشی SP رئیس Akhilesh Yadav چهار متهم که BJP مشغول تمرکز بر انتخابات و نه علاقه مند در مقابله با مشکل افزایش بیکاری.

شده اند وجود دارد برخی از موارد از کارگران مهاجر که بازگشت به, Uttar Pradesh از کشورهای دیگر به تازگی اقدام به خودکشی.

"در بیکاری به عنوان یک مشکل بزرگ در قالب خودکشی. فراموش کردن حقیقت از تاج BJP تبدیل شده مشغول در انتخابات است. زمانی که BJP نیست با توجه به بیکاری و گرسنگی به عنوان یک مشکل, چگونه آن را به آنها را حل کند. با بیهار نزدیک شدن به انتخابات و پس از چند روز ستاره مبارز' نیز شروع پرواز" Yadav گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

BSP supremo Mayawati همچنین از دولت خواست به تلاش های بتن برای ارائه شغل برای بیکاران مهاجران.

"این دادگاه Supremo منظور برداشت موارد در برابر مهاجران در توجیه به موقع و قابل تحسین به عنوان با توجه به کرونا بیماری همه گیر و مستند بیکار مهاجران را دنبال نمی تواند قوانین و دپو شد و تسلیم در برابر آنها" Mayawati گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

"SC منظور ارائه کار به مهاجران در دولت خانه خود را نیز خوش آمدید. در این راستا دولت باید جدی و حساس در ارائه آنها شغل و شروع روند و بدون هر گونه تاخیر. این تقاضا از BSP," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب