Vikas Dubey مشاور بازداشت 2 غارت تفنگ بهبود: تا پلیس

توسط: PTI | لکنو | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 12:57:10 pm Dubey شد در جولای 10 توسط پلیس, که ادعا م

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: PTI | لکنو | به روز شده: ژوئیه 14 سال 2020 12:57:10 pm
Vikas Dubey's POlice links, police encounter, Up news, Lucknow news, indian express news Dubey شد در جولای 10 توسط پلیس, که ادعا می کنند که او در تلاش برای فرار بعد از ماشین حمل او را از اوجائین لغو در یک کشش جدا شده از بزرگراه در حومه شهرستان.

یک دستیار گانگستر Vikas Dubey بازداشت شده است و دو تفنگ از اوتار پرادش پلیس غارت در کنپور کمین در اوایل این ماه شده اند بهبود, پلیس گفت:.

مدیر کل اضافی از پلیس (نظم و قانون) Prashant کومار گفت که Dubey مشاور Shashikant حمل پاداش تومان 50,000 بر او.

"Shashikant یک متهم در قتل 8 پلیس (در کنپور کمین). او دستگیر شد و از Chaubeypur در اطراف 2.50 هستم" افسر پلیس به خبرنگاران گفت: در کنپور.

نظر| Thoothukudi به کنپور: پلیس در حوض. اصلاحات باید شروع با نظام سیاسی

"در طول بازجویی وی به دخالت خود را در برخورد در کنپور را Bikru و نشان داد که غارت AK-47 و INSAS تفنگ از پلیس مخفی در Dubey خانه" به ADG گفت.

بر اساس اطلاعات یک AK-47 تفنگ آن 17 کارتریج یک INSAS تفنگ و 20 کارتریج های بازیافت شده است. این سلاح ها را غارت کردند از پلیس در کمین کومار گفت.

افسر پلیس گفت: از 21 به نام متهم در کنپور کمین شش کشته شده اند و چهار نفر دستگیر و تا کنون در حالی که یک شکار است برای 11 متهم به نام.

Dubey شد در جولای 10 توسط پلیس, که ادعا می کنند که او در تلاش برای فرار بعد از ماشین حمل او را از اوجائین لغو در یک کشش جدا شده از بزرگراه در حومه شهرستان.

SUV ملاقات با حادثه در Bhaunti در کنپور منطقه ميليبند در جاده ها که لغزنده بود پس از باران پلیس ادعا کرد. با توجه به بیانیه ای از ویژه نیروی کار راننده سعی کرده بود برای جلوگیری از گاو در جاده ها است. این خودرو بخشی از یک کاروان از خودروهای پلیس.

Dubey ششم بود مرد به مرگ در یک برخورد پلیس پس از کمین او گفته مغز متفکر در کنپور را Bikru ایجاد کرد نیمه شب گذشته در جولای 2, کشته شدن هشت پلیس که برای دستگیری او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن