اواخر شب صدای جیر جیر هیچ مقدمه: چگونگی راه آهن ساخته شده Aarogya Setu باید برای سفر

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar , Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:07:4

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar , Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:07:47 am
کارگران راه آهن ترتیبات برای جزئی شروع از خدمات قطار. (اکسپرس عکس)

از طریق فقط یک صدای جیر جیر نیمه شب گذشته و ابتلا به بسیاری از آن کلید مقامات خاموش گارد راه آهن در روز سه شنبه شد اولین بار در کشور حمل و نقل نهاد را Aarogya Setu دولت تماس-ردیابی برنامه اجباری برای سفر.

منابع گفت: هند اکسپرس که تصمیم گرفت کلید مقامات با تعجب صبح روز سه شنبه به عنوان وجود نداشته است هیچ بحث و گفتگو درباره ساخت نرم افزار یک پیش شرط به سفر روز دوشنبه یک روز قبل از 15 Rajdhani-نوع قطار از سر مسافر عملیات و از دهلی نو. این تصمیم را ابلاغ شفاهی به مناطق در روز سه شنبه ساعت قبل از اولین مجموعه از قطار رفتگان, مقامات گفت. این وب سایت IRCTC شروع به چشمک زن پیام و حتی ارسال پیام به دارندگان بلیط. برنامه این بود که اجباری نیست برای کسانی که سفر با Shramik ویژه قطار راه آهن سخنگوی گفت.

"راه آهن هند است که برای شروع چند مسافر قطار خدمات. آن است که اجباری برای مسافران به دانلود Aarogya Setu برنامه در تلفن همراه خود را قبل از شروع سفر خود را," توییت ارسال شده از رسمی وزارت راه آهن رسیدگی در 12.24 ق. ظ گفت.

وزارت امور بیرون آمد با این روش عملیاتی استاندارد برای اجرای قطار ویژه دوشنبه و در آن هیچ اشاره ای به برنامه. مطبوعات اداره اطلاعات را در مورد انتشار این قطار گفت: مسافران خواهد بود "توصیه می شود" برای دانلود نرم افزار. صفحه اصلی وزارت منابع گفت: هند اکسپرس بود که هیچ MHA جهت به راه آهن را به استفاده از این برنامه الزامی است.

کلید مقامات در منطقهای راه آهن گفت: هند اکسپرس که آنها تا به حال نشده است رندانه در مورد حرکت قبل از جیر و منطقهای مدیران کل در روز سه شنبه منتقل پیام شفاهی. وجود داشته است هیچ بحث از وزارت در مورد ساخت یک برنامه باید برای مسافران گفتند.

این صدای جیر جیر از تبلیغات وزارت آمد و پس از یک روز از سیاست دستورات مورد عملیات قطار. Aarogya Setu دوم آخرین نقطه در "پروتکل در مورد ورود و حرکت مسافران" صادر شده توسط وزارت به آن منطقهای راه آهن دوشنبه. آن را به سادگی گفت: "همه مسافران توصیه می شود برای دانلود و استفاده از Aarogya Setu نرم افزار است."

منابع اضافه شده است که با توجه به آخرین لحظه طبیعت از تصمیم گیری مسافران بودند که به هر حال قرار است گزارش خود را به ایستگاه 90 دقیقه قبل از خروج باید زمان کافی برای دانلود نرم افزار
و وجود دارد.

یک مقام رسمی از اداره تبلیغات گفت: مسافران که آیا این برنامه بر روی تلفن های خود را خواهد بود با کمک کارمندان راه آهن در ایستگاه ها و قطارها برای دانلود. مقامات گفت هیچ مورد در روز سه شنبه از مسافران را تکذیب کرد سفر برای داشتن این برنامه بر روی تلفن های خود را.

آن بود غیررسمی اشاره کرد در وزارت که توسط برخی از توسعه دهندگان از Aarogya Setu شد نورد از ویژگی های گوشی (غیر هوشمند) نسخه از این برنامه به عنوان به خوبی.

فعالان جامعه مدنی را مطرح حریم خصوصی مربوط به نگرانی در مورد استفاده از این برنامه یک مسئول دولت
را رد کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب