برای وثیقه دور ماندن از رسانه های اجتماعی: بالا دادگاه حاضر به تداخل با حکم دادگاه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 5:27:04 am چودری نیز متهم به هدف قرار

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 5:27:04 am
Apple, iPhone, Iphone games, Apple iPhone games, Apple China, Apple iPhone China games, Apple iPhone China game ban چودری نیز متهم به هدف قرار دادن نخست وزیر نارندرا و اوتار پرادش رئیس یوگی Adityanath با زبان زشت. (تصویر: عصر ایران)

دیوان عالی کشور در روز شنبه حاضر به تداخل با یک سفارش از اللهبد دادگاه عالی درخواست کنگره رهبر—بازداشت به اتهام نقض مستند قوانین—برای دور ماندن از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک پیش شرط برای وثیقه.

"ما فکر نمی کنم آن را بیش از حد طاقت فرسا. اگر یک فرد مشارکت در رسانه های اجتماعی باعث ایجاد فساد چرا دادگاه می گویند شما نمی استفاده از ابزار است که توسط آن شما ناشی از فساد... اگر دادگاه می تواند به درخواست متهم برای دور ماندن از اسلحه آن را به طور مشابه می تواند به طور مستقیم به دور ماندن از رسانه های اجتماعی" مشاهده رئیس دادگستری هند SA Bobde بود که عنوان سه قاضی نیمکت.

نیمکت نیز متشکل از قضات R Subhash ردی و S Bopanna بود از شنیدن این درخواست توسط اوتار پرادش کنگره رهبر Sachin چودری در برابر این وضعیت تحمیل شده به او توسط دادگاه عالی.

ارشد مدافع سلمان Khurshid که به نظر می رسد برای درخواست گفت: هیچ اتهام مربوط به استفاده از رسانههای اجتماعی در برابر مشتری است.

روی نیمکت به نظر نمی رسد متقاعد شده اما گفت که وضع قانون در این سوال و صدور اطلاعیه به Uttar Pradesh دولت است.

چودری دستگیر شد در آوریل 11 توسط پلیس در جیوتیبا پھولے نگر ضلع تحت مقررات مختلف, IPC, فاجعه, قانون مدیریت و فن آوری اطلاعات عمل می کنند برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در نقض مستند هنجارها و به اتهام تشویش عمومی در Covid-19 بیماری همه گیر.

او همچنین متهم به هدف قرار دادن نخست وزیر نارندرا و اوتار پرادش رئیس یوگی Adityanath با زبان زشت.

دادگاه عالی در ابتدا اعمال این شرط که او نمی تواند با استفاده از رسانه های اجتماعی تا دادگاه در این پرونده بود.

در دادگاه تجدید نظر آن را تغییر وضعیت به "حدی که محدودیت در استفاده از رسانه های اجتماعی خود ادامه خواهند داد...برای مدت 18 ماه و یا تا پایان محاکمه هر کدام که زودتر".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن