معلم انگلیسی در خدمت گاو پنل به عنوان رئیس خصوصی نقد, 7 دانش آموزان شکست

نوشته شده توسط Hina Rohtaki | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 11:17:08 am اکثر کلاس 10 نفر

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Hina Rohtaki | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 11:17:08 am
English teacher serves cow panel chief as private secy, 7 students flunk اکثر کلاس 10 نفر از دانشجويان ارشد دولت متوسطه صفحه اصلی یدلایمخیرات فقط موفق به عبور از مارکس.

Rohit یک کلاس 10 دانش آموز که با هدف پیوستن به ارتش سعی در یادگیری زبان انگلیسی همه توسط خود را در طول سال اما نمی تواند مدیریت برای روشن شدن موضوع در هیات مدیره برگزار شد این سال است. او از چپ به دفع کردن برای خود را به عنوان معلم انگلیسی نیست به نوبه خود به تدریس در کلاس های خود کل سال.

در پایان به عنوان بسیاری از هفت نفر از 21 تحصیل در کلاس 10 در دولت ارشد متوسطه صفحه اصلی یدلایمخیرات در Panchkula را Morni, flunked به زبان انگلیسی در حالی که اکثریت دانش آموزان باقی مانده فقط موفق به عبور از مارکس.

پایین بودن نمرات این دانش آموزان در این موضوع هستند که مستقیما نسبت به عدم وجود خود را معلم انگلیسی بود که در خدمت رئیس هاریانا Gau Seva Aayog, کار به عنوان منشی خصوصی خود.

با وجود معلم نمایندگی به 'پست ویژه' گرفتن لغو در 19 دسامبر 2019 او ادامه داد: به عنوان دبیر خصوصی حتی به عنوان دانش آموزان تلاش کرد.

Rohit که موفق به پاک کردن زبان انگلیسی آزمون گفت: "من قرار داده و در بسیاری از کار سخت اما نمی تواند ، پدر و مادر من نیز در بازدید از این مدرسه و با اشاره به این که هیچ معلم اما مقامات مدرسه ابراز ناتوانی است.

بنابراین من سعی کردم به مطالعه خودم. انگلیسی مهم است که در هر زمینه است. با زبان انگلیسی ضعیف من نمی دانم اگر من قادر خواهد بود به تحقق بخشیدن به رویاهای من. "

اسناد و مدارک دسترسی هند اکسپرس نشان داد که مقامات مدرسه و اداره آموزش و پرورش به نوشتن ادامه به Aayog و دولت برای قرار دادن معلم به تدریس زبان انگلیسی در مدرسه به عنوان تخته با نزدیک شدن ، معلم Dayanand Sharma بود که وظیفه آموزش دانش آموزان از کلاس 9 تا 12 نگه داشته و طراحی حقوق و دستمزد خود را از Rs 1 لاخ هر ماه از مدرسه در Morni تا دسامبر سال گذشته اما نمی آمد به مدرسه به تدریس حتی یک بار.

"ما در یک ثابت. ما با ارسال چند یادآوری. من همچنین نوشت: به سر دفتر مورد نیاز برای معلم به خصوص که امتحانات نزدیک شد و کودکان تا به حال هیچ کس برای تدریس به این موضوع گفت:" اصل Pawan Jain.

او افزود: "در ماه دسامبر 2019 زمانی که معلم نمایندگی لغو کردم او هنوز هم نمی بازگشت به مدرسه برای تدریس به دانش آموزان است."

به عنوان تخته شد و نزدیک مدرسه معلم زیست شناسی, درخواست شد به کلاس های زبان انگلیسی برای دانش آموزان. زمانی که همه چیز دشوار است, یک معلم انگلیسی از منطقه موسسه آموزش و پرورش و آموزش (رژیم غذایی), Panchkula نامیده می شد به انجام کلاس که رفت و تنها به مدت هفت روز در ماه ژانویه به آموزش بچه ها.

کلاس 10 امتحان در هاریانا آموزش و پرورش مدرسه, مدیره 20 علائم داخلی ارزیابی و 80 علائم نوشته شده هیئت مدیره ، کلی عبور نمره 33 از 100 اما دانش آموزان باید نمره 27out 80 در آزمون کتبی.

با توجه به تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از فارسی موضوع به عنوان بسیاری که نه دانش آموزان امن 27 یا 29 علائم از 80 فقط مدیریت به تصویب در حالی که دیگر پنج یک نمره در 30s. در واقع آن را به حال شده است برای خوب ارزیابی درونی نمرات, بسیاری از را موفق به عبور از 33 100 تصویب نمره.

هنگامی که تماس های معلم Dayanand شارما گفت: "وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است و ارتباطی در نوشتن در مورد فرمت با رئیس و اسناد و مدارک باید در حمل و نقل خواهد شد و رسیدن به این بخش به زودی.

در مورد سوال در مورد چه کار می کند او متعهد به عنوان دبیر خصوصی, در حالی که دانش آموزان از کلاس 9 تا 12 دچار شارما "وجود دارد مقدار زیادی از کار هنگامی که شما کار با یک فرد برگزاری یک پست سیاسی. شما باید برای نوشتن فایل های communiques و چه چیزی نیست."

صحبت به هند اکسپرس, منطقه آموزش و پرورش افسر (DEO) Urmil Rohilla گفت که او نوشت به دفتر مرکزی بیش از حد به معلم برگشت.

"ما واقعا سخت تلاش کرده. من بیش از حد نوشت به سالمندان, اما هیچ چیز موثر بود. من شفاهی نیز به نام معلم به او بگویید اگر حداقل سه روز او می تواند رفتن به مدرسه و دو روز او می تواند کار با رئیس, اما او نمی آمد در همه," او گفت:.

وقتی پرسیده شد که چرا هیچ معلم دیگری می تواند ارسال شده وجود دارد, او گفت:, "یک معلم ارسال شده است در برابر یک پست خالی و این معلم رفته بود در نمایندگی. من نمی تواند به کسی ارسال در نمایندگی وجود دارد در برابر نماينده. علاوه بر این خواهد شد که در این ایستگاه مناسب و بدون ارسال."

پست دسامبر معلم حقوق و دستمزد کسر کرده بود اما حتی پس از آن او را بر نمی گرداند.

در سال 2017 وجود دارد و دو معلم انگلیسی پست در این مدرسه است. در دسامبر 2017, دو, معلمان, Sharma پیوست و به عنوان دبیر خصوصی و تنها یک معلم با تدریس به دانش آموزان است. اما Sharma نگه داشته و طراحی حقوق و دستمزد خود را از Rs 1 لاخ (ناخالص) هر ماه از مدرسه حتی بدون آموزش کودکان و نوجوانان است. بیشتر تنها معلم انگلیسی که به تدریس به دانش آموزان منتقل کردم در ماه اوت سال 2019 و دانشجویان شد و دوباره از چپ به سرنوشت خود است.

از آن زمان به بعد مقامات مدرسه شروع به نوشتن به مقامات برای بازگرداندن شارما به عنوان نفر درد و رنج و هیئت مدیره بررسی نزدیک شد.

"من نمی دانم چه چیزی برای گفتن به پدر و مادر است. هیچ معلم به زبان انگلیسی و هر یک از ما تلاش کرده اند ما بهترین" اصل گفت.

در سپتامبر سال گذشته حتی پدر و مادر تا به حال مرتب خودرو و سفر از Morni به Panchkula به بازدید از دفتر مدیر آموزش و پرورش. آنها تا به حال ارائه یک درخواست به ترتیب یک معلم انگلیسی اما تغییر وضعیت بر روی زمین است.

رئیس هاریانا Gau Seva Aayog, Bhani Ram مجگلا گفت: هند اکسپرس "Mujhe angrezi ناهی aati isliye padha likha دبیر خصوصی maanga...kaam mein بهت gati aa gayi ab....(من نمی دانم انگلیسی همین دلیل است که من به دنبال یک تحصیل کرده است ، از آن پس کار واقعا پیشرفت دیده می شود."

وقتی پرسید که آیا او حق نگه داشتن یک کار مدرس نقشه کشی تومان 1 لاخ یک ماه از دولت به عنوان دبیر خصوصی حتی به عنوان دانش آموزان آینده در معرض خطر قرار دادن او گفت: "من از دولت خواسته برای یک منشی خصوصی و آنها آن را به من داد. من نمی دانم که دانش آموزان هم آن را در تمام و نتایج بد بودند."

مجگلا خواسته شده بود اگر او به خصوص در خواست این مدرس دانشگاه, او گفت:, "بله, من خواست او را به عنوان PS از او تحصیل کرده است و می داند که به زبان انگلیسی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن