Handwara روبرو می شوند: "او وعده داده شده او خواهد آمد به زودی. او در حال آمدن است اما پیچیده در Tricolour'

نوشته شده توسط حمزه خان , Pallavi Singhal مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh جیپور Panchkula | به روز شده:

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط حمزه خان , Pallavi Singhal مرد Aman سینگ Chhina | Chandigarh جیپور Panchkula | به روز شده: مارس 4, 2020 7:32:51 am
‘He promised he would come soon. He is coming, but wrapped in Tricolour’ Maj Anuj Sood (سمت چپ) و گردنه Ashutosh Sharma 21 RR.

تماس آمد در صبح روز یکشنبه اما Pallavi شارما می گوید او در حال حاضر می ترسید بدترین به عنوان او تا به حال شده است قادر به دریافت از طریق به شوهر سرهنگ Ashutosh Sharma, افسر فرمانده 21 Rashtriya تفنگ همه از شنبه شب.

با دختر خود تمنا, 12, نشستن در کنار او در جیپور, صفحه اصلی, Pallavi گفت: "من نمی توانستم با او تماس بگیرید. من به نام واحد و رو به می دانم که او گیر کرده بود جایی. هنگامی که زمان زیادی می گذرد با کسی گیر بودن شما می دانید که چیزی اشتباه است."

ارتش به نام خانواده را به آنها اطلاع داد که سرهنگ Sharma, 44, حال همراه با درگذشت یکی دیگر از افسرعمده Anuj Sood 30 و سه نفر دیگر از پرسنل امنیتی در یک برخورد در Chanjumullah منطقه Handwara شمال کشمیر.

عمده Sood خانواده اخبار از مرگ او در همان روز به عنوان او برنامه ریزی شده بود به بازگشت به خانه پس از یک فاصله شش ماه. در حالی که او به پایان رسید او دو سال از روی لئامت دادن در جامو و کشمیر در ماه مارس او گفته شده بود به ماندن در با توجه به مستند. "او به خانه آمده برای یک ماه ترک و سپس عضویت در Gurdaspur در پنجاب" پدرش را برید (retd) C K Sood بود که در EME سپاه و همچنین خدمت در کشمیر گفت: هند اکسپرس در خانه خود در Panchkula, Haryana.

در آخرین مکالمه در شنبه Anuj به او گفت که او به عنوان یک عملیات برید گفت. "من بعد از پیامک او به سوال در مورد محل نگهداری او. او پیامک گفت: آنها در تعقیب دو شبه."

چشمان او اشک بازنشسته افسر گفت: Anuj ازدواج کرده بود فقط دو و نیم سال و صرف به سختی دو-سه ماه با همسر Akriti در آن زمان. دو ازدواج در ماه سپتامبر 2017 به تازگی Akriti ترک کار خود در یک شرکت خصوصی در پونا به زندگی با Anuj در Gurdaspur ارسال. او در حال حاضر در Dharamshala در پدر و مادر خود را' محل و ارتش ارسال وسایل نقلیه خود را به Panchkula در پرتو این مستند.

بخوانید | Handwara روبرو می شوند: 21 RR دست می دهد شرکت در ضد شورش ops دومین بار در دو دهه

سرهنگ شارما خانواده از جمله برادر بزرگتر خود Piush, 47, و, مادر, آخرین صحبت با او در آوریل 1 26

بالا بردن بعد از 21 Rashtriya تفنگ. آخرین بار Pallavi ملاقات او شد در فوریه 28, زمانی که او موفق به دریافت سنا مدال برای شجاعت در مراسمی در یودهمپور, Jammu.

او می گفت که بازدید شارما در کشمیر "طبق ارتش پروتکل" و اضافه کرد که او می دانست که "همه چیز خوب نیست بیش از وجود دارد".

Piush گفت Sharma همیشه می خواستم برای پیوستن به نیروهای. "خانواده ما یک "ارتش فرهنگ'. من می خواستم برای دریافت به ارتش بیش از حد, اما نمی تواند با توجه به برخی مسائل مربوط به خانواده. من زندگی من آرمان از طریق Ashutosh," Piush گفت: او خواهر و برادر جوان من "فقط دوست".

در اصل متعلق به بلندشهر در منطقه اوتار پرادش, جایی که آنها هنوز هم خود را به برخی از زمین خانواده آمد به حل و فصل در جیپور چند سال پیش. پسر عموی سونیل Pathak گفت: آنها تصمیم به حرکت پس از پدر Shambhu دات Pathak مرگ است.

صحبت کردن در مورد Sharma صالح افزود: "هر زمان که ما به ملاقات او را بازشماری حکایات در مورد ارتش و استفاده می شود به ما انگیزه برای پیوستن به نیروهای."

بخوانید | Handwara روبرو می شوند: 'نمی گفت پدر و مادر ما حتی نمی تواند گریه قبل از آنها'

دختر تمنا که در کلاس 6 گفت: او بیش از حد خواهد پیوستن به ارتش مانند پدرش.

در حالی که عمده Anuj شد سومین نسل از خانواده در ارتش Sood گفت که او نمی خواست پسرش برای پیوستن به نیروهای. "او درخشان فرزند همه طفیلی خوب در ورزش, مطالعات فوق برنامه. من می خواستم او را برای پیوستن به دنیای شرکت های بزرگ دارای یک زندگی کامل. اما او تا به حال یک تماس. این چیزی است که او می خواست به انجام پس تا آنجا که من به یاد داشته باشید" Sood گفت.

در کلاس 11, Anuj معطوف به پنجاب عمومی مدرسه نبها با سابقه از فارغ التحصیلان ارسال به NDA برای بهتر شانس خود را از پیوستن به ارتش.

یک دوست در مدرسه Manjot سینگ Chadha, خواندن یک توجه داشته باشید از خاطرات مدرسه که در آن Anuj نوشت: در مورد امید به رفتن در تاریخ با بازیگر هالیوود Angeline جولی و مثال Om Shanti Om, Lakshya و مرگ خود را به عنوان فیلم های مورد علاقه.

مدیر مدرسه Jagpreet سینگ گفت: "ما افتخار ما دانش آموزان مانند Anuj که نهایت فداکاری برای کشور است. این است که در DNA ما هر دانش آموز."

Anuj را خواهر بزرگتر که در حال حاضر در ملبورن قادر نخواهد بود به آن را برای تشییع جنازه. خواهر کوچکتر Harshita نیز در ارتش به رهبری خانه از جنگ ارتش, کالج, Mhow جایی که او در حال گذراندن دوره های آموزشی است. Anuj مادر گذشت در ژانویه 2011 از سرطان است.

با شارما بدن انتظار می رود برای رسیدن به خانه در دوشنبه Piush را شکست و گفت این است که چگونه او امیدوار است برای دیدار با برادر کوچکتر خود را دوباره. "او وعده داده بود او به زودی خواهد آمد. او در واقع از آمدن اما پیچیده در Tricolour."

سرتیپ Sood گفت که او با افتخار از پسرش. "Kuchch karke gaya hai voh. Desh ka بتا tha desh ke naam ho gaya (درگذشت او برای یک علت. او یک پسر واقعی ملت). جنگ وجود دارد و وجود دارد قربانی. وجود دارد بدون ترس در این کار است."

او همچنین به یاد می آورد درخواست Anuj هنگامی که آنچه که او انجام می دهد اگر او نمی تواند روشن NDA امتحان. پسر بچه ای که برنده اسب سواری اتباع در کلکته در سال 2005 گفت: "با از خود راضی لبخند", "بین المللی اسب دوانی banoonga".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن