'در حال ظهور قوی تر اولویت'

این فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) چهره آن بزرگترین آزمایش آن را به عنوان معاملات با عواقب ناشی از COVID-19. ام

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

این فدراسیون جهانی بدمینتون (BWF) چهره آن بزرگترین آزمایش آن را به عنوان معاملات با عواقب ناشی از COVID-19. اما بصورتی پایدار و محکم بر این باور است که زنده خواهد ماند این طوفان است. BWF دبیر توماس لوند صحبت هندو در مورد آن. گزیده ای:

در آن سال از بازی های المپیک – اما نه دیگر. چگونه به چالش کشیدن است ؟

اولویت اصلی ما شده است برای اطمینان از سلامت و ایمنی و تندرستی همه ورزشکاران است. در همان زمان ما عمیقا در مورد لغو مسابقات و جریان بر اثر این نخبگان بازیکنان و مربیان موجب آن آنها در حال حاضر می تواند در یک موقعیت موقت بیکاری است.

این مسئولیت ما را به اطمینان حاصل شود ما آماده ارائه بالا-کلاس بدمینتون به طرفداران — و در نتیجه نیز پشتیبانی امرار معاش از بازیکنان در یک وضعیت که در آن تعداد بسیار کمی از مسابقات اتفاق می افتد قبل از سپتامبر سال 2020 است.

مانند بسیاری از سازمان های BWF نیز فرار نمی پیامدهای مالی COVID-19. اما ما نمی هر گونه پول در جریان مسائل در حال حاضر.

بازیکنان و مربیان صبر کنید برای روشن گیری از BWF هر روز...

یکی از دشواری های افراطی شده است ساخت حس سرعت در حال تغییر چشم انداز, اما ما کار کرده اند در یک ساختار کارآمد و دارای اولویت راه برای اطمینان حاصل شود که بدمینتون بیرون می آید قوی تر در طرف دیگر. ما نیز در تماس داخلی با تمام ذینفعان از جمله BWF ورزشکاران کمیسیون است و برداشت من این است که همه آگاه هستند که آن را در حال حاضر دشوار است برای پیش بینی آینده است.

آن است که برای رفتن به یک منتظر-و-پخش رویکرد ؟

ما در حال نظارت بر همه به روز رسانی از نزدیک اما در این مرحله آن را دشوار است برای پیش بینی زمانی که جنبش بین المللی و ورود به محدودیت برداشته خواهد شد و توسط فردی دیگر کشورها و مناطق.

با این حال آماده سازی شده قادر به شروع مسابقات و فعالیت های به عنوان به زودی به عنوان وضعیت اجازه می دهد تا ما را به انجام این کار.

این شامل تدوین یک بازنگری شده BWF مسابقات تقویم برای سال 2020 است.

برخی می گویند این تصمیم به برگزاری دنیای سه ماه پس از بازی های المپیک را رقیق رویداد...

برنامه مسابقات خواهد شد در حال حاضر بسته بندی شده با HSBC پایانی تور جهانی به دنبال در مدت کوتاهی پس از این جهان است اما ما مطمئن هستیم که تاریخ جدید برای Huelva 2021 اجازه خواهد داد که بازیکن را به روشنی تمرکز برای سال است که در آن آنها خواهد شد که دو هدف هر دو بازی های المپیک و جهان است.

این COVID-19 وضعیت خواهد شد که عوارض جانبی در بسیاری از فعالیت های. ما بسیار راضی هستند با برنامه ریزی راه حل های ما شده اند قادر به ایجاد برای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب