UMD دو و میدانی ارسال نجومی بلیط, اطلاعات پست های سقوط ورزش و هاکی برنامه

کامل 2020-21 والیبال, فوتبال, فوتبال زنان و مردان هاکی برنامه در حال حاضر در دسترس در UMDBulldogs.comو همچنین

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

کامل 2020-21 والیبال, فوتبال, فوتبال زنان و مردان هاکی برنامه در حال حاضر در دسترس در UMDBulldogs.comو همچنین به عنوان زنان هاکی روی صفحه اصلی برنامه.

"این برنامه منتشر شده در تهیه و با خوش بینی برای رقابت در پاییز امسال با وجود چالش های فعلی از COVID-19," می خواند UMD برنامه اعلام. "اگر به هر دلیلی هر بخش از 2020-21 صفحه اصلی برنامه انجام نمی گیرد دارندگان بلیط که خریداری بلیط به طور مستقیم از طریق UMD ورزشی فروش بلیط را باید یکی از دو گزینه دریافت بازپرداخت برای لغو بازی(ع) و یا اعتباری نسبت به آینده بلیط خرید."

اولین برنامه ریزی ها برای UMD در 2020-21 در جمعه, سپتامبر. 4 در Houghton, Michigan, زمانی که فوتبال زنان, تیم, در, Michigan Tech, در حالی که تیم والیبال در مسابقات به میزبانی Huskies.

تیم فوتبال باز می شود سال 2020 روز بعد در شنبه سپتامبر. 5 در بالا آیووا. UMD فوتبال به خانه برگشت هفته بعد به میزبان مینه سوتا امور خارجه-منکیتو در 6:05 بعد از ظهر روز شنبه, سپتامبر. 12 در Malosky ورزشگاه در برنامه ریزی صفحه اصلی رویداد در UMD پردیس.

خانه افتتاحیه — و NSIC افتتاحیه — برای فوتبال و والیبال در حال برنامه ریزی برای جمعه, سپتامبر. 18 با فوتبال میزبانی مینت دولت و والیبال میزبانی وین دولت است.

زنان هاکی تیم برنامه ریزی شده است به میزبان NWHL به مینه سوتا وایت کپس در یک نمایشگاه در سپتامبر. 26 در Amsoil عرصه — که بخشی از آن متعلق به شهرستان Duluth, سرگرمی, مرکز کنوانسیون — به دنبال یک Oct. 2-3 nonconference سری با رابرت موریس.

این UMD مردان تیم هاکی دارای یک صفحه اصلی نمایشگاه در اکتبر. 3 برابر دانشگاه گوئلف قبل از میزبانی مینه سوتا مینه سوتا امور خارجه-منکیتو و مشیت الهی در یخ شکن مسابقات Oct. 9-10 در Amsoil عرصه است.

The Minnesota Duluth student section reacts after a Bulldogs goal in the third period of a men's hockey game against North Dakota on Jan. 25, 2020 at Amsoil Arena in Duluth. After an initial delay because of the COVID-19 pandemic, Minnesota Duluth announced Monday it will be sending information to season ticket holders in the coming week. (File / News Tribune)

به دولوت مینه سوتا دانشجو بخش واکنش نشان می دهد پس از یک Bulldogs هدف در دوره سوم از مردان هاکی بازی برابر داکوتای شمالی در Jan. 25, 2020 در Amsoil عرصه در دولوت. پس از یک تاخیر اولیه به دلیل COVID-19 گیر دولوت مینه سوتا روز دوشنبه اعلام کرد از آن خواهد شد در حال ارسال اطلاعات برای فصل دارندگان بلیط در هفته آینده. (فایل / News Tribune)

"این بی سابقه بار, و ما درک می کنیم که هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت رفتن به جلو, اما ما نیز هیجان زده به نگاه به آینده برای بازگشت به رقابت در آینده هر زمان که ممکن است" UMD مدیر ورزشی جاش Berlo گفت: در یک نسخه. "به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم بازگشت به رقابت تیم ما انرژی خود را برای رقابت برای کنفرانس ملی و قهرمانی و ما نگاه به جلو به داشتن بولداگ کشور در غرفه به تشویق آنها را دوباره به زودی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب