به منظور بالا بردن آگاهی در Covid-19, بهارات نفت سازماندهی پاکیزگی در درایو نوح

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 8:16:01 pm بهارات نفت شرکت محدود اعلام

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 8:16:01 pm
بهارات نفت شرکت محدود اعلام کرد که تلاش ها در همکاری با اتحادیه دولت Swachh بهارات Abhiyan به تحقق بخشیدن به رویای پاک "هند".

بهارات نفت شرکت محدود (BPCL) در همکاری با یک سازمان غیر دولتی به نام Bisnouli Sarvodaya Gramodyog Sewa Sansthan (BSGSS), سازماندهی پاکیزگی رانندگی در هاریانا را نوح منطقه چهار شنبه. این درایو نیز درگیر بالا بردن سطح آگاهی و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس در منطقه است.

BSGSS است که یک سازمان غیر دولتی است که توانمند سازی زنان از طریق مختلف پایدار امرار معاش پروژه در چهار ایالت دهلی نو اوتار پرادش و پنجاب و هاریانا برای 18 سال گذشته است.

این شرکت اعلام کرد که تلاش ها در همکاری با اتحادیه دولت Swachh بهارات Abhiyan به تحقق بخشیدن به رویای پاک "هند".

ورزش بخشی از BPCL را مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) ابتکار و نیز شامل 'Swachhata Pakhwada 2020' آغاز شده است که در تاریخ 1 ژوئیه و مشاهده خواهد شد تا ژوئیه 15. این شرکت اعلام کرد که در تلاش بودند در همکاری با مرکز Swachh بهارات Abhiyan.

BSGSS است که یک سازمان غیر دولتی است که توانمند سازی زنان از طریق مختلف پایدار امرار معاش پروژه در چهار ایالت دهلی نو اوتار پرادش و پنجاب و هاریانا برای 18 سال گذشته است.

"یک درب-به-درب کمپین برگزار شد در 10-07-2020 در ایندری ایجاد کرد در همراهی با Covid-19 پروتکل ایمنی برای توزیع ویژه Covid مبارزه با کیت و مخازن صورت ماسک ها و ضد عفونی کننده دست) به 400 روستا خانوار در حضور یک تیم پزشکی تعیین شده به آموزش مردم در مورد مسائل مربوط به بیماری همه گیر" یک BPCL بیانیه ای گفت:.

این ورزش یکی از BPCL را مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) ابتکار و نیز شامل 'Swachhata Pakhwada 2020' آغاز شده است که در تاریخ 1 ژوئیه و مشاهده خواهد شد تا ژوئیه 15.

همچنین اظهار داشت که آگاهی جامعه ترویج می شد از طریق توزیع جزوات و نمایش آگهی ها در مکان های مهم در منطقه هدف به معنی اهمیت آگاهی در مورد Covid-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب