روز پس از اعلام COVID-19, مثبت, Mohammad Hafeez تست منفی

پاکستان ضربه محمد حافظ را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 یک روز پس از PCB یافت او مثبت برای ویروس مرگب

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

پاکستان ضربه محمد حافظ را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 یک روز پس از PCB یافت او مثبت برای ویروس مرگبار پیش از این تیم بسیار پیش بینی تور انگلستان است.

حافظ و وهاب ریاض در میان 10 پاکستان بازیکنان که تست مثبت برای COVID-19 روز سه شنبه. این تیم با توجه به ترک انگلستان در روز یکشنبه برای یک آزمون و T20 series در ماه اوت است.

در چهارشنبه حافظ در زمان به توییتر و روشن است که او و اعضای خانواده خود را آزمایش منفی و همچنین ارسال گزارشی به پشت خود را ادعا می کنند.

"پس از آزمایش مثبت COVID-19 acc به PCB تست گزارش دیروز به عنوان 2 نظر برای رضایت من شخصا رفت برای تست دوباره آن را همراه با خانواده ام و در اینجا من همراه با تمام اعضای خانواده گزارش شده Negetive (sic) Alham du Lillah. خداوند ما را همه امن" حافظ توییتی.

علی فخار, عمران خان, Kashif Bhatti, محمد Hasnain محمد رضوان, Shadab خان حیدر علی و Haris رئوف دیگر هشت بازیکن که تست مثبت هر PCB اجرایی وسیم خان.

PCB پیشتر گفته همه کسانی که تست مثبت گزارش نشده هر گونه علائم قبل از تست.

"PCB پزشکی پانل است که در حال حاضر در تماس با این بازیکنان و این فیلم که دستور داده شده است به رعایت دقیق قرنطینه در خانه های خود را برای خود و خانواده خود را' تندرستی" PCB گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.

خان گفته بود که بازیکنان تست مثبت برای این ویروس یک هشدار برای عموم مردم.

او همچنین نشان داد که حمایت از کارکنان ماساژ دهنده ملنگ علی نیز آزمایش مثبت برای COVID-19.

خان گفت که بازیکنان و مسئولان امر در حال حاضر جمع آوری در لاهور و دور دیگری از آزمایشات انجام خواهد شد در روز پنج شنبه و یک تجدید نظر در ترکیب تیم ملی را اعلام خواهد کرد روز بعد.

"این است که یک ماده از نگرانی اما ما نباید وحشت در این زمان که ما هم در دست ما" خان گفت.

بازیکنان و مسئولان خواهد بود مجددا در رسیدن به انگلستان است.

با وجود این تحولات بیش از دو روز خان گفت: این تور در مسیر است.

"سفر به انگلستان است که بسیار در مسیر و سمت را ترک خواهد کرد به عنوان در هر برنامه در 28 ژوئن.

"خوشبختانه همه انتخاب اول red-ball تیم ملی, محرومیت محمد Rizwan هستند منفی که بدان معنی است که آنها می توانید شروع به آموزش و تمرین بلافاصله پس از آنها آزمایش شده اند و با توجه به همه روشن است زمانی که آنها می رسند در انگلستان است."

در واکنش به دوشنبه شب را توسعه سه پاکستان بازیکنان تست مثبت بانک مرکزی اروپا مدیر کریکت اشلی Giles تا به حال ابراز نگرانی وجود دارد اما تهدید به تور آن را به عنوان "به اندازه کافی دور".

"ما به اندازه کافی دور از شروع آزمون سری به نگرانی در مورد آن بیش از حد در حال حاضر. ما در حال انتظار در آن دیگر نتایج آزمون" جایلز گفت: در یک ویدیو تعامل در انگلستان است.

با توجه به SOP برای سری تیم پاکستان را تحت حداقل پنج آزمون در سرب تا آزمون اول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن