Perunovich نمی پیوستن بلوز تا 2020-21 اما 11 سایر سابق Bulldogs در حال بدست گرفتن بخشی در NHL بازگشت به بازی

این NHL اعلام کرد بیش از آخر هفته که بازیکنان مانند اسکات Perunovich نخواهد بود واجد شرایط برای بازی در جام ا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

این NHL اعلام کرد بیش از آخر هفته که بازیکنان مانند اسکات Perunovich نخواهد بود واجد شرایط برای بازی در جام استنلی در این تابستان پس هیبینگ, Minn., بومی است و به تأخیر انداختن شروع کار حرفه ای خود را با St. Louis Blues به هر 2020-21 فصل آغاز می شود.

این بلوز اعلام کرد Perunovich تصمیم در روز دوشنبه. 2020 Hobey بیکر یادبود جایزه برنده از دولوت مینه سوتا موافقت کرده بود به دو سال و ورود به سطح قرارداد با بلوز در بهار پس از Bulldogs' فصل بود تعطیل توسط COVID-19 بیماری همه گیر. یک معامله را اجازه داده اند Perunovich قرارداد برای شروع در 2019-20 باید NHL سر بازی با دیگر آغاز شد و با 2020-21 فصل است.

و در حالی که NHL برنامه ریزی شده است برای از سرگیری بازی در اوت. 1 جدید, چهار سال تمدید توافق دسته جمعی بین NHL و بازیکنان NHL انجمن ساخته شده unsigned بازیکنان مانند Perunovich — و مینه سوتا وحشی را کیریل Kaprizov — فاقد شرایط لازم برای 2019-20 postseason.

Perunovich می تواند امضا قرارداد آغاز شد که با 2019-20 فصل برای سوزاندن یک سال از ورود به سطح معامله مانند Kaprizov آیا شنبه — اما او تنها می تواند عمل با بلوز. قرارداد امضا شده را برای 2019-20 نیز نمی تواند شامل امضای یا پاداش عملکرد برای 2019-20 هر چند امضای پاداش پرداخت می شود پس از افتتاح offseason رایگان agent امضای دوره است.

دوشنبه اولین روز از اردوگاه های آموزشی برای تیم NHL شرکت در پلی آف جام استنلی و مقدماتی. در مجموع 11 سابق Bulldogs شد و در اردوگاه های آموزشی فهرست اسامی از 24 تیم شرکت. لیست کامل زیر است:

Boston Bruins: Karson Kuhlman

Florida Panthers: Dominic Toninato

مینه سوتا وایلد: کارسون Soucy الکس Stalock, J. T. Brown

Philadelphia Flyers: مت Niskanen اندی Welinski

Pittsburgh Penguins: Adam Johnson

St. Louis Blues: جاستین Faulk

Toronto Maple Leafs: Kasimir Kaskisuo

Winnipeg Jets: Neal Pionk



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب