ادامه اعتراضات برای پنجمین روز در شهرهای دوقلو

دوشنبه, مارس 30 مشخص شده پنجمین روز از تظاهرات و اعتراضات پس از جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس چهار شنبه, م

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

دوشنبه, مارس 30 مشخص شده پنجمین روز از تظاهرات و اعتراضات پس از جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس چهار شنبه, مارس 25 پس از دستگیری یکی از چهار مینیاپولیس افسران پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت دستگیر و در یکی از شاهدان عینی تصویری. پس از چند روز تظاهرات مسالمت آمیز و مخرب شورش به طور یکسان مقامات دولت قول داد امروز برای سرکوب بعد — که برخی از آنها ادعا می کنند در حال تحریک با خارج از کشور از گروه های خم در تحریک به خشونت.

روز شنبه هزاران نفر با حضور در یک تظاهرات صلح آمیز برگزار شد در خارج از مینیاپولیس را پنجمین حوزه ایستگاه پلیس در سراسر که از یک بانک سوزانده شد یک روز زودتر. کورت, یوسف, یک, مینیاپولیس, فعال, خطاب به جمعیت اما به حوزه ساختمان با هدف بلند گو حرف زدن او در پلیس از پشت بام.

"آیا شما صدای ما را داری؟" یوسف پرسید. "هیچ کس در این جمعیت یک تفنگ," او گفت:. "ما قصد داریم به شما صدمه دیده است."

این منطقه قبلا شده مرکز یک درگیری میان تظاهرکنندگان و پلیس در اواخر جمعه, مارس 29 و اوایل صبح روز شنبه. بیشتر شرق پایین دریاچه خیابان مینیاپولیس سوم حوزه ساختمان به شدت آسیب دیده توسط آتش پیش از آن در هفته.

منطقه رهبران ابراز خوش بینی در مورد زود کنترل جمعیت تلاش. حتی با یک آخر هفته مقررات منع رفت و آمد در اثر از 8 p. m., محلی, شهرستان و دولت امنیت عمومی آژانس در حال حاضر گزارش آتش سوزی و دستگیری ها در بخش های مختلف از شهرستانها. هنوز هم ، ژنرال جان Jensen, سر, مینه سوتا گارد ملی گفت: در روز شنبه اواخر شب در رویداد مطبوعاتی که خدمات شعبه است که "در موضع قدرت است."

صدها پلیس و سربازان گارد ملی تحت فشار قرار دادند معترضان west Lake خیابان شلیک قوطی از مواد شیمیایی محرک و گلوله های لاستیکی به جمعیت. اما مقامات اذعان مطبوعاتی خود به ظواهر شنبه که اجرای قانون محلی موفق به اندازه کافی پاسخ به دیوانگی.

تقویت آنها امشب در حال برآورد 2,5000 مینه سوتا گارد ملی نیروی هوایی و سربازان رژیم صهیونیستی است. تیم Walz بود مستقر در دولت اول کامل بسیج از خدمات شعبه دارد. اضافی از 7000 تا 10000 ممکن است هنوز مستقر می شود با توجه به گارد انتشار اخبار.

Walz و دیگران گفت: در طول یک بعد از ظهر شنبه, مارس 30 و کنفرانس مطبوعاتی که آنها را به دلیل به این باور است که برخی از گروه های مسئول غارت و آتش سوزی گزارش شده در مینیاپولیس و سنت Paul ممکن جنایی روابط. اما در اواخر شب مقامات گریزان در مورد منبع و اعتبار اطلاعاتی که پیشنهاد خارج از گروه ها در حال نفوذ به تظاهرات.

Walz گفت که او هنوز هم معتقد است که هوش معتبر و اما در سمت چپ باز این امکان وجود دارد که اطلاعات جمع آوری شده در طول بازداشت شده امشب ممکن است در نهایت نشان می دهد در غیر این صورت.

در اوایل شب Walz حمایت خود را از معترضان مسالمت آمیز و ساخته شده نهایی درخواست تجدید نظر به آنها را به ماندن در خانه به مدت یک شب.

"من هر Minnesotan به روشنی در مورد این. این همسایگان ما است. اینها نه مردم قرار داده است که در کار ساخت دریاچه خیابانی به ساخت جامعه" Walz گفت.

در انتظار بیشتر ناآرامی صاحبان کسب و کار محلی در سراسر منطقه مترو باید سوار کردن فروشگاه در سراسر شهرهای دوقلو منطقه است. مینیاپولیس و سنت Paul و بسیاری از حومه های اطراف آن برقرار 8 بعد از ظهر حکومت نظامی در روز شنبه. مینه سوتا بخش حمل و نقل نیز اعلام کرد عمده interstates و بزرگراه ها به شهرهای دوقلو خواهد در 7 بعد از ظهر تا 6 صبح روز شنبه.

هر چهار نفر از افسران درگیر در این حادثه دوشنبه در ضمن باید از کار اخراج شده است. یکی Derek چوین بود به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس پنج شنبه.

هیچ یک از دیگر افسران متهم شده اند — همه منابع از خشم برای مونتاژ جمعیت. در نزدیکی ایستگاه پلیس یوسف خواست جمعیت را به ماندن هوشیار به مبارزه برای عدالت, اما برای مبارزه با انگیزه برای نابود کردن جامعه است. او گفت: آشوبگران بسیاری از آنها سفید بودند و باعث بسیاری از مشکلات.

ثابت افروزی در سایت که در آن فلوید درگذشت بوده و عاری از خشونت و یا آتش سوزی که رهبران جامعه می گویند چون مردم وجود دارد با احتیاط از خارجی ها و مردم در حال هدایت خشم خود را نسبت به تغییر.

"در آن طول می کشد چیزی غیر از آنچه در درون ما به عنوان فردی انسان گفت:" برگرد. برایان Herron یکی از افراد پیشرو در برخی از vigils. خارج پنجم حوزه ساختمان و یوسف و همچنین اشاره به یک علت بزرگتر و خواست جمعیت را به بی اعتنایی به این روایت که مردم از بین بردن جوامع خود را.

او همچنین کارگردانی سرزنش نسبت به نژادپرستی در ادارات پلیس در سراسر آمریکا "ما در حال ایستاده در میان یک جنگ منطقه که آنها آغاز شده است," او گفت:.

تجمعات و تظاهرات صلح آمیز باقی مانده را از طریق بسیاری از شنبه بعد از ظهر اما حتی مردم حضور آنها را در آن زمان گفت که آنها ترس از آنچه ممکن است رخ دهد پس از غروب آفتاب با وجود مداوم 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب