Pune: تقبل قایق از آب عبور به ایستگاه به گرفتن قطار & left behind کارگران تقاضا پاسخ

نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:39:05 am مهاجران بودند که د

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
نوشته شده توسط Atikh رشید | پونا | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:39:05 am
migrant workers, Coronavirus lockdown, Pune news, Maharashtra news, Indian express news مهاجران بودند که در پشت سمت چپ نشان می دهد نشانه های اختصاص داده شده به آنها. (عکس: Atikh رشید)

در یک خودنمایی نمونه از سوء مدیریت توسط پلیس محلی و ایالتی مقامات دولتی که هماهنگی بین دولت مهاجر و حمل و نقل و صدها نفر از کارگران مهاجر از غرب بنگال در حال حاضر در کار پونا روستایی بودند تقبل قایق از آب عبور به ایستگاه راه آهن در صبح روز شنبه و سپس از چپ به دفع کردن برای خود را به عنوان وجود دارد بدون فضا در قطار عازم بنگال.

در حالی که 1,548 از آنها جایگزین در قطار که به سمت چپ برای, West Bengal در روز شنبه بعد از ظهر وجود نداشت و فضا را برای باقی مانده از 400 کارگر. نزدیک به 200 نفر دیگر از جان گذشته برای رفتن به بنگال رسیده بود ایستگاه خود را.

مهاجران – بسیاری از آنها را جوانان مشغول به کار در مناطق روستایی از منطقه – فلش نشانه های اختصاص داده شده به آنها توسط پرسنل پلیس در صبح روز شنبه. آنها تا به حال یک نگران پرس و جو: "از آنچه در استفاده از این نشانه اگر آنها نمی تواند امن ما فضا در قطار؟"

بسیاری از آنها شکایت کرده است که پس از آنها مشغول به کار در مناطق روستایی این منطقه – که یک "منطقه قرمز' – کارفرمایان و صاحبان نمی خواهد اجازه دهید آنها را به بازگشت به کار خود را در سایت ها و امکانات رفاهی است. "ما باید برای ماندن در اینجا در جاده ها تا زمانی که ما می تواند برای ترک صفحه اصلی" گفت: Sujan داس یک مهاجر که مشغول به کار در یک سایت ساخت و ساز در محل ارتش قانون کالج در Kanhe حدود 30 متر از پونا.

بسیاری از آنها گفتند که قبل از آنها به سمت چپ برای ایستگاه راه آهن در اتوبوس مرتب توسط مقامات محلی آنها بارها و بارها خواسته اگر تایید شد صندلی برای آنها در قطار به عنوان آنها نمی تواند مجاز به بازگشت به محل اقامت و یا محل کار سایت پس از سفر به پونا است که یک "منطقه قرمز' با توجه به تعداد زياد coronavirus موارد است.

"دو روز پیش پلیس آورده بود ما را به پونا ایستگاه در یک مد مشابه. ما در صف برای چند ساعت, اما بعدا گفت که قطار پر بود. آنها کاهش یافته و ما را به تلگن ایستگاه از جایی که ما راه می رفت و به مدت سه ساعت به Kanhe فاصله حدود 11 کیلومتر است. وقتی که من دریافت تماس از آنها در صبح روز شنبه من بارها و بارها خواسته اگر یک قطار صندلی 100 درصد تایید کرد. پلیس به ما گفت که آنها را به اطمینان حاصل شود که ما در قطار و آنها را به ترک محل تنها پس از ما نشسته است. ما را به اینجا آورده و در صف اما پس از چند ساعت آنها را متوقف مصرف در افراد. گفتند قطار پر بود گفت:" ویجی داس که شد از نادیا منطقه در بنگال.

هنگامی که از او پرسید: پلیس چه او و دیگر کارگران قرار است به عنوان قطار را ترک کرده بود بدون

آنها Das گفت: پرسنل پلیس شروع به سوء استفاده و ضرب و شتم آنها.

امجد الحق که با این نسخهها کار به عنوان یک آشپز گفت که او به نام اتاق-مالک در chawl اما گفته شد که او نیاز به بازگشت نیست. "او گفت:" ماندن در آنجا و یا رفتن به خانه... در می آیند در حال حاضر'... ما در یک تعمیر در حال حاضر گفت:" Haque.

مقامات با آهن مرکزی را پونا بخش گفت: پونا-هوره Shramik ویژه قطار ایستگاه را ترک و در ساعت 4 با 1,548 مسافران دارد و قطار, برنامه ریزی برای, West Bengal در روز شنبه.

راه آهن مقامات گفتند آنها آگاه از حضور نزدیک به 600 مهاجران و کارگران باقی مانده در صف برای بیش از پنج ساعت پس از آموزش آنها قرار بود به هیئت مدیره را ترک کرده بود.

Sub-افسر بخشی Subhash Bhagade که هماهنگ کننده بین دولت حمل و نقل مهاجران اذعان کرد که "300 اضافی کارگران" آورده بودند به پونا ایستگاه برای گرفتن یک قطار به قطار. او گفت که در روز یکشنبه آنها معلوم خواهد شد اگر به اندازه کافی وجود دارد مهاجران از بنگال که در حال حاضر به رفتن به خانه و این که آیا یک قطار ویژه باید اجرا شود.

"اگر وجود دارد حدود 1000 نفر از کارگران ما را به یک تقاضا و رفت و آمد قطار برای آنها گفت:" Bhagade.

او گفت: مهاجران نباید گذاشته شده در جاده ها و همان اتوبوس بود که آنها را به ایستگاه باید کاهش یافته و آنها را به عقب.

منطقه پونا جمع آوری نیروی دریایی Kishore رم گفت: مقامات در حال برنامه ریزی برای اجرای یک آموزش برای این مهاجران توسط هماهنگ کننده با Ahmednagar مقامات منطقه ای که در آن حدود 500-600 کارگران مهاجر از بنگال رشته هستند.

بسیاری از کارگران نامشخص از آنچه اتفاق خواهد افتاد بعدی و ادامه داد: برای ماندن در صف تا 10 pm. بسیاری از آنها خشمگین بودند.

"دیوان عالی کشور گفت: دولت باید مقدمات ما را به خانه با خیال راحت و به سرعت. اگر این چیزی است که اتفاق می افتد به ما پس چه نقطه ای از دادگاه عالی ، ... ما در اینجا به دلیل برخی از تکرارهای برای به دست آوردن پول است. پدر من گذشت چند ماه پیش و مادرم وابسته به من است. او شده است به طور مداوم گریه برای دو روز و من از جان گذشته برای بازگشت" گفت: Pintoo یکی از این کارگران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب