CAS به شنیدن منچستر سیتی درخواست تجدید نظر در برابر 2 سال محرومیت در ژوئن

منچستر سیتی درخواست تجدید نظر در برابر یک دو سال محرومیت از فوتبال اروپا شنیده خواهد شد بیش از سه روز در ماه

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

منچستر سیتی درخواست تجدید نظر در برابر یک دو سال محرومیت از فوتبال اروپا شنیده خواهد شد بیش از سه روز در ماه ژوئن در دادگاه داوری ورزش گفت.

در روز سه شنبه CAS کنار ژوئن 8 تا 10 برای این مورد است. معلوم نیست اگر یک جلسه برگزار خواهد شد لینک ویدئو و یا در فرد در دادگاه در لوزان سوئیس.

هیچ جدول زمانی راه اندازی شد برای اما حکم حاکم لازم است قبل از تیم های انگلیسی را وارد کنید در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی. قرعه کشی در موناکو است که برنامه ریزی شده برای ماه اوت 27, اما می تواند تحت فشار قرار دادند به دلیل این که از عواقب بیماری همه گیر کوروناویروس.

مرد شهرستان ممنوع شد توسط یوفا در ماه فوریه برای نقض جدی نظارت مالی در قوانین و عدم همکاری با محققان. انگلیسی قهرمانان متهم شده اند فریب یوفا به منظور تطابق با Financial Fair Play مقررات.

اعلام حکم خود را سه ماه پیش یوفا گفت: شهر گناه "overstating آن حمایت درآمد در حساب های خود را و شکستن و حتی ارسال اطلاعات به یک هشتم بین 2012 و 2016.

یوفا همچنین جریمه مرد شهرستان 30 میلیون یورو پس از یک تحقیق که برانگیخته شد توسط نشت داخلی باشگاه مکاتبات منتشر شده در نوامبر سال 2018 توسط مجله آلمانی اشپیگل.

ایمیل ها و اسناد به احتمال زیاد به دست آمده توسط نرم به نظر می رسد نشان می دهد که شهر بیش از حد حمایت درآمد و نقاب از منبع درآمد حاصل از معاملات را به باشگاه صاحبان در ابوظبی خانواده سلطنتی است.

باشگاه تخلف را رد کرده است.

'آنها به سادگی درست نیست" شهر مدیر عامل شرکت فران سوریانو گفت: این اتهامات در ماه فوریه در خانه ، "ما باید احترام به ما شده از این فرایند است."

شهر شکست خورده قبلی تجدید نظر در CAS که در تلاش برای جلوگیری از یوفا-apppointed قضات از مصرف در این مورد ارائه شده توسط باشگاه سرمایه گذاری کرد. سه CAS قضات حکم داد که دادگاه تجدید نظر صحیح نیست در ماه نوامبر گذشته.

در طول یک هشتم تحقیق شهر برنده چهارم خود در لیگ برتر در هشت فصل.

شهرستان ادامه داد: برای بازی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا پس از این ممنوعیت برای دو فصل آینده اعلام شد.

در دور 16, شهرستان, ضرب و شتم رئال مادرید در پا برای اولین بار در اسپانیا. بازگشت بازی به تعویق افتاده است از ماه مارس و با توجه به توان تا مرداد. یوفا امیدوار است برای تکمیل این رقابت ها تا پایان ماه اوت.

شهر در جایگاه دوم پشت فراری رهبر لیورپول در لیگ برتر است. اگر ممنوعیت توسط UEFA تایید تیم پنجم است به احتمال زیاد به شهر محل در آینده لیگ قهرمانان.

پس از آن درخواست تجدید نظر نیز ممکن است در سوئیس دادگاه عالی در لوزان اما به احتمال زیاد تنها در باریک رویه زمینه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب