تماشا کنید: Rabri Devi, Tejashwi Yadav صدای جرنگ جرنگ ظروف در اعتراض به Amit Shah مجازی رالی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 1:58:20 pm RJD اعضای رهبری ارشد رهبر Rabr

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 1:58:20 pm
bihar elections, rjd protests, amit shah virtual rally bihar, amit shah bihar, jdu protests, congress protests patna, bihar polls RJD اعضای رهبری ارشد رهبر Rabri دوی اعتراض در پتنا در روز یکشنبه. (توییتر/RJD)

این Rashtriya Janata Dal (RJD) و کنگره در روز یکشنبه راه اندازی یک اعتراض BJP رئیس Amit Shah بیش از خود برنامه ریزی مجازی رالی به صدا نظرسنجی bugle در بیهار.

در حالی که RJD رهبری سابق بیهار وزیر Rabri Devi و حزب رئیس Tejashwi Yadav, مشاهده 'Garib Adhikaar Diwas' ضرب و شتم توسط ظروف کنگره در زمان به پوستر به نیاز شهروندان به علامت "Shraddhanjali Diwas'. پوستر خواندن 'مجازی se واقعی muddon ka روبرو می شوند'.

ارشد RJD رهبران Tejashwi Yadav و Tej Pratap Yadav نیز خال خال در حزب اعتراض.

حکم Janata Dal (ایران) است که در اتحاد با زعفران, حزب, مخالف, RJD اعتراض با کف زدن دست خود را.

صحبت به خبرگزاری ANIیک JD(U) رهبر گفت: "مردم از بحار آمده اند به دانستن در مورد 15 سال misrule. شهروندان در اینجا به خوبی می دانیم در مورد RJD. همه کف زدن دست خود را در حالی که آنها در حال ضرب و شتم ظروف. که همه آنها می دانند که آنها انجام داده اند چیزی به احترام هر کسی که تا تاریخ."

BJP رئیس Amit Shah است که میله میله به آدرس حزب کارگران در حدود 72,000 غرفه برای رسیدن به آن کادر و کارگران در سراسر کشور.

bihar elections, rjd protests, amit shah virtual rally bihar, amit shah bihar, jdu protests, congress protests patna, bihar polls کنگره پوستر, درخواست از شهروندان برای رعایت 'Shraddhanjali Diwas'. (ANI)

بی جی پی ادعای نزدیک به 5 لاخ حزب کارگران خواهد گوش دادن به شاه سخنرانی در YouTube, Facebook Live و در صفحه اصلی برنامه. این رویداد در حال تبلیغ به عنوان راه اندازی رسمی از روند انتخابات در بیهار که برنامه ریزی شده است برای رفتن به مجمع انتخابات در ماه اکتبر-نوامبر این سال است.

میان شماری از اعضای کنگره و RJD بیهار BJP رئیس جمهور دکتر سانجی Jaiswal گفت: شاه مجازی رالی است که یک راه برای دیجیتالی آدرس کادرهای بیهار BJP سخنگوی Nikhil آناند گفت: هند اکسپرس: "یکشنبه مجازی رالی خواهد بود یک نقطه اوج ما دو ماه تلاش مان را در کادر پایین به غرفه سطح تکنولوژی زرنگ و دانا. تقریبا همه ما کلید مأموران با استفاده از گوشی های هوشمند و در حال حاضر آشنا با زوم جلسات و حزب واتساپ گروه. ما دولت رئیس جمهور برگزار شده بود یک تصویری نشست در سطح mandals و شاکتی سکس با مامان در گروه."

پرسید که چه تمرکز شاه مجازی رالی خواهد بود آناند گفت: او می تواند صحبت می کنند دستاوردهای دوم نارندرا دولت در سال اول خود را و چگونه این مرکز عهده بخش Covid چالش است.

پرسید که آیا درست است به رفتن در انتخابات حالت در یک زمان بیهار است که هنوز هم در چنگال این بیماری همه گیر آناند گفت: "مجازی رالی یک پیشنهاد به ماندن متصل با حزب در سطح پایه. اجازه مخالفت با آن تفسیر راه آنها می خواهم."

RJD سخنگوی Mrityunjay Tewari گفت: "رهبر ما Tejashwi Prasad Yadav نیز برگزار زوم جلسات; ما همچنین واتساپ گروه, اما ما در حال فکر کردن به انتخابات مانند BJP است. ما همیشه در ارتباط ماندن برای کمک به کارگران مهاجر برخی از آنها نیز تبدیل به ما اعضای حزب." انکار که BJP تنها حزب دیجیتال, توسعه Rashtriya Lok Samata حزب رئیس جمهور Upendra Kushwaha اضافه شده او بیش از حد, انجام, Facebook Live جلسات به این مسئله مهاجران و کارگران.

کنگره حزب کار Chandan Yadav گفت: "در حالی که BJP رفته در انتخابات حالت به عنوان منعکس شده است از طریق آن ارتباطات دیجیتالی رهبران ما متصل هستند (با مردم) از طریق واتساپ و ما باید اجرای کمپین های مختلفی در برابر سوء مدیریت از coronavirus بحران توسط بیهار دولت است."

در Bihar, BJP را ساختار سازمانی شامل 45 سازمانی مناطق 1,100 mandals, 9,000 شاکتی kendras و 72,000 غرفه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن