'در زمان بی طرفانه مراحل... نه پاسخگو به هر حزب سیاسی': MP Guv Lalji Tandon

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 2:37:39 am 'راج Bhavan ت

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 2:37:39 am
Coronavirus, Coronavirus latest updates, Madhya Pradesh Coronavirus latest updates, lalji tandon, Madhya Pradesh governor, shivraj singh chouhan, covid-19, lalji tandon interview, indian express 'راج Bhavan تصمیم به آماده سازی مواد غذایی بسته ارسال یک پیام به جامعه است که باید آن را نیز انجام آن بیت گفت: Tandon. (فایل)

Madhya Pradesh فرماندار Lalji Tandon صحبت می کند به Milind Ghatwai در سقوط دولت قبلی و راج Bhavan نقش در Covid-19 بحران

آنچه که نظر خود را در مخالفت با آنچه که شما نقش مهمی در سرنگونی دولت قبلی?

(فکر نمی کنم) هر حزب وارد چنین اتهام علیه من حتی اگر آنها آن نه کار من را توجیه. من و اعمال من در قانون اساسی قدرت در موقعیتی است که توسعه یافته ، به جای گرفتن گواهی از هر کسی من را با مراجعه به حمایت از دیوان عالی کشور است. قضاوت را تبدیل به نمونه. من بی طرفانه مراحل را به صورت شفاف. من پاسخگو به قانون اساسی و مردم است. من نه پاسخگو به هر حزب سیاسی برای اعمال قدرت من.

بود Covid-19 چالش به اندازه کافی جدی نیست که شما دستور داد یک طبقه ؟

این Covid-19 چالش نمی شد جدی برای دولت و سپس. دولت اتحادیه صادر دستورالعمل هنگامی که بحران واقعی تبدیل شد. وجود دارد بسیاری از موارد در دولت پس از آن. وجود دارد هیچ دولتی در محل (در MP) برای پیش بینی شدت بحران و مراحل. من در زمان اولین گام است. CM (Shivraj سینگ Chouhan) ترمیم منظور پس از مصرف مي گردد.

چقدر جدی است Covid-19 چالش در حال حاضر ؟

هر کجا که Covid موارد به نظر می رسد آن جدی گرفته شود. این درست است که بسیاری از موارد گزارش شده در MP, اما تعداد فعال موارد رو به کاهش است. از یک سو مردم در حال آلوده شدن است اما از سوی دیگر درصد از کسانی که دوره نقاهت را افزایش داده است. اما آن را یک ماده از رضایت به این دلیل که ویروس ظاهر می شود و بیشتر و بیشتر. تلاش ها برای کنترل این وضعیت است.

چه نقش راج Bhavan در بحران ؟

هنگامی که بحث در آن جدیت و چگونه برای جلوگیری از گسترش شروع وجود دارد به طور موثر بدون دولت در محل برای چند روز. به همین دلیل هیچ کس در (کنگره) دولت آن را در زمان به طور جدی. من تا به حال نام اصلی دبیر بهداشت حمل و نقل و عمران, منابع میان بخش های دیگر و DGP به راج Bhavan و بررسی وضعیت در روز پس از آن سانتی متر است (کمال نات) استعفا و تحلیف جدید سانتی متر (Chouhan).

من تا به حال تهیه یک برنامه نگه داشتن در ذهن نیازهای محروم کلاس. من تا به حال صحبت به مذهبی سران و سازمان های داوطلبانه و درخواست آنها برای کمک به نیازمندان است. راج Bhavan تصمیم به آماده سازی مواد غذایی بسته ارسال یک پیام به جامعه است که باید آن را نیز انجام آن بیت. برجسته ترین فعالیت بود به استفاده از دانشگاهها برای ایجاد آگاهی است. تعامل با گروه های آموزشی و دانشجویان آماده سازی برای آنلاین درسی که تضمین امتحانات برگزار می شود بلافاصله زمانی که دولت مجوز...

زمانی که باید بعد از جلسه علمی آغاز شد ؟ آن را ممکن است برای حفظ اجتماعی فاصله در کالج ها و دانشگاه ؟

کلمه غیر ممکن وجود ندارد در فرهنگ لغت. ما آماده برای شروع جلسه بعدی با توجه به UGC دستورالعمل. همه چیز آغاز خواهد شد در زمان. تاج اتحادش را تغییر جامعه تفکر است. انضباط و ساعت درخواست تجدید نظر است نشان دادن یک معجزه آسا اثر است.

آیا پیشنهادات خود را برای لغو مستند?

این همه مسئولیت برای جلوگیری از گسترش Covid-19 مستند نمی توانید در نیروی باقی می ماند برای همیشه آن را برداشته و با احتیاط. ما باید برای ایجاد بیداری برای توسعه با اتخاذ swadeshi. این کشور گوش به ساعت که نگه می دارد الهام بخش با دادن پیام...

چه راه حلی برای کارگران مهاجر' بحران ؟

دولت ارائه کمک و از آنها خواست به ماندن در جایی که آنها بودند. آنها با توجه به سه ماه' جیره در پیشبرد و پول سپرده شد در حساب خود را. در درخواست خود را ویژه قطار و اتوبوس مستقر شده اند. این یک درخواست تجدید نظر به آنها را به ماندن در جایی که آنها هستند. چرا که آن را یک مشکل اجتماعی آسیاب صاحبان و کارگران را مجبور به پیروی از قوانین.

آیا شما فکر می کنم آیورودا است که بیشتر موثر برای مبارزه با کروناویروس از علاج بضد?

برای هزاران سال ما شده اند با استفاده از jadi-booti به ساخت ایمنی. این یک معامله بزرگ به دنبال آن است. مردم چای را چند بار در طول روز است. چه چیزی اشتباه است اگر آنها نیز مصرف giloy (آیورودا گیاهان دارویی) معجون?

چه تغییر در شیوه زندگی را باید به زندگی با کروناویروس?

افرادی که هرگز به یوگا به تصویب رسید. ما باید به جای دست دادن با namaskar... هیچ واکسنی وجود دارد و در عین حال برای تاج. ما باید برای جلوگیری از ازدحام و حفظ اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و شستن دست به طور منظم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب