St. Louis County, به نظر می رسد به حل و فصل تبعیض مورد با مادر تنها

حل و فصل موضوع بسته جلسه در روز سه شنبه St. Louis County جلسه هیئت مدیره در دولوت. یک دادگاه برنامه ریزی شده ب

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

حل و فصل موضوع بسته جلسه در روز سه شنبه St. Louis County جلسه هیئت مدیره در دولوت. یک دادگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن بود اما لغو شد به جای یک دستور حل و فصل است.

کمیسیون رای خواهد داد در حل و فصل جولای 28 جلسه در ویرجینیا. این شهرستان گفت: جزئیات حل و فصل نمی تواند در دسترس ساخته شده تا زمانی که دستور کار این جلسه است منتشر شده جولای 25.

این طرح دعوی در دادگاه واصل در سال 2018 قدمت به سپتامبر. 20, 2017 حادثه که در آن جیمی برگ نامیده می شود به گزارش او نمی تواند کار او را یک شبه تغییر به عنوان یک اصلاحات افسر در St. Louis County Jail. برگ گفت: پسر او شروع به تجربه حاد تنفسی مشکل نیاز به او "توجه کامل" طرح دعوی در دادگاه گفت.

برگ ادعای او خواسته شده بود که بارها و بارها به ارائه سرپرستان با نوشته تایید excusing از shift. در نهایت طرح دعوی در دادگاه ادعا او ارائه پنج یادداشت در همه از سنت لوک بیمارستان و کودکان تنفسی مراقبت از متخصصان در تلاش به اعتبار او نبود.

این شهرستان را به دنبال و رد شد در دادگاه منطقه در دولوت خلاصه قضاوت به نفع آن است.

در پاسخ این شهرستان گفت: برگ مرخص شد "به دلیل تکرار دروغ در مورد غیبت از کار در سپتامبر. 20-21, 2017 که ناشی از سنت لوئیس کانتی به از دست دادن اعتماد و اعتماد به نفس در او." در ساخت آن استدلال شهرستان گفت: آن را باور نمی کند "ادعا می کند که او تا به حال گرفته شده و پسر او را به دکتر در سپتامبر 20, 2017."

هنگامی که نامه به اندازه کافی نیست برگ طرح دعوی در دادگاه گفت: این شهرستان خواست برای او فرزند سوابق پزشکی که او حاضر به ارائه و گفت: "آن مناسب نخواهد بود" تحت HIPAA فدرال استاندارد است که محافظت از حریم خصوصی یک فرد اطلاعات سلامت.

پس از تشکیل پرونده با شکایت این شهرستان در بخش منابع انسانی و گفت او بود که "هدف قرار داده و مورد آزار و اذیت به دلیل کودک بیمار," برگ گفت: در طرح دعوی در دادگاه او مواجه شد در مورد خود او صداقت در دیدار با منابع انسانی است.

او پس از آن خاتمه داده شود با یک هفته بعد — کمتر از یک ماه پس از او می خواهم برای اولین بار در بیمار نامیده می شود.

برگ طرح دعوی در دادگاه گفت: شهرستان فسخ نامه ذکر شده "رضایتبخش دوره وابسته به التزام" در نظر گرفته و او را "نه در ایستاده خوب است."

برگ نمی تواند نظر رسیده است.

به گفته او طرح دعوی در دادگاه او تا به حال شده است با St. Louis County زندان برای کمتر از یک سال. او طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد که در شش ماه ارزیابی عملکرد به حال با برچسب او "صالح" در تمام دسته ها با قبل هیچ اقدامات انضباطی و یا هشدار.

یکی از یادداشت های excusing او ارائه شده توسط برگ به شهرستان "صحبت کرد و به برگ و پسر بودن (a) بیمار از (تنفسی) درمانگاه و احتمال این که او تجربه تنفسی قسمت بین سه و پنج بار در طول شش ماه آینده که نیاز به نظارت نزدیک با برگ."

برگ و وکلای فرض کنید در طرح دعوی در دادگاه است که "روشن شدن به شهرستان است که پسر او ممکن است همچنان به بیمار در ماه های آینده — نیاز به اضافی بیمار روز — با توجه به وضعیت او به عنوان تنها مراقب."

این شهرستان را تکذیب کرد و در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه است که آن را مرخص برگ به دلیل وضعیت خانوادگی.

در پر کردن طرح دعوی در دادگاه برگ و وکیل کلیتون Halunen از مینیاپولیس اشاره به مینه سوتا قانون حقوق بشر از جمله غیر قانونی تلافی.

برگ به دنبال نامشخص خسارت از جمله پرداخت غرامت برای از دست دستمزدها و مزایا و "عاطفی زجر و تحقیر و خجالت و درد و رنج."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب